Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Emmen - Cambuur Vrijdag 9 Januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, december 20, 2025, 09:42:43

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Jonker
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
1 (3.7%)
Ferrah
12 (44.4%)
van der Sande
1 (3.7%)
Kvam
12 (44.4%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: maart 30, 2026, 22:55:37

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Specuveter op januari 30, 2026, 13:17:25
in ons kampioensjaar 2013 werd deze wedstrijd ook 3 maal afgelast!
Emmen uit en thuis achter elkaar inderdaad
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 30, 2026, 13:36:25
Emmen uit en thuis achter elkaar inderdaad
dat was schitterend. Komen we aan in Emmen ( op maandag volgens mij) zijn daar heel veel Cambuur supporters. Totaal onverwacht. Schat zo,n 800-900. Weet niet of het deze wedstrijd was maar volgens mij viel Woud Weghorst in bij Emmen. Die houtenklaas kon niks maar won alle duels. Was toen al een vechter die alles wou winnen

Galdiano

Laat het nog maar een paar keer afgelast worden. Kunnen ze net zo goed weer de korte zijde voor SCC reserveren. Waarom gebeurd dat nu al niet? Zit toch nooit vol op de tribune.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Poetser

Citaat van: sunderland op januari 30, 2026, 14:41:51
dat was schitterend. Komen we aan in Emmen ( op maandag volgens mij) zijn daar heel veel Cambuur supporters. Totaal onverwacht. Schat zo,n 800-900. Weet niet of het deze wedstrijd was maar volgens mij viel Woud Weghorst in bij Emmen. Die houtenklaas kon niks maar won alle duels. Was toen al een vechter die alles wou winnen

Er zaten 400 man op de lange zijde na een extra kaartje bij een krat bier actie. Die hebben ze toen maar naar achter de goal begeleid. Ik zat zelf op de hoofdtribune, toen Cambuur scoorde vloog ook de hele hoofdtribune omhoog.

Echt ??n van m'n mooiste awaydays ooit.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Poetser op januari 30, 2026, 15:06:38
Er zaten 400 man op de lange zijde na een extra kaartje bij een krat bier actie. Die hebben ze toen maar naar achter de goal begeleid. Ik zat zelf op de hoofdtribune, toen Cambuur scoorde vloog ook de hele hoofdtribune omhoog.

Echt ??n van m'n mooiste awaydays ooit.
Ik kwam eerst niet in het thuisvak, omdat in mijn paspoort stond dat ik in leeuwarde  geboren ben. Heeft ee grofvuil pas van apeldoorn ons gered  :_schater
Henk, held, bedankt

Poetser

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 30, 2026, 15:10:24
Ik kwam eerst niet in het thuisvak, omdat in mijn paspoort stond dat ik in leeuwarde  geboren ben. Heeft ee grofvuil pas van apeldoorn ons gered  :_schater

:_schater :_schater

michello

Citaat van: sunderland op januari 30, 2026, 14:41:51
dat was schitterend. Komen we aan in Emmen ( op maandag volgens mij) zijn daar heel veel Cambuur supporters. Totaal onverwacht. Schat zo,n 800-900. Weet niet of het deze wedstrijd was maar volgens mij viel Woud Weghorst in bij Emmen. Die houtenklaas kon niks maar won alle duels. Was toen al een vechter die alles wou winnen

Weghorst scoorde de 1-0 en kreeg van Jopie Gall een basisplaats

sunderland

Citaat van: michello op januari 30, 2026, 15:27:59
Weghorst scoorde de 1-0 en kreeg van Jopie Gall een basisplaats

machtig

papier

Citaat van: Poetser op januari 30, 2026, 15:06:38
Er zaten 400 man op de lange zijde na een extra kaartje bij een krat bier actie. Die hebben ze toen maar naar achter de goal begeleid. Ik zat zelf op de hoofdtribune, toen Cambuur scoorde vloog ook de hele hoofdtribune omhoog.

Echt ??n van m'n mooiste awaydays ooit.

Coca cola was het dacht ik. Ik had zelf kaarten via vakantieveiling oid, maar uiteindelijk kon ik niet omdat het zovaak werd uitgesteld.

Inferno-058

Dit waren nog de tijden dat er geen kip bij FC Emmen kwam. Dat is nu helaas wel anders...

michello

Emmen komt ook niet in het ritme, die pot zal er vrijdag ook wel uit gaan daar. Geen excuses dus!

Noordcambuur


Noordcambuur

Nog zeker 2 weken winter in het noorden van het land.

michello

Citaat van: Noordcambuur op februari 03, 2026, 09:13:17
Nog zeker 2 weken winter in het noorden van het land.

Niets is zeker ;)
Vanaf vrijdag weer boven 0 dus wellicht gaat Emmen net aan lukken.

Bens

Zou Emmen-Cambuur ook worden afgelast, nu Emmen voor vanavond ook is afgelast.