Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Emmen - Cambuur Vrijdag 9 Januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, december 20, 2025, 09:42:43

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Jonker
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
1 (3.7%)
Ferrah
12 (44.4%)
van der Sande
1 (3.7%)
Kvam
12 (44.4%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: maart 30, 2026, 22:55:37

Arno A

Citaat van: Lore op maart 19, 2026, 18:53:16
Galves wel?

Galves is alleen geselecteerd voor de wedstrijd tegen Cyprus O 21 ( 31 maart) Dus kan gewoon meedoen tegen AZ en Emmen.

Lore

Citaat van: Arno A op maart 19, 2026, 19:31:45
Galves is alleen geselecteerd voor de wedstrijd tegen Cyprus O 21 ( 31 maart) Dus kan gewoon meedoen tegen AZ en Emmen.

Ah mooi, dat scheelt.  Nog een geluk dat wij deze interland periode niet spelen

michello

Citaat van: Arno A op maart 19, 2026, 19:31:45
Galves is alleen geselecteerd voor de wedstrijd tegen Cyprus O 21 ( 31 maart) Dus kan gewoon meedoen tegen AZ en Emmen.


Zeker weten? Ik zie dat ze 26-03 ook spelen tegen San Marino?

PePe

Citaat van: Lowieke op maart 19, 2026, 16:34:41
Kunnen we de wedstrijd niet uitstellen?  :zweep

PSV, Feijenoord, Ajax en AZ zouden dit zeker bij de KNVB aanvragen!!

Trainert!

Citaat van: michello op maart 19, 2026, 17:39:13
Ook een prima moment om Kvam minuten te laten maken toch? Ben erg benieuwd.


Dit dus, en ajb geen Wiebe op die positie. Dat weten we nu wel

Lore

Citaat van: Trainert! op maart 19, 2026, 23:09:18

Dit dus, en ajb geen Wiebe op die positie. Dat weten we nu wel

Ik maak mij er meer zorgen over dat Henk blijkbaar momenteel nog denkt dat Wiebe die plek beter kan invullen dan Kvam.

Derkx R.H.

Deze wedstrijd geen Souren en Mulders door de 5e gele kaart

Bens


michello

Niet erbij:

Balk
Mulders
Souren
Baouf
Sj?strand.

Lore


Derkx R.H.

Citaat van: Lore op maart 20, 2026, 22:33:40
Dat wordt puzzelen
Een kleintje maar, ik verwacht deze wedstrijd de volgende 11 namen

 

michello

#236
Meest treurige scenario is mogelijk dat we volgende week zaterdag promoveren en de hele selectie 5 dagen vrij is en de helft in het buitenland zit.
DG mag niet winnen om dat scenario te voorkomen en dan zullen we het zelf moeten doen dinsdag.

Trainert!

Dinsdag al blij met een puntje. Promoveren!! _O_

Derkx R.H.

Citaat van: michello op maart 20, 2026, 22:57:23
Meest treurige scenario is mogelijk dat we volgende week zaterdag promoveren en de hele selectie 5 dagen vrij is en de helft in het buitenland zit.
DG mag niet winnen om dat scenario te voorkomen en dan zullen we het zelf moeten doen dinsdag.
Ik zie De Graafschap niet winnen van ADO of van Willem II, misschien 2 punten uit die 2 wedstrijden..

Bankzitter

Citaat van: Derkx R.H. op maart 20, 2026, 22:45:00
Een kleintje maar, ik verwacht deze wedstrijd de volgende 11 namen



Ook een gok:

Jansen
Kooistra Berkhout Amofa Galvez

Apkakou Diemers vd Sande

Ferrah Binder Henstra

Als R?lke fit is dan speelt die.