Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Emmen - Cambuur Vrijdag 9 Januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, december 20, 2025, 09:42:43

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Jonker
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
1 (3.7%)
Ferrah
12 (44.4%)
van der Sande
1 (3.7%)
Kvam
12 (44.4%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: maart 30, 2026, 22:55:37


hobbes

Citaat van: Inferno-058 op februari 08, 2026, 17:22:36
Ik kan mij nog tijden herinneren dat we ooit thuis tegen Vitesse speelden een tijd terug. Sneeuw kwam met pakken uit de lucht, er werd met een oranje bal gespeeld. Niks aflassing

Toen ging het sneeuwen tijdens de wedstrijd.

Derkx R.H.

#212
Dinsdag 24 maart, 20:00 uur, FC Emmen ? SC Cambuur

Arno A

Citaat van: Derkx R.H. op februari 11, 2026, 15:32:20
Dinsdag 24 maart, 20:00 uur, FC Emmen ? SC Cambuur

Misschien zijn we al zeker van promotie na deze pot.

Stiens

Kan theoretisch inderdaad al een promotie wedstrijd zijn. Kan zelfs al een week eerder.

Galdiano

Citaat van: Stiens op februari 11, 2026, 16:38:19
Kan theoretisch inderdaad al een promotie wedstrijd zijn. Kan zelfs al een week eerder.

Liever een week eerder of later...

Ik heb tussen de wedstrijden door een trip naar Frankrijk gepland...  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Citaat van: Arno A op februari 11, 2026, 16:32:07
Misschien zijn we al zeker van promotie na deze pot.
Nou eerst maar even maandag avond afwachten, want als die wedstrijd geen 3 punten oplevert denk ik dat het ook nog wel eens billenknijpen kan worden.
Want we moeten eerst maar weer in de goede flow zien te komen, en hopen dat de bepalende spelers niet geblesseerd raken of tegen rode kaarten op lopen. Maar als we van dit alles gevrijwaard blijven kan het Oldehoofsterkerkhof half maart gereed worden gemaakt voor de huldiging.

denistel

baoef en sjostrand zijn er niet bij dinsdag ivm interlands

Poetser

Citaat van: denistel op maart 19, 2026, 14:15:33
baoef en sjostrand zijn er niet bij dinsdag ivm interlands

Boeie. Morgenavond is promotie een feit  |:)

denistel

Citaat van: Poetser op maart 19, 2026, 15:55:42
Boeie. Morgenavond is promotie een feit  |:)

uiteraard maar de titel s er ook nog toch

Lowieke

Kunnen we de wedstrijd niet uitstellen?  :zweep

sunderland

Citaat van: Poetser op maart 19, 2026, 15:55:42
Boeie. Morgenavond is promotie een feit  |:)
zo denk ik er ook over. En kampioen worden is bijzaak. Denk dat ADO en wij steken laten vallen want de druk is er compleet af

Bernardo

Ook zonder Baouf en Sj?strand zouden we van Emmen moeten kunnen winnen.

michello

Ook een prima moment om Kvam minuten te laten maken toch? Ben erg benieuwd.

Lore

Citaat van: denistel op maart 19, 2026, 14:15:33
baoef en sjostrand zijn er niet bij dinsdag ivm interlands

Galves wel?