Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vitesse - SC Cambuur (7-11-2025)

Gestart door D-to-f, oktober 20, 2025, 14:41:49

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (10.7%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
5 (17.9%)
Nap
1 (3.6%)
Diemers
15 (53.6%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
1 (3.6%)
Sjostrand
3 (10.7%)
Souren
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 28

Stemmen gesloten: november 13, 2025, 01:13:44

Bankzitter

Ik ben ook wel optimistisch. We zijn heel erg constant, kunnen ook wel een tikje opvangen zonder in een dip te raken.

Als je op iedere positie de drie beste spelers in de KKD moet aanwijzen, dan zit er op vrijwel iedere positie wel eentje van ons bij.
Jansen hoort bij de beste drie keepers, Mulders bij de beste 3 backs  ect. ect.


michello

We moeten de kop erbij houden en vooral niet nonchalant worden. Gisteren ook weer een aantal situaties waar dit het geval was. Dat we toch nog vrij eenvoudig winnen zegt ook dat we gewoon heel goed zijn. Zorgen dat we een marge van 10 punten of meer hebben in de winterstop dan ziet het er goed uit.

kapseltje

#137
Rolke en Ferrah was niet zo best vandaag, veel balverlies. Gelukkig zat het vandaag mee en viel alles goed. Anders speel je hier een lastige wedstrijd. Goed dat Baouf weer terug is, die haalt veel weg achterin. Diemers voor zijn doen ook iets minder vandaag, ondanks de wereldgoal.

Sinds de afwezigheid van Mulders of de tactische omzetting op rechts. Loopt het voor geen meter aan die kant. Ferrah komt telkens zonder bal naar binnen, maar is veel sterker aan de zijlijn. Marsman is duidelijk linksbenig want draait nooit open, dus bijna alles gaat weer terug naar centrum. Je zou veel beter Galvez, die sowieso vaak naar binnen komt, op rechts kunnen zetten bij afwezigheid Mulders en Ferrah gewoon aan de zijlijn houden.

Laatste 4 wedstrijden gewoon minder goed Cambuur gezien. Hopen dat Mulders er weer snel bij is. Galvez en Marsman mogen het dan uitvechten op links.

Noordcambuur

Hoelang gaat het nog duren met Mulders :?
En ik weet niet hoe erg blessure is van Galvez die van Marsman valt mee .

Bankzitter

Marsman en Galvez beide Hamstring... dus uitkijken met belasting van die spieren.
Gelukkig zijn backs het gemakkelijkste op te lossen in een elftal.

oost

Op dit moment vind een Marsman veel beter dan galvez. Die is de laatste weken echt uit vorm

oost

Enige waar ik mij echt aan kapot ergerde zijn die debiele vlaggen. Blokkeren het volledige zicht op de goal :(

Een trommel ben ik groot voorstander van maar die vlaggen wat een onzin zeg :rodekaart

zeewolde

Citaat van: oost op november 08, 2025, 09:59:26
Enige waar ik mij echt aan kapot ergerde zijn die debiele vlaggen. Blokkeren het volledige zicht op de goal :(

Een trommel ben ik groot voorstander van maar die vlaggen wat een onzin zeg :rodekaart

Vond het wel meevallen :_schater

Wat een heerlijk sfeertje in het uitvak.  _O_

Inferno-058

Citaat van: oost op november 08, 2025, 09:59:26
Enige waar ik mij echt aan kapot ergerde zijn die debiele vlaggen. Blokkeren het volledige zicht op de goal :(

Een trommel ben ik groot voorstander van maar die vlaggen wat een onzin zeg :rodekaart
Je kon natuurlijk ook ergens anders staan. Het vak was groot genoeg.

oost

Sfeer was dikke prima. Maar omdat er paar gasten het nodig vinden de hele wedstrijd met vlaggen te zwaaien moet ik maar een ander plek zoeken in een bomvol uit vak :_schater

Omgekeerde wereld  :rodekaart

Poetser

Citaat van: oost op november 08, 2025, 10:36:03
Sfeer was dikke prima. Maar omdat er paar gasten het nodig vinden de hele wedstrijd met vlaggen te zwaaien moet ik maar een ander plek zoeken in een bomvol uit vak :_schater

Omgekeerde wereld  :rodekaart

Had ik ook last van. Wat een ergenis die kutvlaggen.

Inferno-058

Citaat van: Poetser op november 08, 2025, 10:41:13
Had ik ook last van. Wat een ergenis die kutvlaggen.

Citaat van: oost op november 08, 2025, 10:36:03
Sfeer was dikke prima. Maar omdat er paar gasten het nodig vinden de hele wedstrijd met vlaggen te zwaaien moet ik maar een ander plek zoeken in een bomvol uit vak :_schater

Omgekeerde wereld  :rodekaart

Ergens anders staan. Probleem opgelost.

Noordcambuur

Citaat van: oost op november 08, 2025, 10:36:03
Sfeer was dikke prima. Maar omdat er paar gasten het nodig vinden de hele wedstrijd met vlaggen te zwaaien moet ik maar een ander plek zoeken in een bomvol uit vak :_schater

Omgekeerde wereld  :rodekaart
dan valt bij ons nog mee moet een keer over de grens kijken?.

oost

Citaat van: Noordcambuur op november 08, 2025, 10:59:04
dan valt bij ons nog mee moet een keer over de grens kijken?.

Tsja  ik zou wel een ouwe zeur zijn maar als je zo graag met een vlag wil zwaaien zijn daar vast wel clubjes voor waar je dat een paar uur per week kan doen :devil

Noordcambuur

Citaat van: oost op november 08, 2025, 11:13:41
Tsja  ik zou wel een ouwe zeur zijn maar als je zo graag met een vlag wil zwaaien zijn daar vast wel clubjes voor waar je dat een paar uur per week kan doen :devil
:_schater :_schater