Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Eindhoven vrijdag 23 januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, januari 17, 2026, 15:03:14

Vorige topic - Volgende topic

fred

Citaat van: Poetser op januari 23, 2026, 14:14:36
Wat zijn het toch ook een stelletje amateurs bij Cambuur.

Ik dacht het jij zegt het.

Het heeft precies 1 hele graad gevroren en het is nu boven nul
Weten we de wedstrijd tegen Ajax nog in de vrieskou ?

YellowBlue

Citaat van: Eewal op januari 23, 2026, 14:13:24
wanrt wat hebben wij daar aan?
Als ze vanavond niet winnen bij Vitesse, staat de druk er vol op. Maar zonder gekheid, dit slaat helemaal nergens op.
Ik weet wel dat je met vorst de veldverwarming aan zet zodat het veld niet g??t bevriezen.
Het al bevroren veld met veldverwarming ontdooien schijnt een slecht idee te zijn, wordt het een modderpoel.
Denk dat de penningmeester de (geld)kraan heeft dicht gedraaid afgelopen week..

YellowBlue

Citaat van: fred op januari 23, 2026, 14:16:14
Ik dacht het jij zegt het.

Het heeft precies 1 hele graad gevroren en het is nu boven nul
Weten we de wedstrijd tegen Ajax nog in de vrieskou ?
Zeker, prima resultaat ook.

hobbes

Citaat van: fred op januari 23, 2026, 14:16:14
Ik dacht het jij zegt het.

Het heeft precies 1 hele graad gevroren en het is nu boven nul
Weten we de wedstrijd tegen Ajax nog in de vrieskou ?

Verschil is dat toen het hele veld bevroren was, nu delen. Dat is een stuk gevaarlijker.

Drumfather SCC

#64
Met betrekking tot de veldverwarming;
Nu zit je dus opgescheept met meuk wat niet werkt!
Mogelijke storing in het systeem of niet; Los het dan anders op

Lees dat ook nergens terug in de berichten; Toon dan ook ballen als club zijnde en noem het beestje bij zijn naam

Lekker doordeweeks inhalen voor 3 man en een paardenkop
Waar een (grote) club ontzettend klein in kan zijn blijkbaar

EDIT; Niet aangesloten meldt de club  :_schater
Volgend jaar pas!

Huizen

Het gebruik van veldverwarming is een grote kostenpost, waarbij de energiekosten in een koude week kunnen oplopen tot wel ?20.000.

Denk dat dit op KKD niveau door geen enkele club inzetbaar is. Eredivisie is het verplicht.

fred

Om je dood te schamen. Tweede "winter" en nog niet eens aangesloten.
Beetje creatief met een tent en warmtekanonnen zoals DTC een keer deed ?

Holwerd voor Cambuur

Mooizo. Mijn tenen zijn alvast dankbaar.
Voetbal kijken bij gevoelstemperaturen van rond -10?. :zucht
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

fred

Citaat van: Huizen op januari 23, 2026, 14:29:18
Het gebruik van veldverwarming is een grote kostenpost, waarbij de energiekosten in een koude week kunnen oplopen tot wel ?20.000.

Denk dat dit op KKD niveau door geen enkele club inzetbaar is. Eredivisie is het verplicht.

Dacht dat we meest duurzame stadion waren. Warmte terugwinning ? Waar zijn de zonnepanelen ? Had nooit 20k hoeven kosten als je de zaakjes voor elkaar had....

Bernardo

Citaat van: Drumfather SCC op januari 23, 2026, 14:20:20
Met betrekking tot de veldverwarming;
Nu zit je dus opgescheept met meuk wat niet werkt!
Mogelijke storing in het systeem of niet; Los het dan anders op

Lees dat ook nergens terug in de berichten; Toon dan ook ballen als club zijnde en noem het beestje bij zijn naam

Lekker doordeweeks inhalen voor 3 man en een paardenkop
Waar een (grote) club ontzettend klein in kan zijn blijkbaar

EDIT; Niet aangesloten meldt de club  :_schater
Volgend jaar pas!


Ik vind het wel logisch, waarom zou je het gaan gebruiken als het in de KKD niet verplicht is, maar wel de bijkomende kosten hebt

Leeuwarder94

Lekker inhalen op vrijdag 13 februari, dan heb je een prima alternatief voor de supporters. Geen zin in een maandag oid
De wens is de vader van de gedachte

sunderland

Citaat van: YellowBlue op januari 23, 2026, 14:18:24
Als ze vanavond niet winnen bij Vitesse, staat de druk er vol op. Maar zonder gekheid, dit slaat helemaal nergens op.
Ik weet wel dat je met vorst de veldverwarming aan zet zodat het veld niet g??t bevriezen.
Het al bevroren veld met veldverwarming ontdooien schijnt een slecht idee te zijn, wordt het een modderpoel.
Denk dat de penningmeester de (geld)kraan heeft dicht gedraaid afgelopen week..
en als de veldverwarming nog niet is aangesloten?, :insane

sunderland

Citaat van: fred op januari 23, 2026, 14:31:27
Dacht dat we meest duurzame stadion waren. Warmte terugwinning ? Waar zijn de zonnepanelen ? Had nooit 20k hoeven kosten als je de zaakjes voor elkaar had....
heeft de Graaf dat laatst niet verteld. Een grote speler had hun in de steek gelaten mbt zonnepanelen

Bernardo

Citaat van: Leeuwarder94 op januari 23, 2026, 14:39:22
Lekker inhalen op vrijdag 13 februari, dan heb je een prima alternatief voor de supporters. Geen zin in een maandag oid

Kan niet, Eindhoven speelt al op 12 februari. Zal wel een maandag of dinsdag worden.

Inferno-058

Citaat van: Bernardo op januari 23, 2026, 14:32:17
Ik vind het wel logisch, waarom zou je het gaan gebruiken als het in de KKD niet verplicht is, maar wel de bijkomende kosten hebt
En nu gaat de wedstrijd naar een maandag of dinsdagavond dus loop je vet veel omzet mis. Het is maar hoe je het bekijkt