Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Eindhoven vrijdag 23 januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, januari 17, 2026, 15:03:14

Vorige topic - Volgende topic

anderszchristian

Staat nu ook op de Instagram pagina van Cambuur

oost

Echt zuur cambuur meld zeld ook dat het is afgelast  :zucht

Poetser


anderszchristian

Wel handig dat je veld verwarming hebt maar het niet aan zet

AL

Rekening zeker niet betaald zodat veldverwarming niet aan kon :_schater
Nou ja dan maar lekker voor de buis kijken wat de concurrenten doen.

Bernardo

Citaat van: anderszchristian op januari 23, 2026, 13:51:15
Wel handig dat je veld verwarming hebt maar het niet aan zet

Tja het is niet verplicht in de KKD en zal wel teveel kosten.

sunderland

Citaat van: anderszchristian op januari 23, 2026, 13:51:15
Wel handig dat je veld verwarming hebt maar het niet aan zet
ik denk dat het dan drek wordt aan 1 kant

fred


fred

Citaat van: Bernardo op januari 23, 2026, 13:52:56
Tja het is niet verplicht in de KKD en zal wel teveel kosten.
Net een miljoen bonus beurt had de kachel wel ff voor aan kunt.

Inhalen op een gezellige maandag of dinsdag gaat mooi wat omzet kosten.

Zuid1991

Lekker weer op sun kut doordeweekse dag inhalen?.

zeewolde


Scc0511

Paar graden vorst en het veld is onbespeelbaar. Onbegrijpelijk  8P

YellowBlue

Citaat van: Scc0511 op januari 23, 2026, 14:04:17
Paar graden vorst en het veld is onbespeelbaar. Onbegrijpelijk  8P
Of een truukje om ADO op hetzelfde aantal wedstrijden uit te laten komen?

Eewal

Citaat van: YellowBlue op januari 23, 2026, 14:07:17
Of een truukje om ADO op hetzelfde aantal wedstrijden uit te laten komen?
wanrt wat hebben wij daar aan?

Poetser

Wat zijn het toch ook een stelletje amateurs bij Cambuur.