Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - Helmond Sport Vrijdag 28 November 20:00

Gestart door Noordcambuur, november 22, 2025, 09:29:19

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
5 (26.3%)
Mulders
0 (0%)
Nap
2 (10.5%)
Baouf
10 (52.6%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Rolke
1 (5.3%)
Diemers
1 (5.3%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Stemmen gesloten: december 04, 2025, 01:13:00

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op november 29, 2025, 14:25:14
gratis ophalen?.

Salaris van Binder afkopen?
Nieuw salaris voor een nieuwe spits.

Welk geld?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: sunderland op november 29, 2025, 14:05:04
hou toch op. Zet dan Marsman daar neer

die Jermouni stond constant bij de trainer hij wist totaal niet wat ie moest doen,

papier

Citaat van: sunderland op november 29, 2025, 14:05:04
hou toch op. Zet dan Marsman daar neer

Hou toch op. Jermoumi wordt hier nu exact hetzelfde benaderd als Marsman vorig seizoen. Terwijl hij het naar behoren heeft ingevuld. Dat het geen Mulders en is hij ritme mist lijkt me helder. Maar iemand die het vooral van z?n energie moet hebben en alleen wat met links kan is kansloos op rechtsback. Veel te druk in het centrum en bij een voorzet uit een overlap moet die eerst kappen.

Je had Marsman daarentegen prima voor Galvez kunnen brengen. Die bracht het voetballend niet met als gevolg dat hij vakkundig Diemers uit de wedstrijd speelde.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op november 29, 2025, 15:02:23
die Jermouni stond constant bij de trainer hij wist totaal niet wat ie moest doen,
zo moeilijk is het toch niet verdedigen en is er ruimte dan aanvallen?

sunderland

Citaat van: papier op november 29, 2025, 15:49:43
Hou toch op. Jermoumi wordt hier nu exact hetzelfde benaderd als Marsman vorig seizoen. Terwijl hij het naar behoren heeft ingevuld. Dat het geen Mulders en is hij ritme mist lijkt me helder. Maar iemand die het vooral van z?n energie moet hebben en alleen wat met links kan is kansloos op rechtsback. Veel te druk in het centrum en bij een voorzet uit een overlap moet die eerst kappen.

Je had Marsman daarentegen prima voor Galvez kunnen brengen. Die bracht het voetballend niet met als gevolg dat hij vakkundig Diemers uit de wedstrijd speelde.
als het slecht is dan mag iedereen dat benoemen. Jeroumi was waardeloos vooral de eerste 20 minuten van de 2 e helft. Marsman was vorig seizoen in het begin ook slecht. Nu zeker niet. Ons nivo wordt naar beneden gehaald

okkele

Citaat van: sunderland op november 29, 2025, 14:13:30
misschien moest ie schijten ? idd ga je 70 ste minuut naar huis zegt wel iets over supporter zijn
en dat zonder een achtergrond te weten.
dat zegt vervolgens weer alles over het niveau van de kenners op deze site.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

papier

Citaat van: sunderland op november 29, 2025, 16:29:25
als het slecht is dan mag iedereen dat benoemen. Jeroumi was waardeloos vooral de eerste 20 minuten van de 2 e helft. Marsman was vorig seizoen in het begin ook slecht. Nu zeker niet. Ons nivo wordt naar beneden gehaald

Ik beargumenteer volgens mij prima waarom ik denk dat Marsman geen toegevoegde waarde zou hebben tov Jermoumi op de rechtsback gisteren. Dat is heel wat anders dan wat jij nu als reactie stuurt.

denistel

Citaat van: papier op november 29, 2025, 16:44:07
Ik beargumenteer volgens mij prima waarom ik denk dat Marsman geen toegevoegde waarde zou hebben tov Jermoumi op de rechtsback gisteren. Dat is heel wat anders dan wat jij nu als reactie stuurt.

wedstrijd gemist toen ie fantastisch was op de rechtsback?

Yellow Army

Citaat van: papier op november 29, 2025, 16:44:07

Eens. Helmond had het tactisch beter voor elkaar. Marsman of Jermoumi had in dezen geen verschil gemaakt denk ik, al had ik eerlijk gezegd wel voor Marsman gekozen
Area 58

Johan-12

Citaat van: Yellow Army op november 29, 2025, 17:45:10
Eens. Helmond had het tactisch beter voor elkaar. Marsman of Jermoumi had in dezen geen verschil gemaakt denk ik, al had ik eerlijk gezegd wel voor Marsman gekozen
Helmond deed het niet slecht, maar we speelden ook wel heel veel walking football.
Sj?strand, Diemers, Ferrah, Galvez, Vd Sande, Balk....wie niet. Het was veel uit stilstand  en veel te weinig loop acties.

Yellow Army

Citaat van: Johan-12 op november 29, 2025, 18:16:35
Helmond deed het niet slecht, maar we speelden ook wel heel veel walking football.
Sj?strand, Diemers, Ferrah, Galvez, Vd Sande, Balk....wie niet. Het was veel uit stilstand  en veel te weinig loop acties.

Klopt, en dat kwam doordat Helmond het middenveld compleet vastzette. Maar waar ik me eerlijk gezegd het meest over verbaas is dat het 75 minuten lang voetballend niet lukt, ga dan over op een plan B: bv lange ballen op vd Sande/Binder/Kian en pak de 2e bal op.
Area 58

Johan-12

Citaat van: Yellow Army op november 29, 2025, 18:53:17
Klopt, en dat kwam doordat Helmond het middenveld compleet vastzette. Maar waar ik me eerlijk gezegd het meest over verbaas is dat het 75 minuten lang voetballend niet lukt, ga dan over op een plan B: bv lange ballen op vd Sande/Binder/Kian en pak de 2e bal op.
Dat was ook de bedoeling, vanaf de bank stonden ze dat ook constant te coachen.
Alleen vooral Diemers, Galvez, Sj?strand en Jonker bleven de bal op de linkerkant alleen wat rond tikken.

EdsjeSCC

Je kan helaas geen screenshots maken van ziggo, maar als je die veldbezetting zag bij plan b... er was totaaaalll geen middenveld meer, dus je houdt er nooit druk op.
Het was een 3-2-1-4 opstelling en die ene was Galvez.

Maar goed, plan a was deze keer ook niks dus laten we het op een off day houden

De Gast

Citaat van: Galdiano op november 29, 2025, 14:39:07
Salaris van Binder afkopen?
Nieuw salaris voor een nieuwe spits.

Welk geld?

Gewoon verhuren. Dat zou al winst zijn. Hoeft niet eens iets voor in de plaats te komen.
Ik ben wel benieuwd naar wat er in zo?n scoutingsrapport over hem staat. Het begint al bij een balaanname wat hij niet kan.