Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Emmen - Cambuur Vrijdag 9 Januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, december 20, 2025, 09:42:43

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Jonker
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
1 (3.7%)
Ferrah
12 (44.4%)
van der Sande
1 (3.7%)
Kvam
12 (44.4%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: maart 30, 2026, 22:55:37

drg

Wat een dramatisch gelul allemaal  :_schater Nog zelden heeft de club er zo goed voor gestaan, het is 99% klaar. Alleen of het vanavond of later deze week wordt is het enige waar men zich druk over zou moeten maken  :proost

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: drg op maart 24, 2026, 14:31:55
Wat een dramatisch gelul allemaal  :_schater Nog zelden heeft de club er zo goed voor gestaan, het is 99% klaar. Alleen of het vanavond of later deze week wordt is het enige waar men zich druk over zou moeten maken  :proost

Waar heb je het precies over?
Henk, held, bedankt

Lore

Volgens mij vertrekken de spelers 3u toch? Vertrekken ze gewoon vanaf het stadion?

Poetser


michello

Citaat van: Specuveter op maart 24, 2026, 14:24:53
Hoe is het met de spanning bij iedereen?

0,0 want we gaan het toch wel halen. Oftewel, water is nat, bier is lekker etc.  :proost

Inferno-058

Citaat van: Sonnema op maart 24, 2026, 12:57:59
Begreep 100 kaarten van supporters van Cambuur in het thuis vak geblokkeerd.
300 zelfs

Specuveter

Citaat van: Lore op maart 24, 2026, 14:50:02
Volgens mij vertrekken de spelers 3u toch? Vertrekken ze gewoon vanaf het stadion?
uitzwaaien met vuurwerk
De filmpjes zullen zo wel verschijnen!

Specuveter


michello


Lore

Citaat van: michello op maart 24, 2026, 15:09:03
Zoveel ? Dat lijkt me toch gokwerk?

De enige logische manier die ik kan voorstellen is dat deze mensen kaarten op de site van Emmen hebben bestelt met een adres hier uit de stad of omgeving

Poetser

Citaat van: Lore op maart 24, 2026, 15:22:47
De enige logische manier die ik kan voorstellen is dat deze mensen kaarten op de site van Emmen hebben bestelt met een adres hier uit de stad of omgeving

Dan denk je ook niet na.....

michello

Dan zijn eerder alle kaarten van ?nieuwe? accounts geblokkeerd lijkt me.

Lore

Citaat van: michello op maart 24, 2026, 15:27:48
Dan zijn eerder alle kaarten van ?nieuwe? accounts geblokkeerd lijkt me.

Dat is het zeker niet  :proost

Poetser


oost

Citaat van: michello op maart 24, 2026, 15:42:39
TOP Oss wil dat het competitieduel met Willem II van 13 maart ongeldig wordt verklaard en heeft zich daarvoor gemeld bij de KNVB. Aanleiding is het meespelen van Indonesisch international Nathan Tjoe-A-On, van wie de club betwijfelt of hij speelgerechtigd was. Dat meldt het Brabants Dagblad.



Moet wij ons druk maken om Van de Sande?

Lijkt mij niet Bonaire is toch onderdeel van Nederlands Koninkrijk?