Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pool Roda JC - SC Cambuur maandag 29 September 20:00 (De echte)

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, september 28, 2025, 20:22:47

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Savage Bedankt voor het invallen.

Ik heb tijdens het klussen een flinke smakkerd gemaakt en heb de dag besteed aan ziekenhuisbezoek en slapen. Gelukkig niks gebroken, maar ben wel helemaal kapot. Alsof ik een wedstrijd tegen Jong PSV heb gespeeld, inclusief verlenging.

Ik zet de uitslagen van het andere topic even hierin, mocht iemand zich vergissen is het ook geen probleem
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SaVaGe op september 28, 2025, 19:29:21
Aangezien er nog geen topic voor gemaakt is door ons aller druk klussende Kuzmans; dan hier maar invullen?..

2-2 (1-1)

Vd sande
Vd sande

3x  :gelekaart
1x :rodekaart
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

SaVaGe

Sterkte, beterschap Kuzman!..
Goed dat je er toch bent ( en de echte hebt aangemaakt).

Rustig aan, ouwe! :clint

Scc4-ever

1-3(1-1 ruststand)  1xBalk,1xSj?strand, 1xFerrah.  (4xGeel)  sterkte en beterschap gewenst Kuzmanovic.

Lobra


Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 28, 2025, 20:22:47
Savage Bedankt voor het invallen.

Ik heb tijdens het klussen een flinke smakkerd gemaakt en heb de dag besteed aan ziekenhuisbezoek en slapen. Gelukkig niks gebroken, maar ben wel helemaal kapot. Alsof ik een wedstrijd tegen Jong PSV heb gespeeld, inclusief verlenging.

Ik zet de uitslagen van het andere topic even hierin, mocht iemand zich vergissen is het ook geen probleem
beterschap kerel en even rustig aan doen.

gobo

As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

bok


fred


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Gasgeve


Inferno-058

Beterschap Kuzmanovic!

1-3 (1-1)

Sj?strand
Diemers
Vd Sande

4x geel