Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Emmen - Cambuur Vrijdag 9 Januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, december 20, 2025, 09:42:43

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Jonker
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
1 (3.7%)
Ferrah
12 (44.4%)
van der Sande
1 (3.7%)
Kvam
12 (44.4%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: maart 30, 2026, 22:55:37

Leeuwarder94

De wens is de vader van de gedachte

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

WII lijkt wel te winnen, 0-2 voor bij MVV.

Winnen in Emmen is nodig

Inferno-058

Nog niet zo makkelijk nu je zoveel spelers mist

Unknown

Indd.
Dan loop je weer kans dat we zaterdag promoveren terwijl we niet spelen.
Maar goed, dat scenario lag er eerder ook voor vandaag. En dat liep toch anders.
We zien wel. Maar ideaal is het allemaal niet.

Trainert!

Totaal geen goed gevoel over deze wedstrijd.



sunderland

Citaat van: Trainert! op maart 23, 2026, 09:41:14
Totaal geen goed gevoel over deze wedstrijd.
word lastig dat zeker. Wie verwacht dat Telstar van PSV wint?.
Doordat best wel veel jongens steeds mochten invallen kunnen we nu wel een representatief team opstellen. We gaan het zien, de ranglijst helpt ook niet mee want Emmen moet ook winnen om playoffs te halen. Anders kan het voor hun bijna niet meer..

Scc0511

Ben benieuwd hoeveel SCC-ERS er morgen op de thuistribune's zitten ;) |:)

michello

Citaat van: Trainert! op maart 23, 2026, 09:41:14
Totaal geen goed gevoel over deze wedstrijd.

Maakt allemaal toch geen reet meer uit wat het gevoel is? We weten toch wel dat we gaan promoveren, is het niet morgen dan wel zaterdag of in Venlo. :proost

michello

Citaat van: sunderland op maart 23, 2026, 10:12:45
word lastig dat zeker. Wie verwacht dat Telstar van PSV wint?.
Doordat best wel veel jongens steeds mochten invallen kunnen we nu wel een representatief team opstellen. We gaan het zien, de ranglijst helpt ook niet mee want Emmen moet ook winnen om playoffs te halen. Anders kan het voor hun bijna niet meer..

Dat Emmen moet winnen is juist ons voordeel. Bij een gelijke stand in de tweede helft zullen ze risico moeten nemen.

666

Ik heb er zin in, weer een kans om te gaan promoveren  |:)... ik hoop dat het veld een beetje bespeelbaar is, de laatste tijd echt een knollentuin.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Poetser

Citaat van: Scc0511 op maart 23, 2026, 11:00:41
Ben benieuwd hoeveel SCC-ERS er morgen op de thuistribune's zitten ;) |:)

Onmogelijk om aan kaarten te komen

Huizen

Je ziet het in veel landen. Verrassende uitslagen, moeheid sluipt erin. Gaat pittig worden maar heb ook weer alle vertrouwen met een paar frisse spelers op het veld.

Heel benieuwd naar de opstelling!

Derkx R.H.

#268
Citaat van: Huizen op maart 23, 2026, 11:45:39
Je ziet het in veel landen. Verrassende uitslagen, moeheid sluipt erin. Gaat pittig worden maar heb ook weer alle vertrouwen met een paar frisse spelers op het veld.

Heel benieuwd naar de opstelling!
Op de trainingen is niets van te maken, en Henk wil er niks over zeggen.. Maar het lijkt mij logisch dat Berkhout, Jermoumi, Henstra gaan spelen en Ferrah op de plek van Balk, en op de linksbuiten Kvam, maar dit is een gevoel.

Postema trainde bij Emmen apart van de groep.

sunderland

#269
Citaat van: Derkx R.H. op maart 23, 2026, 11:52:30
Op de trainingen is niets van te maken, en Henk wil er niks over zeggen.. Maar het lijkt mij logisch dat Berkhout, Jermoumi, Henstra gaan spelen en Ferrah op de plek van Balk, en op de linksbuiten Kvam, maar dit is een gevoel.

Postema trainde bij Emmen apart van de groep.
jermoumi dan hou ik mijn hart vast. Niet voor niks viel hij ook niet meer in. Maar wel logisch want anders kan hij net zo goed vertrekken. Ik verwacht geen kvam in de basis en ook geen Ferrah op Balk zijn plek. Weet ook niet precies wie er wel en niet zijn. Kan bijv R?lke spelen?