Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Eindhoven vrijdag 23 januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, januari 17, 2026, 15:03:14

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Welke opstelling wordt het dan? Geen Souren maar R?lke op 6... dan kan toch ook niet naar Souren toe als die weer fit is?

sunderland

Citaat van: Bankzitter op januari 19, 2026, 17:25:01
Welke opstelling wordt het dan? Geen Souren maar R?lke op 6... dan kan toch ook niet naar Souren toe als die weer fit is?
nee het is tegenover Balk en R?lke wel logisch

denistel

eindhoven zal waarschijnlijk verdedigender spelen als d haag dus rolke achter vd sande en
diemers en apkakou daar weer achter,

mark1989

Citaat van: denistel op januari 20, 2026, 17:59:55
eindhoven zal waarschijnlijk verdedigender spelen als d haag dus rolke achter vd sande en
diemers en apkakou daar weer achter,

Dat zou ik wel een logische invulling vinden voor het middenveld.

Zuid1991

Kaartverkoop gaat lekker.
Nog een kleine 500 tickets in verkoop.
Allemaal komme! |:)

Specuveter

Ons keepertje heeft de griep.
Op training Vd Sande in spits met Rolke erachter.
We zullen het zien.

sunderland

Citaat van: Specuveter op januari 21, 2026, 18:02:06
Ons keepertje heeft de griep.
Op training Vd Sande in spits met Rolke erachter.
We zullen het zien.
dan gaat Souren waarschijnlijk ook spelen.Balk ernaast, die was ook ziek dinsdag. Gelukkig wil Poortvliet ook voetballen.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op januari 21, 2026, 18:02:06
Ons keepertje heeft de griep.
Op training Vd Sande in spits met Rolke erachter.
We zullen het zien.
dat ziet er niet goed uit Jansen zal dan niet op doel staan?. ;(

sunderland

#23
Citaat van: Noordcambuur op januari 21, 2026, 20:16:02
dat ziet er niet goed uit Jansen zal dan niet op doel staan?. ;(
als hij er morgen weer gewoon staat zal hij vast spelen
En hij was er gelukkig weer  |:)

Holwerd voor Cambuur

We staan na een kwartier gewoon met 3-0 voor. Daar hebben we Jansen niet bij nodig ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op januari 21, 2026, 21:37:09
als hij er morgen weer gewoon staat zal hij vast spelen
nou ik hoop het Sunderland  :thumbsup

Trainert!

Citaat van: Specuveter op januari 21, 2026, 18:02:06
Ons keepertje heeft de griep.
Op training Vd Sande in spits met Rolke erachter.
We zullen het zien.


keepertje heeft wel vaak de griep.
zetpil erin en keepen!!!

Vlampiep

Dit griepje wat rond gaat is een gemeen dingetje, komt steeds terug waardoor je slecht herteld.
Daarbij kan bij inspanning als je de griep hebt dit virus raar werk maken op je fysiek gestel, zoals hartspieren ed.
Geen risico want ins keepertje moet langer mee dan zo'n vrijdagavond.

hobbes

Citaat van: Trainert! op januari 21, 2026, 22:30:29

keepertje heeft wel vaak de griep.
zetpil erin en keepen!!!

Hoeveel wedstrijden heeft hij gemist door griep?

sunderland