Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Emmen - Cambuur Vrijdag 9 Januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, december 20, 2025, 09:42:43

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Jonker
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
1 (3.7%)
Ferrah
12 (44.4%)
van der Sande
1 (3.7%)
Kvam
12 (44.4%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: maart 30, 2026, 22:55:37

wiekie1969

Citaat van: michello op maart 20, 2026, 22:57:23
Meest treurige scenario is mogelijk dat we volgende week zaterdag promoveren en de hele selectie 5 dagen vrij is en de helft in het buitenland zit.
DG mag niet winnen om dat scenario te voorkomen en dan zullen we het zelf moeten doen dinsdag.

Wat maakt het allemaal uit. Ik nim er niet een potje bier minder om.  |:)

michello

Is ook zo! Gelukkig heeft de anticlimax van gister geen gevolgen. De Graagschap - ADO morgen gelijk, wij een sneaky winst bij Emmen, promotie een feit en staan dan nog steeds op 2 punten van ADO.

Vlampiep

Citaat van: michello op maart 21, 2026, 11:21:42
Is ook zo! Gelukkig heeft de anticlimax van gister geen gevolgen. De Graagschap - ADO morgen gelijk, wij een sneaky winst bij Emmen, promotie een feit en staan dan nog steeds op 2 punten van ADO.
Maar het is de KnVB alles aan gelegen om ons niet kampioen te laten worden, maar wat ze ook bedenken, de promotie kan ons niet meer ontgaan.

Andy King

Citaat van: michello op maart 21, 2026, 11:21:42
Is ook zo! Gelukkig heeft de anticlimax van gister geen gevolgen. De Graagschap - ADO morgen gelijk, wij een sneaky winst bij Emmen, promotie een feit en staan dan nog steeds op 2 punten van ADO.

Ik verwacht morgen een uitgeblust en ongemotiveerd ADO. Denk dat De Graafschap dus wint.

James

Citaat van: Vlampiep op maart 21, 2026, 11:55:37
Maar het is de KnVB alles aan gelegen om ons niet kampioen te laten worden, maar wat ze ook bedenken, de promotie kan ons niet meer ontgaan.

Waarom zou de KNVB dat willen? Waarom hebben hun volgens jou liever ADO?

Vlampiep

Citaat van: James op maart 21, 2026, 12:14:54
Waarom zou de KNVB dat willen? Waarom hebben hun volgens jou liever ADO?
Dan heb je het intervieuw met Henk gemist zeker. Van oudsher is er vanuit de KNVB een antipathie tegen Cambuir en dat steekt zo nu en dan weer de kop op.

Bankzitter

Volgens mij meer onkunde dan antpathie.
Zou ook zeer dom zijn want Cambuur zou in veel opzichten een voorbeeld voor andere clubs moeten zijn in hun beleid en maatschappelijke verantwoordelijkheid.

Lore

Citaat van: Vlampiep op maart 21, 2026, 14:52:06
Dan heb je het intervieuw met Henk gemist zeker. Van oudsher is er vanuit de KNVB een antipathie tegen Cambuir en dat steekt zo nu en dan weer de kop op.

Dus dat gaat dan over de individuele scheidsrechters of over de hele knvb? Ik heb mijn kapot gelachen toen ADO verloor en steeds de schuld bij de scheidsrechter neer legde. Hoe zielig is dat.

Nu doen sommigen bij ons het zelfde.

Elke club heeft wedstrijden en wat ze genaaid worden. Scheidsrechters zijn niet perfect.

denistel

Citaat van: Andy King op maart 21, 2026, 12:03:48
Ik verwacht morgen een uitgeblust en ongemotiveerd ADO. Denk dat De Graafschap dus wint.

die willen toch kampioen worden dus die gaan er wel voor

wij dinsdag mooi op de counter spelen daar in emmen

James

Citaat van: Vlampiep op maart 21, 2026, 14:52:06
Dan heb je het intervieuw met Henk gemist zeker. Van oudsher is er vanuit de KNVB een antipathie tegen Cambuir en dat steekt zo nu en dan weer de kop op.

Bij elke club onder de top drie zijn er in de voetbalhistorie wel voetbalmomenten waarbij je als club je genaaid voelt. Het valt allemaal wel wat mee. Schuld bij een ander neerleggen is het makkelijkst want dan kan jij er als club niks aan doen. Hand in eigen boezem daar word je beter van.

Supporter op het veld kun je ook niks aan doen want dat doet die persoon zelf. Je kan wel de voorwaarden scheppen waardoor je de kans meer minimaliseert. Op Noord lijkt het soms meer een zuip- en snuiffestijn dan dat sommigen er voor het voetbal zijn. Als club vind je dit prima dan zit daar ook een vervolg aan vast waarbij mensen onder invloed over de scheef gaan. Die verantwoordelijkheid ligt bij de club. Met nuchtere supporters heb je ook meer gezond verstand.

sunderland

Citaat van: James op maart 21, 2026, 23:53:35
Bij elke club onder de top drie zijn er in de voetbalhistorie wel voetbalmomenten waarbij je als club je genaaid voelt. Het valt allemaal wel wat mee. Schuld bij een ander neerleggen is het makkelijkst want dan kan jij er als club niks aan doen. Hand in eigen boezem daar word je beter van.

Supporter op het veld kun je ook niks aan doen want dat doet die persoon zelf. Je kan wel de voorwaarden scheppen waardoor je de kans meer minimaliseert. Op Noord lijkt het soms meer een zuip- en snuiffestijn dan dat sommigen er voor het voetbal zijn. Als club vind je dit prima dan zit daar ook een vervolg aan vast waarbij mensen onder invloed over de scheef gaan. Die verantwoordelijkheid ligt bij de club. Met nuchtere supporters heb je ook meer gezond verstand.
pfff de heilige ridder spreekt. Het valt wel mee, ben je het verleden vergeten en volgens jou moet het hek voor noord 2 meter omhoog

sunderland

Citaat van: Andy King op maart 21, 2026, 12:03:48
Ik verwacht morgen een uitgeblust en ongemotiveerd ADO. Denk dat De Graafschap dus wint.
ik ook!


James

Citaat van: sunderland op maart 22, 2026, 10:17:46
pfff de heilige ridder spreekt. Het valt wel mee, ben je het verleden vergeten en volgens jou moet het hek voor noord 2 meter omhoog

Er hoeft helemaal geen hek want dat zorgt alleen maar voor abnormaal gedrag. Hetzelfde met uitvakken. De wanden zorgen alleen maar dat er meer uitgedaagd wordt want het cre?ert een wij tegen zij gevoel. Zelfde als je vroeger door een cordon van ME wordt ontvangen met een paar blaffende honden erbij wat wil je dan uitstralen?

En nee ik ben het verleden niet vergeten maar als je denkt dat dit van invloed is op beslissingen van de KNVB voor het heden dan vind ik dat Calimero denken.

Bernardo