Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Emmen - Cambuur Vrijdag 9 Januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, december 20, 2025, 09:42:43

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Jonker
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
1 (3.7%)
Ferrah
12 (44.4%)
van der Sande
1 (3.7%)
Kvam
12 (44.4%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: maart 30, 2026, 22:55:37

michello

Om het even want de kans is klein dat het doorgaat lijkt me. Gaat nog een krap programma worden voor ons.

Bankzitter

Maakt niks uit als je in een flow zit.

papier

Anderzijds verliezen we bijna altijd in Emmen. We zien het wel.

fred

Emmen is helemaal niks meer momenteel. Moeten we kunnen pakken.

upweer

Ik zien het wel voor me dat deze ook word afgelast

denistel

Citaat van: upweer op januari 24, 2026, 16:04:06
Ik zien het wel voor me dat deze ook word afgelast

100% toch speelden gister al niet en weer is daar gewoon slecht

Specuveter

Wanneer maken ze het bekend of het wel of niet door gaat?

Bernardo

Citaat van: Specuveter op januari 25, 2026, 14:29:44
Wanneer maken ze het bekend of het wel of niet door gaat?

Zou me niks verbazen als het morgen al is, hebben ze afgelopen weekend bij Emmen ook gedaan dag van te voren.

Galdiano

Morgen verwachten ze ook nog eens in het oosten deslands sneeuw.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

nee,wel?

Vannacht ook weer sneeuw gevallen,  we zien ut wel

Bernardo


Derkx R.H.

#101
Citaat van: Bernardo op januari 26, 2026, 11:24:48
Veld word vanmiddag gekeurd
Niemand houd er rekening mee dat het doorgaat...ze moeten mooi een oefenwedstrijd gaan plannen de komende dagen..

Bankzitter

Ja , Emmen is dan ook vrij... kunnen we daar tegen oefenen als ergens een amateurveld bespeelbaar is :P

Bernardo

Citaat van: Bankzitter op januari 26, 2026, 12:25:37
Ja , Emmen is dan ook vrij... kunnen we daar tegen oefenen als ergens een amateurveld bespeelbaar is :P

:_schater

Specuveter