Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Emmen - Cambuur Vrijdag 9 Januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, december 20, 2025, 09:42:43

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Jonker
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
1 (3.7%)
Ferrah
12 (44.4%)
van der Sande
1 (3.7%)
Kvam
12 (44.4%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: maart 30, 2026, 22:55:37

fred


Huizen

Begint wel sneue zaak te worden. Ook vanuit Emmen kant. Of spelen ze liever zonder Postema tegen iemand anders  :zweep

NRG

Bijzonder. Het vriest al een aantal dagen niet meer. Het zal echt wel niet kunnen, maar toch.

Inferno-058

Ik kan mij nog tijden herinneren dat we ooit thuis tegen Vitesse speelden een tijd terug. Sneeuw kwam met pakken uit de lucht, er werd met een oranje bal gespeeld. Niks aflassing

Oud Cambuur

Citaat van: Inferno-058 op februari 08, 2026, 17:22:36
Ik kan mij nog tijden herinneren dat we ooit thuis tegen Vitesse speelden een tijd terug. Sneeuw kwam met pakken uit de lucht, er werd met een oranje bal gespeeld. Niks aflassing
Was op.kunstgras

fred

Citaat van: Inferno-058 op februari 08, 2026, 17:22:36
Ik kan mij nog tijden herinneren dat we ooit thuis tegen Vitesse speelden een tijd terug. Sneeuw kwam met pakken uit de lucht, er werd met een oranje bal gespeeld. Niks aflassing
En Sparta....
En Ajax.....
En ga zo maar door.

Tijden veranderen. Niks meer gewend...

Noordcambuur

Nog even is het wk voetbal aan de gang en speelt Cambuur inhaalwedstrijden :_schater

Inferno-058


James

Het is niet zo?n heel moeilijk verhaal. Slecht weer geweest voor het voetbalveld. Hoef je geen complot voor te bedenken. Wordt niet voor niks afgelast. Alleen wel jammer.

Misschien dat je wat meer vooruit moet denken wanneer je wedstrijd, nadat die voor de eerste keer wordt afgelast, op een moment in gaat plannen als doorgaan ook zo goed als zeker is. Voor zover je dat kan plannen

Stiens

Citaat van: Noordcambuur op februari 08, 2026, 18:06:10
Nog even is het wk voetbal aan de gang en speelt Cambuur inhaalwedstrijden :_schater

Goh, dat zou wat zijn zeg!  :|

NRG

Citaat van: Noordcambuur op februari 08, 2026, 18:06:10
Nog even is het wk voetbal aan de gang en speelt Cambuur inhaalwedstrijden :_schater


Ik zit liever in het in het zonnetje bij Cambuur bij een een graad of 20 dan ik het Wk kijk. Dus klinkt als een droomscenario?

papier

Dit gaat ons wel punten kosten vrees ik.

papier

Citaat van: NRG op februari 08, 2026, 18:28:30

Ik zit liever in het in het zonnetje bij Cambuur bij een een graad of 20 dan ik het Wk kijk. Dus klinkt als een droomscenario?

Wat mij betreft voetballen we altijd in de zomer en NOOIT in de winter.

Delfzijl/Cambuur

We kunnen promoveren zonder nog te spelen :?

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: papier op februari 08, 2026, 18:29:18
Wat mij betreft voetballen we altijd in de zomer en NOOIT in de winter.
Precies !