Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Eindhoven vrijdag 23 januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, januari 17, 2026, 15:03:14

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: sunderland op januari 23, 2026, 14:42:45
heeft de Graaf dat laatst niet verteld. Een grote speler had hun in de steek gelaten mbt zonnepanelen

Nee dat zijn de laadpalen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Korezev

Citaat van: fred op januari 23, 2026, 14:29:25
Om je dood te schamen. Tweede "winter" en nog niet eens aangesloten.
Beetje creatief met een tent en warmtekanonnen zoals DTC een keer deed ?
Ze hadden jou moeten vragen, jij hebt de know-how, lees wat hier boven staat over de kosten per wedstrijd

Korezev

Citaat van: Bernardo op januari 23, 2026, 14:32:17
Ik vind het wel logisch, waarom zou je het gaan gebruiken als het in de KKD niet verplicht is, maar wel de bijkomende kosten hebt
Eindelijk iemand met een verstandige reactie

Beul B

je kan ook morgenavond of zondagmiddag toch voetballen?

Inferno-058

Citaat van: Korezev op januari 23, 2026, 15:02:50
Eindelijk iemand met een verstandige reactie
Cambuur bezuinigd op die kosten omdat ze er zelf een zooitje van maken financieel. Veldopwarming kosten moeten als professionele club gewoon opgenomen worden in de jaarbegroting! Dat Cambuur dat als toekomstig eredivisionist niet doet is pure armoede. Nu gaat de wedstrijd op maandag of dinsdag. Geloof me dat ga je pas financieel voelen.

fred

Citaat van: Korezev op januari 23, 2026, 15:01:26
Ze hadden jou moeten vragen, jij hebt de know-how, lees wat hier boven staat over de kosten per wedstrijd

Lekker op een doordeweekse avond inhalen. Ja dat kost geen omzet.

hobbes

Citaat van: Inferno-058 op januari 23, 2026, 15:10:43
Cambuur bezuinigd op die kosten omdat ze er zelf een zooitje van maken financieel. Veldopwarming kosten moeten als professionele club gewoon opgenomen worden in de jaarbegroting! Dat Cambuur dat als toekomstig eredivisionist niet doet is pure armoede. Nu gaat de wedstrijd op maandag of dinsdag. Geloof me dat ga je pas financieel voelen.

Ik denk dat 1 wedstrijd verplaatsen minder geld kost dan een winter de veld verwarming aan. Het is niet iets wat je voor 1 wedstrijd opstookt.

Destroyer

Citaat van: Inferno-058 op januari 23, 2026, 15:10:43
Cambuur bezuinigd op die kosten omdat ze er zelf een zooitje van maken financieel. Veldopwarming kosten moeten als professionele club gewoon opgenomen worden in de jaarbegroting! Dat Cambuur dat als toekomstig eredivisionist niet doet is pure armoede. Nu gaat de wedstrijd op maandag of dinsdag. Geloof me dat ga je pas financieel voelen.

:_schater Wat een idiote reactie man. Lees je reactie zelf eens terug. Blijkt wel dat jezelf geen financi?n hebt gestudeerd. Als er 1 club om e financi?n denkt is het Cambuur. Ik snap dat iedereen teleurgesteld is. Een andere vraag. Wie weet wat het kost om een veld vooraf te verwarmen? Wie weet wat het kost een veld verwarming versneld operationeel te maken? Ik denk dat er wel anderhalf maal over nagedacht is door onze club.

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Ben vanmiddag in het stadion en er kon echt niet gevoetbald worden het veld was op meerdere plaatsen hard en uit veiligheid van de spelers en scheidsrechters is het veld niet goedgekeurd.
En we kunnen veel negatieve tijd op de club geven maar het is niet anders.

Goed besluit  :thumbsup

Johan-12

Citaat van: Noordcambuur op januari 23, 2026, 15:28:38
Ben vanmiddag in het stadion en er kon echt niet gevoetbald worden het veld was op meerdere plaatsen hard en uit veiligheid van de spelers en scheidsrechters is het veld niet goedgekeurd.
En we kunnen veel negatieve tijd op de club geven maar het is niet anders.

Goed besluit  :thumbsup
Inderdaad, en mooi op tijd. Dat is vanuit KNVB en Cambuur ook  wel eens anders geweest.
Alles weer richten op dinsdag, en door.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wat een ongelofelijke negatieve reacties hier.  8P

Zo'n ongelofelijk goed beleid bij Cambuur rondom stadion, jeugdopleiding, staf (inclusief lambooij), selectie, verkoop, resultaten. Het is ongekend. En ik weet dat het stadion veel duurder is geweest dan begroot door economische omstandigheden. Maar het is juist door het voorbeeldige beleid dat Cambuur dit heeft kunnen opvangen.

En nu wordt er ??n potje afgelast en wordt FC Zeikstralen United wakker.  :proost

Henk, held, bedankt

Galdiano

Citaat van: hobbes op januari 23, 2026, 15:27:19
Ik denk dat 1 wedstrijd verplaatsen minder geld kost dan een winter de veld verwarming aan. Het is niet iets wat je voor 1 wedstrijd opstookt.

Een week veldverwarming aan kost ongeveer 20k.
Dat mis je nu aan kaartverkoop en horeca.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

mark1989

Citaat van: Galdiano op januari 23, 2026, 15:59:38
Een week veldverwarming aan kost ongeveer 20k.
Dat mis je nu aan kaartverkoop en horeca.

Die horeca levert cambuur volgens mij niet veel op. We zuipen ons te pletter, maar toch meldt de club dat er een verlies was afgelopen tijd.

Ik snap overigens wel dat Cambuur geen veldverwarming in de KKD aan zet of niet aansluit. Die kosten zijn gewoon erg hoog. En dan maar af en toe afgelasten. Dat is een keuze, maar ik denk wel de meest goedkope keuze. En we moeten gewoon om de centen denken. Dan maar een keer 2x in de week.


Noordcambuur

Citaat van: fred op januari 23, 2026, 15:13:24
Lekker op een doordeweekse avond inhalen. Ja dat kost geen omzet.
het was al bijna uitverkocht  :D