Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Eindhoven vrijdag 23 januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, januari 17, 2026, 15:03:14

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

En door en hoop op een goed resultaat en vol Kooi stadion.

Arno A

Souren weer terug? Of niks veranderen in de basis?

mark1989

Citaat van: Arno A op januari 18, 2026, 07:41:16
Souren weer terug? Of niks veranderen in de basis?

Hij had griep dus ik zou hem niet opstellen. Meestal heb je minder energie als ie al op tijd terug is.
Ik zie twee opties. Of Rolke op de 6 houden zoals tegen ADO en dan Abkaku op de plek van Balk.
De ruimtes worden toch heel klein tegen eindhoven dus dan heb je een balvaardige speler nodig.
Andere optie is Abkaku op 6 en Rolke op de plek van Balk. Ik zou voor dat laatste gaan, omdat je Abkaku voor de 6 hebt gehaald dus goed om hem daar ook te laten spelen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: mark1989 op januari 18, 2026, 08:27:31
Hij had griep dus ik zou hem niet opstellen. Meestal heb je minder energie als ie al op tijd terug is.
Ik zie twee opties. Of Rolke op de 6 houden zoals tegen ADO en dan Abkaku op de plek van Balk.
De ruimtes worden toch heel klein tegen eindhoven dus dan heb je een balvaardige speler nodig.
Andere optie is Abkaku op 6 en Rolke op de plek van Balk. Ik zou voor dat laatste gaan, omdat je Abkaku voor de 6 hebt gehaald dus goed om hem daar ook te laten spelen.

Weer een nieuwe winteraankoop? Abkaku?
Henk, held, bedankt

Specuveter

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op januari 17, 2026, 15:03:14
En door en hoop op een goed resultaat en vol Kooi stadion.
Hopelijk ook een volle bezetting op West. Dan is het helemaal uitverkocht (betreft de thuisvakken).

sunderland

Je gaat toch niks veranderen na zo,n eerste helft. ! Gaat ook niet gebeuren.

sunderland

Citaat van: mark1989 op januari 18, 2026, 08:27:31
hoe kom je daar nu weer bij, Abkaku op een positie die hij helemaal niet gewend is. En waarom Balk eruit, die speelde Kilo compleet uit de wedstrijd en stond bovendien zelfs paar x de positie van R?lke over te nemen.

Johan-12

Totaal andere wedstrijd dan tegen Ado. De vorige keer met R?lke op 6 was het helemaal niks.
Tegen Eindhoven zal de nr 6 weer andere dingen moeten doen. We hebben dan waarschijnlijk veel meer balbezit en een tegenstander die het veld klein maakt.
Vrijdag eerst maar eens zien welke spelers beschikbaar zijn, het griepje van Souren was ook niet voorzien
.

sunderland

Citaat van: Johan-12 op januari 18, 2026, 20:44:14
Totaal andere wedstrijd dan tegen Ado. De vorige keer met R?lke op 6 was het helemaal niks.
Tegen Eindhoven zal de nr 6 weer andere dingen moeten doen. We hebben dan waarschijnlijk veel meer balbezit en een tegenstander die het veld klein maakt.
Vrijdag eerst maar eens zien welke spelers beschikbaar zijn, het griepje van Souren was ook niet voorzien
.
ja dat zei ook iedereen voor ADO over R?lke en later hoor je ze niet meer. Heus wel eens dat het nu een andere wedstrijd is met veel meer ruimtes in de opbouw dat schreef ik eerder ook al ergens. Henk kennende zal hij niemand laten vallen van het middenveld na zo,n wedstrijd en gaan we de eerste helft zien hoe het uitpakt

Bankzitter

De opstelling tegen ADO was toch vooral omdat we anders overpowered zouden worden (wat je tweede helft ook wel terugzag)?
Hier moet je get spel maken.

Dus (indien allemaal fit) middenveld Souren Diemers Balk. In de spits kiezen tussen vd Sande en R?lke.
Verder alles laten staan.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op januari 19, 2026, 09:06:06
De opstelling tegen ADO was toch vooral omdat we anders overpowered zouden worden (wat je tweede helft ook wel terugzag)?
Hier moet je get spel maken.

Dus (indien allemaal fit) middenveld Souren Diemers Balk. In de spits kiezen tussen vd Sande en R?lke.
Verder alles laten staan.
ja jong. Je zag ook dat Sj?strand nergens was. Misschien moet Henstra daar maar

YellowBlue

Citaat van: sunderland op januari 19, 2026, 14:00:31
ja jong. Je zag ook dat Sj?strand nergens was. Misschien moet Henstra daar maar
Ja joh, zet onze topscoorder op de bank

Oud Cambuur

Citaat van: sunderland op januari 19, 2026, 16:42:40
:_schater
Heb het al eerder vermeld Sjostrand is opgeofferd om tactische redenen tegen Ado die staat er gewoon in.