Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Emmen - Cambuur Vrijdag 9 Januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, december 20, 2025, 09:42:43

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Jonker
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
1 (3.7%)
Ferrah
12 (44.4%)
van der Sande
1 (3.7%)
Kvam
12 (44.4%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: maart 30, 2026, 22:55:37

CambuurArnhem


R058

Sj?strand kunnen we wel verkopen dus! We hebben de nieuwe al en deze heeft ook nog een linkerbeen haha

Drumfather SCC

Hij Kvam er goed langs  :_schater
_O_ voor de commentator

Wat een weelde!
Gefeliciteerd alvast!

Marc S

0-3 jantje naar 25 minuten, goed voor de gemoedstoestand haha.

TheDutchman

Scherpte is er wel iets van af, paar goeie kansen voor Emmen

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Leeuwarder94

Al een paar keer staat Jermoumi die linksbuiten totaal niet te dekken
De wens is de vader van de gedachte

zeewolde

Wat is Jermoumi ongelooflijk slecht zeg.

sjaak

Als ze die opkomende verdediger niet aanpakken wordt het nog lastig de tweede helft

R058

Citaat van: Leeuwarder94 op maart 24, 2026, 20:46:49
Al een paar keer staat Jermoumi die linksbuiten totaal niet te dekken
Ja dit was niet best gedekt. Jonker mocht ook wel iets dichter op Postema zitten.

Specuveter

Prima pot
Jermoumi maar snel wisselen en Bob Ross erin

carlo de leeuw

Nog niet gespeeld als Cambuur zo doorgaat. Maar geweldig 1e half uur hoor!

CambuurArnhem

Prachtige goal, eerlijk is eerlijk. We zijn er nog niet. Dat gepiel iets eerder op de middenlijn van Amofa tussen twee Emmen spelers stoorde me al. Zo kregen we tegen AZ ook een goal tegen. Liep nu goed af, maar toch.

Noordcambuur

Citaat van: carlo de leeuw op maart 24, 2026, 20:50:26
Nog niet gespeeld als Cambuur zo doorgaat. Maar geweldig 1e half uur hoor!
klopt heel belangrijk hoe ze uit de kleedkamer komen.
Eerste kwartier is heel belangrijk de 2e helft.

anderszchristian

Erg onnodig inderdaad. Eerste half uur speel je die lui helemaal zoek. Kunnen de bal nog geen twee keer naar elkaar overspelen en dan zak je daarna volledig in. Hopelijk zet Henk ze op scherp in de rust en gaat Jermoumi er af.