Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Emmen - Cambuur Vrijdag 9 Januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, december 20, 2025, 09:42:43

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Jonker
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
1 (3.7%)
Ferrah
12 (44.4%)
van der Sande
1 (3.7%)
Kvam
12 (44.4%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: maart 30, 2026, 22:55:37

Specuveter

Volgens Andor Faber start Jonker centraal met Amofa.
Dan zal Berkhout wel op de 6 positie starten.

Zo dus??

Marsman   Jonker    Amofa   Galvez

              Berkhout    Apkapou
                         Diemers


Ferrah          Vd Sande         Henstra.

Bernardo

Citaat van: Specuveter op maart 23, 2026, 19:28:30
Volgens Andor Faber start Jonker centraal met Amofa.
Dan zal Berkhout wel op de 6 positie starten.

Zo dus??

Marsman   Jonker    Amofa   Galvez

              Berkhout    Apkapou
                         Diemers


Ferrah          Vd Sande         Henstra.

Jermoumi ipv Marsman volgens LC

sunderland

Citaat van: Bernardo op maart 23, 2026, 20:35:03
Jermoumi ipv Marsman volgens LC
het zou ook vreemd zijn om met 2 linkspoten op rechts te spelen

sunderland

Citaat van: michello op maart 23, 2026, 17:04:33
Ik proef uit interview van Henk bij CambuurTV (er zullen meer jonge gastjes starten) dat Kvam misschien wel eens zijn basisdebuut zou kunnen gaan maken.
Henk houd ook niet van veel veranderingen. Het team verandert al veel en dan ook nog iemand waar iedere speler aan moet wennen.. het kan

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ook extra spelers van O21 op de bank,?
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Look zat al een paar keer op de bank dus wie weet. En vd Heide wellicht weer.

RG

Wiebe vd Heide, Danyello Look, Jelte Priem, Sybrand Veldhuis verwacht ik ook wel op de bank

Poetser


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

sjaak

Citaat van: Specuveter op maart 23, 2026, 19:28:30
Volgens Andor Faber start Jonker centraal met Amofa.
Dan zal Berkhout wel op de 6 positie starten.

Zo dus??

Marsman   Jonker    Amofa   Galvez

              Berkhout    Apkapou
                         Diemers


Ferrah          Vd Sande         Henstra.
Dan moeten we bijna alleen maar op de helft van Emmen spelen. Dit kan Diemers nooit belopen of Apkapou mut wat meer naast Diemers komme

Gasgeve

Citaat van: sjaak op maart 24, 2026, 09:05:41
Dan moeten we bijna alleen maar op de helft van Emmen spelen. Dit kan Diemers nooit belopen of Apkapou mut wat meer naast Diemers komme
Dit gaat het wel worden

Derkx R.H.

Citaat van: sjaak op maart 24, 2026, 09:05:41
Dan moeten we bijna alleen maar op de helft van Emmen spelen. Dit kan Diemers nooit belopen of Apkapou mut wat meer naast Diemers komme
Citaat van: Derkx R.H. op maart 23, 2026, 13:05:12
Zo dus?
Zo dus, alleen de rechtsback is twijfel...wat ik al zei Henk doet wat geheimzinnig...

Gasgeve

We konden Nap vandaag wel gebruiken..

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Trainert!

Citaat van: RG op maart 23, 2026, 22:26:03
Wiebe vd Heide, Danyello Look, Jelte Priem, Sybrand Veldhuis verwacht ik ook wel op de bank


Niet wisselen dus vandaag