Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Den Haag - Cambuur [16-1-26]

Gestart door Inferno-058, december 30, 2025, 18:46:09

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
12 (30%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
24 (60%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
4 (10%)
Sjostrand
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Apkakou
0 (0%)
Marsman
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: januari 21, 2026, 22:16:42

Trainert!

Super overwinning!
Grote kansen gekregen. Het werd er na de wissels van de buitenspelers niet beter op.

Topkeeper en top verdediging
Zelf Rolke deed het voor zijn doen op 6 meer dan prima

okkele

Citaat van: Harry L. op januari 16, 2026, 21:22:42
Vreemde wissels en alleen nog maar achteruit lopen ben ik bang
ik mag het waarschijnlijk niet noemen maar kooistra en visser hebben bij ons toch weinig te zoeken?
vandaag blij met rolke, een slimme diemers,natuurlijk balk,jansen en vd sande.
|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

CambuurArnhem

gefeliciteerd iedereen!
Moest bij rust 0-4 staan, maar ben super tevreden met de punten. Oef...

Noordcambuur

Mannen gefeliciteerd DIK verdient  w:) :thumbsup

mark1989

ja Kian Visser komt wel tekort op dit niveau. Kan geen duel winnen en mist ook grote kans. Al meerdere invalbeurten zo.

wiekie1969

Wat een stumper juh die Koert Westerman. Te triest voor woorden die vent. Pro Ado tot en met

denistel

weer 3 gouden punten de ere divisie weer een stap dichter bij,geniet
er van  |:) :proost

wiekie1969

50 punten. mensen. Ik nim er even 1 op. Tranen in de ogen.  ;( ;( ;(

wiekie1969


sunderland

Wil toch de Graaf nog eens noemen, tactisch is het dit jaar zoveel beter met vandaag als hoogse punt eerste helft. Middenveld was grote klasse!

wiekie1969

Dat  pro Ado gelul op dat espn. Zum kotsen.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op januari 16, 2026, 22:22:45
50 punten. mensen. Ik nim er even 1 op. Tranen in de ogen.  ;( ;( ;(
proost jong , ik nim oek nog een paar na ??,,,.,?

wiekie1969

Die Apkakou viel goed in. Dat komt wel goed. Die ken wel ballen.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op januari 16, 2026, 22:27:20
Dat  pro Ado gelul op dat espn. Zum kotsen.
walgelijk Juh.  2 x alleen voor keeper hoor je niet eens

Poetser