Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

50- jarig jubileum

Gestart door Ronnie tng, juni 13, 2013, 16:27:07

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie tng

Citaat van: poelie-lwd op juni 15, 2013, 16:47:04
Hull kan mij niet boeien....

Thuis tegen Hull niet inderdaad, maar uit zou geweldig zijn!! Op vrijdag op de boot een feest maken, centrum van Hull in om gezellig bier te drinken met de contacten in Hull. Uur of 17:00 een wedstrijd om dan na de wedstrijd helemaal naar de klote te gaan in het centrum! Zondag avond terug met een geweldig reisje in het geheugen.

Ik heb laatst eens geïnformeerd bij een supporters van Hull, het zou best mogelijk zijn alleen gaat daar uiteraard een flinke voorbereiding aan af. Ik denk dat je minimaal een jaar van te voren met concrete plannen moet komen. Er zullen wel sponsoren gevonden moeten worden die het reisje voor spelers en staf mogelijk maakt. V/d Belt is hier (geloof ik) ook al eens naar gevraagd. Hij vond het een leuk idee, maar zoals ik al zei: het mag niets kosten. Voordeel van deze trip is dat je geen politie nodig hebt. 

Galdiano

Citaat van: poelie-lwd op juni 15, 2013, 16:47:04
Hull kan mij niet boeien....

Ja en?
Wat moeten we met die mening?

Ik zeg Hull uitnodigen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Ronnie tng op juni 15, 2013, 17:16:38
Thuis tegen Hull niet inderdaad, maar uit zou geweldig zijn!! Op vrijdag op de boot een feest maken, centrum van Hull in om gezellig bier te drinken met de contacten in Hull. Uur of 17:00 een wedstrijd om dan na de wedstrijd helemaal naar de klote te gaan in het centrum! Zondag avond terug met een geweldig reisje in het geheugen.

Ik heb laatst eens geïnformeerd bij een supporters van Hull, het zou best mogelijk zijn alleen gaat daar uiteraard een flinke voorbereiding aan af. Ik denk dat je minimaal een jaar van te voren met concrete plannen moet komen. Er zullen wel sponsoren gevonden moeten worden die het reisje voor spelers en staf mogelijk maakt. V/d Belt is hier (geloof ik) ook al eens naar gevraagd. Hij vond het een leuk idee, maar zoals ik al zei: het mag niets kosten. Voordeel van deze trip is dat je geen politie nodig hebt.

Heb het er inderdaad met Vd Belt over gesproken. Gaf zelf aan vrijdagavond boot heen zaterdag spelen zaterdag avond boot terug en zondag ochtend terug. (Supporters zondagavond boot) Echter mag het niks kosten en moet er een sponsor bereid zijn om te betalen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

En moet hull en politie hull het wel willen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Leuk idee Ronnie, voor de liefhebber althans. En het is ook zeker de moeite waard dit eens uit te gaan voeren. Toch ben ik persoonlijk meer voorstander van het zoeken naar een relatief grote club die in ons stadion komt spelen net zoals Barcelona in 1995 toen het stadion verbouwd was.


Overigens hoop ik dat als hoogtepunt van het jubileum op 19 juni 2014 de eerste paal van het nieuwe stadion de grond in gaat |:)

Westerpark

Ik heb nooit begrepen hoe die hang naar Hull ontstaan is.
In mijn ogen een van de minst zeggende clubs en dito stad.
Er zijn zo veel gelijkwaardige maar mooiere clubs op het Britse schiereiland.
Alleen het eerdere bezoek van supporters en het boottochtje maken het interessant.

Yellow Army

Citaat van: Westerpark op juni 15, 2013, 18:42:53
Ik heb nooit begrepen hoe die hang naar Hull ontstaan is.
In mijn ogen een van de minst zeggende clubs en dito stad.
Er zijn zo veel gelijkwaardige maar mooiere clubs op het Britse schiereiland.
Alleen het eerdere bezoek van supporters en het boottochtje maken het interessant.

schiereiland?  8P
Area 58

poelie-lwd

Citaat van: Galdiano op juni 15, 2013, 17:23:06
Ja en?
Wat moeten we met die mening?

Ik zeg Hull uitnodigen!
Waarom? Omdat ze zo goed kunnen voetballen? Of omdat jij er geweest bent  in je schoolvakantie?  Wat kan mij dat schelen?

Nodig jij hull maar uit bij je plaatselijke vereniging en laat de bvo wel een aansprekende tegenstander regelen met echte voetballers ipv houthakkers.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: Ronnie tng op juni 15, 2013, 17:16:38
Thuis tegen Hull niet inderdaad, maar uit zou geweldig zijn!! Op vrijdag op de boot een feest maken, centrum van Hull in om gezellig bier te drinken met de contacten in Hull. Uur of 17:00 een wedstrijd om dan na de wedstrijd helemaal naar de klote te gaan in het centrum! Zondag avond terug met een geweldig reisje in het geheugen.

Ik heb laatst eens geïnformeerd bij een supporters van Hull, het zou best mogelijk zijn alleen gaat daar uiteraard een flinke voorbereiding aan af. Ik denk dat je minimaal een jaar van te voren met concrete plannen moet komen. Er zullen wel sponsoren gevonden moeten worden die het reisje voor spelers en staf mogelijk maakt. V/d Belt is hier (geloof ik) ook al eens naar gevraagd. Hij vond het een leuk idee, maar zoals ik al zei: het mag niets kosten. Voordeel van deze trip is dat je geen politie nodig hebt.

Ben ik wel met je eens ronnie,maar ik denk dat als je naar gillingham of pak hem beet bristol rovers gaat je ook een onvergetelijk reisje gaat meemaken. Dat heeft imo niet zo heel veel met hull city zelf te maken
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Yellow Army

Citaat van: poelie-lwd op juni 15, 2013, 19:31:53
Ja. Kanaaltunnel?

Kanaaltunnel is een landverbinding? Oftewel een verbinding over land?
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op juni 15, 2013, 20:14:25
Kanaaltunnel is een landverbinding? Oftewel een verbinding over land?
Viert die Kanaaltunnel een jubileum of wij? :devil

Verder, eensch! Een tunnel maakt nog geen schiereiland.

Nightmarelwd

18 juni tussen 23:00 uur en 23:30 verzamelen op het Cambuurplein met fakkels en vuurwerk

19 juni 2014 om 00:00:01 Fakkels  en vuurwerk
MI-Sider for Life

Westerpark

Dit is toch wel de meest grandioze jubileum viering ooit, 100 jarig bestaan van Hajduk Split. Zitten bepaalde elementen in die mij erg aanspreken, zoals het vuurwerk en de doeken/verwijzingen in en rond de stad. Zoiets zou op kleinere schaal hier ook realiseerbaar moeten zijn lijkt me?


denistel