Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Emmen - Cambuur Vrijdag 9 Januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, december 20, 2025, 09:42:43

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Jonker
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
1 (3.7%)
Ferrah
12 (44.4%)
van der Sande
1 (3.7%)
Kvam
12 (44.4%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: maart 30, 2026, 22:55:37

michello

Herhaling van 2013? Kan maar zo dat het weer wordt afgelast.. :_schater
Zoals de kaarten er nu voor staan wel, maar goed er is niets zo veranderlijk ?? :koffie

Vlampiep

Citaat van: michello op januari 29, 2026, 09:31:17:
Herhaling van 2013? Kan maar zo dat het weer wordt afgelast.. :_schater
Zoals de kaarten er nu voor staan wel, maar goed er is niets zo veranderlijk ?? :koffie
Er is de KNVB alles aangelegen dat Den Haag promoveert en als dat ten koste moet gaan van oans klupke, zullen ze het niet nalaten.
Maar wij zijn net als Asterix en Obelix onoverwinnelijk. :koffie

PePe

Den Haag heeft er een half seizoen over gedaan om Vitesse in te halen! (Wel anders dan ons inhaal programma)

Vlampiep

Citaat van: PePe op januari 29, 2026, 11:54:30
Den Haag heeft er een half seizoen over gedaan om Vitesse in te halen! (Wel anders dan ons inhaal programma)
Die misselijk makende minkukels in Zeist steken hun voorkeur naar bepaalde clubs niet onder stoelen en banken.

Poetser


upweer


Kuzmanovic-Apeldoorn

Het komt toch door Vitesse dat die wedstrijd zo laat gespeeld werd, ze moesten veel inhalen. Gaat wel heel ver om te denken dat ze ADO wilde helpen... Is ze ook niet gelukt trouwens  :proost
Henk, held, bedankt

Inferno-058


Poetser

Citaat van: Inferno-058 op januari 29, 2026, 14:57:05
Verplichte buscombi, wederom

Ja, ik mag m'n autokaart inleveren. Kutzooi. Ik weiger als vee vervoerd te worden.

Galdiano

Citaat van: Inferno-058 op januari 29, 2026, 14:57:05
Verplichte buscombi, wederom

Wat een gezeik.
Eerst buscombi, daarna auto + buscombi en nu weer bus?

Waarom?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Korezev

Citaat van: Vlampiep op januari 29, 2026, 09:52:49
Er is de KNVB alles aangelegen dat Den Haag promoveert en als dat ten koste moet gaan van oans klupke, zullen ze het niet nalaten.

ZIELEPOOT

Korezev

Citaat van: Vlampiep op januari 29, 2026, 12:53:15
Die misselijk makende minkukels in Zeist steken hun voorkeur naar bepaalde clubs niet onder stoelen en banken.
ZIELEPOOT in het KWADRAAT

Derkx R.H.


Stiens

Denk dat z'n nickname ook een paar typfoutjes bevat, kan beter Korsakov heten als ik het zo lees..