Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Emmen - Cambuur Vrijdag 9 Januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, december 20, 2025, 09:42:43

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Jonker
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
1 (3.7%)
Ferrah
12 (44.4%)
van der Sande
1 (3.7%)
Kvam
12 (44.4%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: maart 30, 2026, 22:55:37

Marc S

Citaat van: Gasgeve op maart 24, 2026, 10:01:37
We konden Nap vandaag wel gebruiken..

Als je die keuze had willen maken, had je dat al veel eerder moeten doen.

Oud Cambuur

Citaat van: Trainert! op maart 24, 2026, 10:15:34

Niet wisselen dus vandaag
Merk wel dat je nooit een wedstrijd van O21 hebt gezien

DeBruyne

Nap scoorde afgelopen weekend nog voor de O21. Misschien is hij tot inkeer gekomen?

Johan-12

Citaat van: DeBruyne op maart 24, 2026, 11:07:33
Nap scoorde afgelopen weekend nog voor de O21. Misschien is hij tot inkeer gekomen?
Die jongen is slachtoffer van zijn zaakwaarnemer geworden.

Sonnema

Begreep 100 kaarten van supporters van Cambuur in het thuis vak geblokkeerd. 

mindra


Lore

Citaat van: Sonnema op maart 24, 2026, 12:57:59
Begreep 100 kaarten van supporters van Cambuur in het thuis vak geblokkeerd.

Ik zag wel een mail voorbij komen aan iemand die geblokkeerd was!

100 valt redelijk mee toch?

Poetser

Citaat van: Sonnema op maart 24, 2026, 12:57:59
Begreep 100 kaarten van supporters van Cambuur in het thuis vak geblokkeerd.

Druppel op een gloeiende plaat.

Sonnema

Dat valt zeker mee. Al meerdere gehoord dat hun kaart is geblokkeerd.

Lore

Citaat van: Poetser op maart 24, 2026, 13:38:17
Druppel op een gloeiende plaat.

Ja, het voelt als een onzinnige strategie. Het is niet tegen te houden. Probeer dan wat anders te verzinnen

Specuveter

Hoe is het met de spanning bij iedereen?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Scc0511

Citaat van: Specuveter op maart 24, 2026, 14:24:53
Hoe is het met de spanning bij iedereen?

Begint nu te komen. Ben er bij, zou toch mooi zijn om het vandaag met deze ploeg af te maken! |:) :proost
Cambuur zwaar gehavend maar alsnog prima basis 11 tegen een Emmen wat dit seizoen totaal niet draait.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Poetser

Citaat van: Lore op maart 24, 2026, 14:00:39
Ja, het voelt als een onzinnige strategie. Het is niet tegen te houden. Probeer dan wat anders te verzinnen

Precies. Maar de angst regeert. Helaas.