Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Emmen - Cambuur Vrijdag 9 Januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, december 20, 2025, 09:42:43

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Jonker
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
1 (3.7%)
Ferrah
12 (44.4%)
van der Sande
1 (3.7%)
Kvam
12 (44.4%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: maart 30, 2026, 22:55:37

gobo

Citaat van: Destroyer op maart 27, 2026, 07:40:53
Is Emmen een beetje op zijn retour? Heb die fanatiekelingen aan de andere kant uitvak niet gehoord op tv...

Mooi dat er zoveel cambuur supporters bij waren, prachtig  :scc
Die hadden voor deze wedstrijd een boycot bedacht om te protesteren tegen stadionverboden of zo.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Lore

Citaat van: 666 op maart 27, 2026, 08:57:46
NEC kwam bij ons en kreeg NOORD en wij moesten naar een andere tribune (lang geleden geef ik toe) Ze promoveerden.
Ik moet bekennen dat ik dat ook niet leuk vond en dat lieten wij ook blijken  8)

Dus zelf lang geleden vonden wij dat al niet leuk!

666

Citaat van: Lore op maart 27, 2026, 12:42:02
Dus zelf lang geleden vonden wij dat al niet leuk!

Klopt, maar het was ook niet verstandig om ons te mengen met de NEC aanhang...
het was de beste oplossing destijds om een tribune voor NEC te reserveren, tijden waren natuurlijk ook anders.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

NRG

Citaat van: Bankzitter op maart 27, 2026, 07:31:21
Normale supporters moeten toch gewoon door elkaar kunnen zitten zonder dat er wat gebeurt?
Het zijn  nog extra inkomsten ook.

Zo zou het moeten zijn inderdaad. Helaas werkt het in het voetbal vaak net wat anders.

papier

Citaat van: Bankzitter op maart 27, 2026, 07:31:21
Normale supporters moeten toch gewoon door elkaar kunnen zitten zonder dat er wat gebeurt?
Het zijn  nog extra inkomsten ook.

Normale supporters kunnen prima maar irritant gedrag daar zijn de meesten niet van gecharmeerd. De openingswedstrijd tegen Feyenoord idem dito. Prima om als Feyenoord op een thuisvak te gaan zitten, je mag best klappen en even bescheiden juichen als Feyenoord scoort. Maar dan bijvoorbeeld met het uitvak 'kun je dat niet horen dan' roepen. Rot lekker op je bent te gast in een thuisvak.

Inferno-058

Citaat van: NRG op maart 27, 2026, 16:42:01
Zo zou het moeten zijn inderdaad. Helaas werkt het in het voetbal vaak net wat anders.
In het Nederlands voetbal vooral. In Duitsland is het vrij normaal