Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: papier op april 01, 2026, 14:15:38
Voor het hier en het nu. Kan me prima voorstellen dat de stap van de KKD naar het eerste elftal van Marokko (die ik vrij hoog heb zitten) te groot is. Absoluut geen schande. Op termijn wordt hij daar een vast onderdeel van de eerste 11, daar ben ik wel van overtuigd.

Ik ben gedwongen om veel meer wedstrijden van Marokko te kijken dan ik eigenlijk wil en dan eigenlijk goed is voor de gemiddelde voetballiefhebber. En eerlijk gezegd denk ik dat Marokko voornamelijk zo hoog staat omdat ze heel vaak winnen van teams die in Europa van het niveau Liechtenstein zijn.

Ik denk niet dat wij ons direct heel druk hoeven te maken voor het WK als wij Marokko treffen!

zeewolde

Citaat van: PePe op april 01, 2026, 14:43:52
Ismael is nu wel Marokaans International.
volgens mij niet. Dan had hij minuten moeten maken.

rudie

Zou wel heel mooi zijn dat hij zijn debuut nog kan maken als Cambuurspeler, dus niet na zijn vertrek pas

mark1989

Hij heeft al een enorme stap gemaakt door mee te mogen met het 1e elftal. Het is meer dan logisch dat hij niet meteen speelt. Hij zal zich op moeten werken. laten zien op training.
En dan nog is de kans klein. Maar als het toernooi straks begint kan er vanalles gebeuren. Er kunnen mensen geblesseerd raken. Hij zal zijn kans af moeten wachten.
En anders heeft ie een mooie ervaring door mee te mogen naar zo'n toernooi.

Holwerd voor Cambuur

Ik snap best dat het geen liefdadigheids-instelling is, maar je roept zo iemand op terwijl hij in die week kan promoveren met zijn team. Wetende dat je hem dat feestje afpakt, kun je hem toch 5 minuten voor tijd even in laten vallen als "goedmaker"?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

papier

Citaat van: Lore op april 01, 2026, 15:04:26
Ik ben gedwongen om veel meer wedstrijden van Marokko te kijken dan ik eigenlijk wil en dan eigenlijk goed is voor de gemiddelde voetballiefhebber. En eerlijk gezegd denk ik dat Marokko voornamelijk zo hoog staat omdat ze heel vaak winnen van teams die in Europa van het niveau Liechtenstein zijn.

Ik denk niet dat wij ons direct heel druk hoeven te maken voor het WK als wij Marokko treffen!

Ik word dan weliswaar niet gedwongen om Oranje te kijken. Maar die wedstrijden van Oranje die ik zie vind ik werkelijk waar helemaal niets.

Lore

Citaat van: papier op april 01, 2026, 19:37:31
Ik word dan weliswaar niet gedwongen om Oranje te kijken. Maar die wedstrijden van Oranje die ik zie vind ik werkelijk waar helemaal niets.

Daar heb je ook een punt

:_schater

Maar tegen teams als comoren winnen wij echt meer dan 5- 0

Stanley

Baouf was gisteren geen schim van zichzelf, wat wat die slecht zonder Amfofa naast
zich. Hopelijk zaten er geen scouts op de tribune.

Noordcambuur

Citaat van: Stanley op april 04, 2026, 11:40:46
Baouf was gisteren geen schim van zichzelf, wat wat die slecht zonder Amfofa naast
zich. Hopelijk zaten er geen scouts op de tribune.
van de wedstrijd van gisteren kun je hem niet op afrekenen?

PePe

#804
De laatste bal contacten van Cambuur voor alle goals waren allemaal van Baoef.

Trainert!

Citaat van: Stanley op april 04, 2026, 11:40:46
Baouf was gisteren geen schim van zichzelf, wat wat die slecht zonder Amfofa naast
zich. Hopelijk zaten er geen scouts op de tribune.


Met zuurtsje Berkhout naast je kun je niet goed spelen

michello

Ruim ?215.000 mogen we bijschrijven als hij meegaat naar het WK. Fingers Crossed.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: michello op mei 13, 2026, 13:11:12
Ruim ?215.000 mogen we bijschrijven als hij meegaat naar het WK. Fingers Crossed.

Al nieuws uit Marokko? het lijkt me sterk dat ze een speler meenemen die nog niet heeft gedebuteerd op het hoogste niveau en het nationale team...
Henk, held, bedankt

Galdiano

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2026, 14:00:28
Al nieuws uit Marokko? het lijkt me sterk dat ze een speler meenemen die nog niet heeft gedebuteerd op het hoogste niveau en het nationale team...

De voorselecties moesten eergister bekend zijn. De definitieve selectie dient 30 mei bekend te zijn.
Tot 1 dag voor de start mag je nog een wijziging doorvoeren bij een blessure of andere omstandigheid.
Keepers mogen het hele toernooi ingevlogen worden.

De voorselecties mogen maar liefst uit maximaal 55 spelers bestaan. Er zijn ook landen die nu al definitief de selecties bekend willen maken.

Ik heb nog niets van Marokko voorbij zien komen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op mei 13, 2026, 14:25:47
De voorselecties moesten eergister bekend zijn. De definitieve selectie dient 30 mei bekend te zijn.
Tot 1 dag voor de start mag je nog een wijziging doorvoeren bij een blessure of andere omstandigheid.
Keepers mogen het hele toernooi ingevlogen worden.

De voorselecties mogen maar liefst uit maximaal 55 spelers bestaan. Er zijn ook landen die nu al definitief de selecties bekend willen maken.

Ik heb nog niets van Marokko voorbij zien komen.

Die is ook nog niet bekend gemaakt. De meeste wachten tot vlak na de laatste speelronden. Dus ergens rond 25 mei.

Het lijkt mij sterk dat Baouf niet op deze eerste lijst staat. Maar het zou wel fantastisch zijn als hij mee mag