Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - Helmond Sport Vrijdag 28 November 20:00

Gestart door Noordcambuur, november 22, 2025, 09:29:19

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
5 (26.3%)
Mulders
0 (0%)
Nap
2 (10.5%)
Baouf
10 (52.6%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Rolke
1 (5.3%)
Diemers
1 (5.3%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Stemmen gesloten: december 04, 2025, 01:13:00

PePe

#135
Binder en Jonker, aub zeg??
Kooij heeft ons bewust de strafschop onthouden!!
Kunnen we plaats 2 zo wel behouden??
KKD zonder VAR kan niet meer.
Spits halen in winter window.

Noordcambuur

Citaat van: PePe op november 29, 2025, 11:17:42
Binder en Jonker, aub zeg??
Kooij heeft ons bewust de strafschop onthouden!!
Kunnen we plaats 2 zo wel behouden??
KKD zonder VAR kan niet meer.
Spits halen in winter window.
Binder moet je weg doen in de winterstop.
Daarvoor een spits halen die fit is.

anderszchristian

#137
Citaat van: janou op november 29, 2025, 11:03:52
Wat een onnozele paniek. Je doet net alsof we maar wat doen. Als Henk zegt 'We moeten kijken Helmond gaat doen'' dan bedoelt hij niet dat hij ter plekke wat gaat verzinnen. Bij een wedstrijd bespreking worden meerdere scenario's besproken van hoe Helmond zou kunnen spelen. Marsman zijn loopvermogen is harstikke fijn, maar daar heb je niet veel aan als de tegenstander rond de eigen 16 staat. Dan heb je iemand nodig die beter is in de kleine ruimte en het positiespel, waarin Galvez beter is.

En tactische omzettingen werden echt wel gedaan. Echter heb je te maken met mensen, en geen robots. Wat vooral verkeerd ging aan het eind is dat die bal veel te laat op de spitsen werd gegeven en Diemers al die ballen kwam geven terwijl iedereen een bal in de 16 moet kunnen pompen, daar hebben we Diemers niet voor nodig. Dat plan B gelul slaat ook nergens op, want dat wordt alleen besproken op het moment dat het een keer niet loopt en we punten verspelen. Vorige week win je door een tactische omzet, en bij Eindhoven pak je in de laatste minuut een punt door een voorzet. Maar nu opeens is er geen plan B? Kom op zeg.

Waar het in mijn optiek aan ontbrak was tempo en juiste keuzes vanuit achteruit om een middenvelder vrij te spelen. We misten Amofa en Berkhout, die een stuk comfortabeler zijn in het maken van keuzes aan de bal op die specifieke positie. Daarbij waren zowel Sjostrand en Ferrah ongelukkig in de voortzetting, dan kan je gewoon een keer gelijkspelen tegen een prima spelend Helmond. 

Geen leuke avond, maar kan gebeuren en hoort erbij. Op naar volgende week!
Dan lees je niet goed. Ik heb het niet over paniek en je hoort mij niet zeggen dat we maar wat doen. We hebben 1 aanvallend plan en werkt dat niet dan spelen we alles of niks in het laatste kwartier met een paar extra spitsen. De keuze om te starten met Galvez en voor zijn voetballend vermogen te kiezen in de kleine ruimte snap ik volledig, alleen als je na een uur spelen ziet dat dit niet werkt dan zou ik liever zien dat we het over een andere boeg gooien. Ons gevaar ligt bij onze opkomende backs en buitenspelers en Helmond stond met hun laatste linie tegen hun eigen 16, waardoor onze backs en buitens geen ruimte hadden om de diepte in te gaan. Wat je dan eigenlijk wil is hun laten opbouwen, waardoor hun laatste linie opschuift en er zo ruimte vrij komt voor onze aanvallers om bij balverovering toe te slaan. Hier kun je juist Marsman beter voor gebruiken want die dendert er wel overheen. Wat betreft Amofa en Berkhout ben ik het volledig met je eens.

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op november 29, 2025, 12:03:14
Binder moet je weg doen in de winterstop.
Daarvoor een spits halen die fit is.

Van welk geld?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets


Bankzitter

Scoren we te weinig dan (afgezien van deze 0-0)?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: janou op november 29, 2025, 11:03:52
Wat een onnozele paniek. Je doet net alsof we maar wat doen. Als Henk zegt 'We moeten kijken Helmond gaat doen'' dan bedoelt hij niet dat hij ter plekke wat gaat verzinnen. Bij een wedstrijd bespreking worden meerdere scenario's besproken van hoe Helmond zou kunnen spelen. Marsman zijn loopvermogen is harstikke fijn, maar daar heb je niet veel aan als de tegenstander rond de eigen 16 staat. Dan heb je iemand nodig die beter is in de kleine ruimte en het positiespel, waarin Galvez beter is.

En tactische omzettingen werden echt wel gedaan. Echter heb je te maken met mensen, en geen robots. Wat vooral verkeerd ging aan het eind is dat die bal veel te laat op de spitsen werd gegeven en Diemers al die ballen kwam geven terwijl iedereen een bal in de 16 moet kunnen pompen, daar hebben we Diemers niet voor nodig. Dat plan B gelul slaat ook nergens op, want dat wordt alleen besproken op het moment dat het een keer niet loopt en we punten verspelen. Vorige week win je door een tactische omzet, en bij Eindhoven pak je in de laatste minuut een punt door een voorzet. Maar nu opeens is er geen plan B? Kom op zeg.

Waar het in mijn optiek aan ontbrak was tempo en juiste keuzes vanuit achteruit om een middenvelder vrij te spelen. We misten Amofa en Berkhout, die een stuk comfortabeler zijn in het maken van keuzes aan de bal op die specifieke positie. Daarbij waren zowel Sjostrand en Ferrah ongelukkig in de voortzetting, dan kan je gewoon een keer gelijkspelen tegen een prima spelend Helmond. 

Geen leuke avond, maar kan gebeuren en hoort erbij. Op naar volgende week!

Eens.

Er wordt hier geschreven alsof we op het punt staan een plaats bij de eerste 8 te verliezen. Maar we staan nog steeds ruim 2de. We hebben niet de kwaliteit (en wellicht geluk) dat den haag heeft. Zij spelen fantastisch, wij heel erg goed. Voel teleurstelling, maar totaal geen paniek. Alsof we nu plotseling alles moeten omgooien. Of Henk neersabelen. Ik ben  blij dat deze off-day niet tegen andere clubs plaatsvond zoals den haag, of den bosch 8)

Ik ben nog nooit eerder bij een wedstrijd weggegaan, want ik wil onze spelers na de tijd altijd bedanken  |:)
Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bankzitter op november 29, 2025, 12:26:58
Scoren we te weinig dan (afgezien van deze 0-0)?

https://nos.nl/teletekst/832/2

Daar hoort toch eigenlijk wel een speler van de nummer 2 in de KKD tussen te staan.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

hoe wist die Kooij dan zo snel dat ie fout zat wie had em dat dan verteld? Verder zet Henstra eens in de basis die Ferrah het ut al weken niet spelers moet je soms ook even prikkelen.Zelfde voor Marsman die is tenminste fel en snel en scoort soms ook nog,Die Jermouni moesten ze 4x bij praten de 2e helft die snapte totaal niet wat ie moest doen.

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 29, 2025, 12:43:31
https://nos.nl/teletekst/832/2

Daar hoort toch eigenlijk wel een speler van de nummer 2 in de KKD tussen te staan.
geen spits Holwerd 8P
Sjostrand met 7 doelpunten erachter.

sunderland

Citaat van: papier op november 28, 2025, 23:36:01
Jermoumi viel toch niet verkeerd in, het is geen Mulders maar wel een logische vervanger.
hou toch op. Zet dan Marsman daar neer

sunderland

Citaat van: Korezev op november 29, 2025, 08:20:22
Begin eens met de jeugd in plaats van met die 2 uitzendkrachten, Henstra is niet slechter dan die er nu staat op rechts, Marsman is niet slechter dan die draver op links, Visser is niet slechter dan Balk/ vd Sande en Kooistra zou ook nog wel iemand kunnen vervangen.
Maar laat ze eens een paar wedstrijden staan.
De "we doen het wel even gedachte" moet soms wel eens veranderd worden.
tja in jou wereld moeten we blij zijn met playoffs. Hadden we 10-13 gestaan

sunderland

Citaat van: Specuveter op november 29, 2025, 10:13:58
Wie gaat er nou in de 70e minuut al naar huis Bij een 0-0 Stand??
misschien moest ie schijten ? idd ga je 70 ste minuut naar huis zegt wel iets over supporter zijn

sunderland

Precies?. Hoe wist Kooy zo snel dat ie fout zat?
Is toch niet te geloven, dat kunnen ze wel in zijn oor zeggen maar een heeeeele duidelijk penel niet.
Nare lui

Beul B

Je kan overal wat vinden, wie er in moet en wie niet. Een plan B of C. Daar denkt iedereen verschillend over. Maar wat mij het meeste op viel en Denistel zegt het ook al. Hoe weet de scheids 1 minuut na de wedstrijd al dat hij fout zat bij de penalty.

Hoe kan dat? Waar komt dat vandaan? Je zou haast denken dat dit een bewuste actie van hem is. En zoals Henk het mooi zegt, waar is de grens met zijn vlaggetje? Die stond er ook dicht bij. Dit blijft heel erg vreemd.