Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur- de Graafschap zaterdag 11 oktober.21:00

Gestart door fred, oktober 04, 2025, 08:44:37

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Mulders
1 (3.3%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
1 (3.3%)
Marsman
14 (46.7%)
Balk
0 (0%)
souren
1 (3.3%)
Diemers
12 (40%)
Ferrah
1 (3.3%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
van de Veen
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: oktober 17, 2025, 01:10:47

fred

Het volgende avondje Cambuur. Opnieuw proberen de ongeslagen status in de Kooi voort te zetten.

wiekie1969


Specuveter

Helaas laatste wedstrijden niet bij kunnen zijn
Niet erg hoor, vakantie
Maar nu dus ?rg veel zin in avondje Cambuur.

Zuid1991


De Gast

En dat terwijl Noord er altijd treurig totaal niet uitverkocht uitziet. Daar moeten ze echt wat aan doen.

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op oktober 04, 2025, 10:09:04
En dat terwijl Noord er altijd treurig totaal niet uitverkocht uitziet. Daar moeten ze echt wat aan doen.
ben ik met jouw eens gewoon 1 ? 2 vakken staanplaatsen van maken en rest zitplaatsen.

Wat is de westtribune nog altijd half gevuld.

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op oktober 04, 2025, 10:17:47
ben ik met jouw eens gewoon 1 ? 2 vakken staanplaatsen van maken en rest zitplaatsen.

Wat is de westtribune nog altijd half gevuld.
Westtribune is veel voller de laatste wedstrijden.

Lore

Citaat van: Zuid1991 op oktober 04, 2025, 10:26:30
Westtribune is veel voller de laatste wedstrijden.

Ja, dat gaat steeds beter. Dat moet ook lekker zijn voor de begroting!

Arno A


Yellow Army

Citaat van: Zuid1991 op oktober 04, 2025, 10:26:30
Westtribune is veel voller de laatste wedstrijden.

Dat viel me idd ook op. Was goed gevuld
Area 58

michello

#10
Kunnen een gigantisch gat slaan bij winst (8 en 9 punten) op onze EERSTE achtervolgers. Hebben dan wel een wedstrijd meer gespeeld, maar toch!

Stanley

Citaat van: De Gast op oktober 04, 2025, 10:09:04
En dat terwijl Noord er altijd treurig totaal niet uitverkocht uitziet. Daar moeten ze echt wat aan doen.
Mag niet, kwestie van veiligheid. Men wil warm tegen elkaar aanhangen. Dit gaat echt niet veranderen.

Inferno-058

Citaat van: Stanley op oktober 04, 2025, 17:34:07
Mag niet, kwestie van veiligheid. Men wil warm tegen elkaar aanhangen. Dit gaat echt niet veranderen.
Het zou al schelen als de trappen leeg worden gehouden

Bernardo

Galvez er niet bij, interlands met Finland onder 21

Specuveter