Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Den Haag - Cambuur [16-1-26]

Gestart door Inferno-058, december 30, 2025, 18:46:09

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
12 (30%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
24 (60%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
4 (10%)
Sjostrand
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Apkakou
0 (0%)
Marsman
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: januari 21, 2026, 22:16:42

mario

Promoveren is voor ons een absolute must zodat we nooit meer die Koert Westerman hebben   :R

fred


okkele

Citaat van: michello op januari 18, 2026, 08:34:47
Het leek wel of de scheidsrechter iets wilde goedmaken, na het debacle van RKC uit. Was bijna opzichtig. Vond het overigens zeker geen rood voor Amofa, de bal ging teveel naar de hoek. Penalty voor ADO was het natuurlijk 100% de tweede helft.
zeker geen rood voor amofa, sterker nog, het was niet eens een overtreding.
ik val ook niet om als iemand een arm strekt, in engeland lachen ze zich een bult om dit mietjesvoetbal hier.
ado had zeker een penalty moeten hebben voor die voet-op-voet van baouf, in de eredivisie had een var-mannetje hier wel van genoten.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Poetser op januari 16, 2026, 22:28:45
Die trainer van die lui  :_schater

?Ze hebben het goed gedaan, maar wij domineerden. Ja, ook in de eerste helft. Als wij deze wedstrijd winnen, zal niemand klagen. Ik denk dat we hen een vreselijke avond hebben bezorgd.??

8P 8P
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: michello op januari 18, 2026, 08:34:47
Het leek wel of de scheidsrechter iets wilde goedmaken, na het debacle van RKC uit. Was bijna opzichtig. Vond het overigens zeker geen rood voor Amofa, de bal ging teveel naar de hoek. Penalty voor ADO was het natuurlijk 100% de tweede helft.
vond het helemaal niet opzichtig. Je gaat toch niet mee lullen met ADO lui. Daar zijn ze ook alleen maar aan het janken op de scheidsrechter

sunderland

Citaat van: okkele op januari 18, 2026, 14:15:38
zeker geen rood voor amofa, sterker nog, het was niet eens een overtreding.
ik val ook niet om als iemand een arm strekt, in engeland lachen ze zich een bult om dit mietjesvoetbal hier.
ado had zeker een penalty moeten hebben voor die voet-op-voet van baouf, in de eredivisie had een var-mannetje hier wel van genoten.
ja en die overtreding op Galvez dan die totaal niet op de bal was maar puur op de man. Nee telt niet mee zeker. Niet op jou Okkele maar daar hoor je niks over

okkele

Citaat van: sunderland op januari 18, 2026, 16:50:53
ja en die overtreding op Galvez dan die totaal niet op de bal was maar puur op de man. Nee telt niet mee zeker. Niet op jou Okkele maar daar hoor je niks over
ik reageerde ook op michello, die noemde deze 2 gevallen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

V-man

Complimenten voor al die supporters die onze club uitzwaaiden en weer thuis een warm welkom boden!

Huizen

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 18, 2026, 15:06:41
?Ze hebben het goed gedaan, maar wij domineerden. Ja, ook in de eerste helft. Als wij deze wedstrijd winnen, zal niemand klagen. Ik denk dat we hen een vreselijke avond hebben bezorgd.??

8P 8P

Robin Peter (zo heet hij toch?) begint een beetje nare trekjes te krijgen. Dat kan enkel misgaan.... wachten op meer puntverlies daar  _O_

Lore

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 18, 2026, 15:06:41
?Ze hebben het goed gedaan, maar wij domineerden. Ja, ook in de eerste helft. Als wij deze wedstrijd winnen, zal niemand klagen. Ik denk dat we hen een vreselijke avond hebben bezorgd.??

8P 8P

Ik hoop dat ze nog een hele boel andere ploegen een vreselijke avond bezorgen

YellowBlue

Citaat van: Poetser op januari 16, 2026, 22:28:45
Die trainer van die lui  :_schater
Ja die doet alleen aan statistiek. ADO was de veeeel betere ploeg, had ?gewoon? moeten winnen.

Noordcambuur

Citaat van: YellowBlue op januari 19, 2026, 15:22:46
Ja die doet alleen aan statistiek. ADO was de veeeel betere ploeg, had ?gewoon? moeten winnen.
valt mij vaak op dat de trainers van de tegenstander niet vaak Cambuur een complimentje geven over de eerste helft en dat het goed stond.
Eerste helft had al lang met 0-4 voor moet staan.

mark1989

Citaat van: Noordcambuur op januari 19, 2026, 17:00:25
valt mij vaak op dat de trainers van de tegenstander niet vaak Cambuur een complimentje geven over de eerste helft en dat het goed stond.
Eerste helft had al lang met 0-4 voor moet staan.

Wij hebben gewoon een goede trainer die tactisch onderschat wordt. Cambuur speelde tactisch heel slim. Waardoor de spelverdeling van ADO ontregeld werd. En ook de flanken zaten op slot gezet. Daarbij cre?erde Cambuur steeds hele grote kansen als ADO niet oppaste. Ook de analyse van Geert Jelle de Vries in de podcast, die zei dat Cambuur gelukkig heeft gewonnen is een blijk van weinig tactisch vernuft. Ik snap wel dat sommige mensen zeggen dat ADO beter was ook in de eerste helft, maar is op basis van optisch overwicht. De tweede helft was ADO wel beter, maar er lagen voor Cambuur genoeg mogelijkheden om daar te scoren. Met een goede spits die snel is had Cambuur ook in de 2e helft beter gespeeld.

sunderland

Citaat van: mark1989 op januari 20, 2026, 20:35:57
Wij hebben gewoon een goede trainer die tactisch onderschat wordt. Cambuur speelde tactisch heel slim. Waardoor de spelverdeling van ADO ontregeld werd. En ook de flanken zaten op slot gezet. Daarbij cre?erde Cambuur steeds hele grote kansen als ADO niet oppaste. Ook de analyse van Geert Jelle de Vries in de podcast, die zei dat Cambuur gelukkig heeft gewonnen is een blijk van weinig tactisch vernuft. Ik snap wel dat sommige mensen zeggen dat ADO beter was ook in de eerste helft, maar is op basis van optisch overwicht. De tweede helft was ADO wel beter, maar er lagen voor Cambuur genoeg mogelijkheden om daar te scoren. Met een goede spits die snel is had Cambuur ook in de 2e helft beter gespeeld.
helemaal eens