Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

50- jarig jubileum

Gestart door Ronnie tng, juni 13, 2013, 16:27:07

Vorige topic - Volgende topic

MP4L

Ik zeg in een nieuw stadion tegen een grote club spelen.. dus we kunnen maar bete opschieten met de stadion :P

Goudvinger

Wat dachten jullie van iedere wedstrijd traditiegetrouw het Friesche volkslied, net als vroeger?  :zweep

Dokkumer

Citaat van: clint op juni 14, 2013, 07:24:54
Klopt. Verder iemand van de BVO, oud-speler Hampie Bakker, LC topman Piet P., verslaggever Willem S., en teammanager PD heeft mij ook gevraagd voor input.
Het is nog niet zeker of er nu een glossy magazine komt of een boek. Heb al aangegeven dat je bij het 50-jarig bestaan niet met een magazine kan aankomen.
Bij het 12,5 en 20 jarig bestaan hadden we ook een prachtig boek.

Verder zal het HCL met iets komen. Een expositie waarschijnlijk.

Verder heb ik van WS de geruchten gehoord dat VI ook met een boek bezig zou zijn, maar dat zijn geruchten.
Een jubileumboek is altijd mooi, mits er niet zoveel fouten in staan als in de vorige edities. Schone taak voor jou clint? Ik heb er 2 liggen en die eerste was volgens mij van het 20 jarig bestaan -zwarte kaft-, die groene van het 25 jarig bestaan?

HCL is al geruime tijd bezig met "iets" en hebben ook al diverse oproepen op internet gestaan over Cambuur aartikelen. Heb indertijd zelf een deel van het verkregen archief afgestaan.

Dokkumer

Citaat van: Goudvinger op juni 14, 2013, 10:22:37
Wat dachten jullie van iedere wedstrijd traditiegetrouw het Friesche volkslied, net als vroeger?  :zweep
Degene die dat voorstelt krijgt traditiegetrouw een SV mét permanente forumban :devil

denistel

Citaat van: richard op juni 13, 2013, 22:22:41
Volgens mij zitten de 2 huidige teammanagers/leiders sowieso in organisatie. Misschien weet de denistel hier iets meer van af!!

clint heeft het antwoord al gegeven ,,,,wordt vast een mooi feest he.

poelie-lwd

Draaimolentje, spiekerpoepen en als hoogtepunt een handtekeningensessie?

Ik ben benieuwd...
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Ronnie tng

Citaat van: Galdiano op juni 14, 2013, 08:13:50
Ben van mening dat er van iedere generatie minimaal 1 betrokken moet zijn!

Helemaal mee eens!!

Kunstgras

Voor zowel jong als oud moet het feest zijn. 50 jaar is een belangrijk jubileum en dit moet groots worden aangepakt. Het moet niet blijven bij bijvoorbeeld een wedstrijd in het stadion met wat artiesten na afloop.

De festiviteiten rond de huldiging waren waardeloos. Teveel muziek in het stadion waardoor de sfeer werd doodgeslagen. Bij de Oldehove werd op een gegeven moment zelfs dweilorkest muziek gespeeld. Weet niet wie dit allemaal georganiseerd had maar dit was niet iemand met verstand van zaken.

Nightmarelwd

Verheug me er niet op, want de huldiging Oldehove of huldiging stadion, beide een hoog SBS en Tokkie gehalte vielen zwaar tegen.

Wanneer die doos van een Anneke D op de lijst van artiesten komt, dan zien ze mij niet op het feest.

In levende lijve galgje spelen met een dkv er die er aan komt te hangen, lijkt me wel een leuke bezigheid.

Bovenstaand komt negatief over, maar de laatste jaren heb ik Cambuur feestjes meegemaakt. Meestal had ik het na tien minuten wel weer bekeken.

Ik hoop dat er ook wordt gedacht aan mensen tussen de 18 en de 45 jaar die niet alleen maar van Nederlandstalige  (Leeuwarder) muziek houden.




MI-Sider for Life

Len Cantello

Citaat van: Nightmarelwd op juni 14, 2013, 15:51:20
Verheug me er niet op, want de huldiging Oldehove of huldiging stadion, beide een hoog SBS en Tokkie gehalte vielen zwaar tegen.

Wanneer die doos van een Anneke D op de lijst van artiesten komt, dan zien ze mij niet op het feest.

In levende lijve galgje spelen met een dkv er die er aan komt te hangen, lijkt me wel een leuke bezigheid.

Bovenstaand komt negatief over, maar de laatste jaren heb ik Cambuur feestjes meegemaakt. Meestal had ik het na tien minuten wel weer bekeken.

Ik hoop dat er ook wordt gedacht aan mensen tussen de 18 en de 45 jaar die niet alleen maar van Nederlandstalige  (Leeuwarder) muziek houden.
:thumbsup
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

mscc

Wedstrijd tegen hull zou echt geweldig zijn

Len Cantello

Citaat van: mscc op juni 14, 2013, 22:21:39
Wedstrijd tegen hull zou echt geweldig zijn
Zeker. En ook nog eens goed voor de omzet!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Hull kan mij niet boeien....
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

En grote clubs had je in 2000 vC(lint) zo'n beetje al moeten benaderen