Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 28, 2025, 14:50:20

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (3.2%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
1 (3.2%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
11 (35.5%)
souren
1 (3.2%)
Diemers
3 (9.7%)
Ferrah
7 (22.6%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
6 (19.4%)
Binder
1 (3.2%)
Rolke
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Priem
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 31

Stemmen gesloten: oktober 11, 2025, 00:39:16

Specuveter

We staan er geweldig voor!!
4 wedstrijden in 12 dagen eist zijn tol
Na de 3-1 En alle wissels waren we het helemaal kwijt.....
Op tandvlees 3 punten.

Poetser

3 punten!

Na de wissels was het compleet weg. Maar toch veerkracht.

Noord had vakantie vandaag.

Destroyer

Citaat van: Poetser op oktober 03, 2025, 22:13:39
3 punten!

Na de wissels was het compleet weg. Maar toch veerkracht.

Noord had vakantie vandaag.

Internoord
** Poolwinner 18/19 - 21/22

wiekie1969

3 gouden punten vanavond. Het zit mee de eerste 10 wedstrijden. Dat dwingen we zelf af. Wat een goal van Ferrah. Tranen in de ogen. Willem 2 verliest. Gunstige uitslagen verder. Nu mooi een week vrij. En volgende week weer een ouderwetse zaterdagavond pot.

Derkx R.H.

Citaat van: Poetser op oktober 03, 2025, 22:13:39
3 punten!

Na de wissels was het compleet weg. Maar toch veerkracht.

Noord had vakantie vandaag.
Die lui kwamen oek niet verder dan blind ballen de 16 inpompen... Maar wat je zegt 3 punten de beste start sinds tijden en we staan 2e en de concurrent staan al mooi op afstand... |:)

wiekie1969

Citaat van: Derkx R.H. op oktober 03, 2025, 22:21:21
Die lui kwamen oek niet verder dan blind ballen de 16 inpompen... Maar wat je zegt 3 punten de beste start sinds tijden en we staan 2e en de concurrent staan al mooi op afstand... |:)

Wel 8 goals tegen in 4 wedstrijden zonder Baouf. Maar goed, je pakt 10 punten.  _O_ _O_ _O_

Specuveter

Van Ferrah en Balkie genoten
Vond Galvez vandaag dramatisch slecht
Jullie?

kapseltje

Citaat van: Specuveter op oktober 03, 2025, 22:38:51
Van Ferrah en Balkie genoten
Vond Galvez vandaag dramatisch slecht
Jullie?
Eens. In duels veel te slap. Voetballend ook slordig en nonchalant

Oud Cambuur

Mulders red ons in begin van de 2de helft maakt de slechte 1ste helft weer goed, Amofa gaat soms als een blind paard naar voren en brengt dan zijn collega's in gevaar. Vond Jansen,Ferrah en Souren goed vandaag

Derkx R.H.

Citaat van: wiekie1969 op oktober 03, 2025, 22:34:01
Wel 8 goals tegen in 4 wedstrijden zonder Baouf. Maar goed, je pakt 10 punten.  _O_ _O_ _O_
Met Baouf scoorden we wel weer minder..en 4 wedstrijden in 12 dagen is oek niet niks. Maar we mutte bliedt weze met hoe het gaat. Hoeveel punten hebben we meer t.o.v. vorig seizoen, iemand de cijfers paraat?

Oud Cambuur

Citaat van: Derkx R.H. op oktober 03, 2025, 22:47:47
Met Baouf scoorden we wel weer minder..en 4 wedstrijden in 12 dagen is oek niet niks. Maar we mutte bliedt weze met hoe het gaat. Hoeveel punten hebben we meer t.o.v. vorig seizoen, iemand de cijfers paraat?
Volgens mij hadden wij toen 10 punten

Derkx R.H.


denistel

#132
zeer rommelige wedstrijd vond ik .mulders 1e helft dramatisch maar er werd niks
aan geda an leek wel of ie pap in de benen had,lui zaten er boven op en dat hadden
we niet in de gaten zeker,mooi dat balk er 2 maakte en die 3e was een beelschone treffer
meesten zeggen na wissels werd het een stuk minder ja omdat we alleen maar naar
achteren liepen een kooistra zet je er in voor de counter maar je gebruikt em niet
dan kun je net zo goed een verdediger er in zetten.
binder geen bal raakt en veel te slap in duels net als rolke.de 3 punten zijn
wel erg belangrijk we slaan een gaat naar de nummer 4


Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Zwaar bevochten wedstrijd ze zijn bekaf de spelers een dikke week rust en dan weer een finale maar moet je niet zo spelen als vandaag wordt afgemaakt tegen de graafschap.