Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fc Eindhoven- Cambuur zaterdag 15 nov. 18:45

Gestart door Noordcambuur, november 08, 2025, 09:08:56

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (5%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
12 (60%)
Rolke
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
2 (10%)
Diemers
3 (15%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
2 (10%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

Stemmen gesloten: november 21, 2025, 01:40:28

Noordcambuur

Op naar volgende week zaterdag weer een uitwedstrijd.
Eerst wat rust pakken en dan woensdag de ogen gericht op Eindhoven uit.

debaas058

Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Yellow Army

Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Inferno-058


Gasgeve

Galvez er niet bij. Hopelijk Marsman en Jermoumi fit.

Noordcambuur

Citaat van: Gasgeve op november 10, 2025, 08:50:40
Galvez er niet bij. Hopelijk Marsman en Jermoumi fit.
Marsman is weer fit en Jermoumi heeft al een wedstrijd achter de rug.
Mulders is nog afwachten?..

Bankzitter

Jonker speelde overigens ook een foutloze 2e helft. Wedstrijd was al gespeeld maar toch ... .

Lore

Citaat van: Gasgeve op november 10, 2025, 08:50:40
Galvez er niet bij. Hopelijk Marsman en Jermoumi fit.

Is er hij er niet bij omdat hij met Jong Finland weg is of valt zijn blessure tegen?

Bernardo

Citaat van: Lore op november 10, 2025, 13:34:38
Is er hij er niet bij omdat hij met Jong Finland weg is of valt zijn blessure tegen?

Jong Finland


Inferno-058


papier

Vorig seizoen terecht verloren met een grabbelende Thijs Jansen. Kan nu zomaar weer gebeuren natuurlijk, rustig aan.

Huizen

Nog geen jaar geleden 4-2 verlies.

Met Afolabi, Alhaft, Smand, Nartey en van Mullem binnen de lijnen.

Wat kan er veel veranderen in korte tijd.

Galdiano

Citaat van: Bussum op november 12, 2025, 09:30:14
Nog geen jaar geleden 4-2 verlies.

Met Afolabi, Alhaft, Smand, Nartey en van Mullem binnen de lijnen.

Wat kan er veel veranderen in korte tijd.

Zij hebben nu Kevin van Veen. Die zie ik er wel een paar maken uitgerekend tegen ons...
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets