Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

Arno A

Ik zou Baouf nog maar niet verkopen. Het schijnt, dat je een dagvergoeding voor een WK-speler van ? 8700 krijgt. De dagvergoeding loopt van twee weken voor het WK tot de dag na uitschakeling. Ze spelen hun laatste groepswedstrijd op 24 juni. Ik kom dan uit op een bedrag  van ongeveer een kwart miljoen! En hoe verder ze komen , dan kan dit nog lekker oplopen.

Hij moet eerst nog maar eens geselecteerd worden natuurlijk.


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Arno A op maart 27, 2026, 22:06:46
Ik zou Baouf nog maar niet verkopen. Het schijnt, dat je een dagvergoeding voor een WK-speler van ? 8700 krijgt. De dagvergoeding loopt van twee weken voor het WK tot de dag na uitschakeling. Ze spelen hun laatste groepswedstrijd op 24 juni. Ik kom dan uit op een bedrag  van ongeveer een kwart miljoen! En hoe verder ze komen , dan kan dit nog lekker oplopen.

Hij moet eerst nog maar eens geselecteerd worden natuurlijk.

Dat is inderdaad een flink bedrag, maar eerst maar geselecteerd worden. In alle opzichten is het beter te wachten. Geldt bedrag voor elk land?
Henk, held, bedankt

mark1989

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 27, 2026, 22:15:02
Dat is inderdaad een flink bedrag, maar eerst maar geselecteerd worden. In alle opzichten is het beter te wachten. Geldt bedrag voor elk land?

Ja het geldt voor alle spelers en alle landen. Voor iedereen gelijk en de Fifa betaald dit uit. Cambuur moet zich hiervoor wel aanmelden bij de Fifa. Want uitbetaling gaat niet automatisch.
Het zou net iets voor Cambuur zijn om dat te vergeten.

Lore

Citaat van: Arno A op maart 27, 2026, 22:06:46
Ik zou Baouf nog maar niet verkopen. Het schijnt, dat je een dagvergoeding voor een WK-speler van ? 8700 krijgt. De dagvergoeding loopt van twee weken voor het WK tot de dag na uitschakeling. Ze spelen hun laatste groepswedstrijd op 24 juni. Ik kom dan uit op een bedrag  van ongeveer een kwart miljoen! En hoe verder ze komen , dan kan dit nog lekker oplopen.

Hij moet eerst nog maar eens geselecteerd worden natuurlijk.

Henk was daar duidelijk over:verkopen voor het wk? Dat moeten wij nooit doen!

Noordcambuur

Heeft gisteren niet meegedaan?..

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op maart 28, 2026, 08:31:36
Heeft gisteren niet meegedaan?..

Stand was er ook niet na. Die gaat zijn kans wel krijgen. Heeft niet voor niets rugnummer 4 gekregen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

#786
Ik dacht juist wel dat de stand er naar was. Ze hadden een goal nodig.  :devil
Maar rustig aan met Boefke, het juist moment voor minuten komt vast!

Arno A

Baouf start niet tegen Paraguay.

papier

Citaat van: Arno A op maart 31, 2026, 19:20:50
Baouf start niet tegen Paraguay.

En niet ingevallen. Stap wellicht te groot?

sunderland

Citaat van: papier op maart 31, 2026, 22:41:15
En niet ingevallen. Stap wellicht te groot?
er staat een absolute topper op zijn positie. Laat um maar wennen, beter dan een Kees Smit verhaal op dit moment. Misschien weet Lore dit beter

Lore

Citaat van: sunderland op april 01, 2026, 00:14:38
er staat een absolute topper op zijn positie. Laat um maar wennen, beter dan een Kees Smit verhaal op dit moment. Misschien weet Lore dit beter

Ik weet het eerlijk gezegd niet. Maar ben morgen weer in Marokko. Zal wel eens even rondvragen om te horen hoe zij daar nu tegen Baouf aan kijken,

Stiens

Citaat van: papier op maart 31, 2026, 22:41:15
En niet ingevallen. Stap wellicht te groot?

Voorbarige conclusie lijkt mij. Het is alleen al hartstikke mooi dat zo'n jonge jongen de hele week mag meetrainen met wereldtoppers. Ook daar wordt je beter van!

papier

Citaat van: Stiens op april 01, 2026, 09:13:04
Voorbarige conclusie lijkt mij. Het is alleen al hartstikke mooi dat zo'n jonge jongen de hele week mag meetrainen met wereldtoppers. Ook daar wordt je beter van!

Voor het hier en het nu. Kan me prima voorstellen dat de stap van de KKD naar het eerste elftal van Marokko (die ik vrij hoog heb zitten) te groot is. Absoluut geen schande. Op termijn wordt hij daar een vast onderdeel van de eerste 11, daar ben ik wel van overtuigd.

Arno A

Citaat van: Lore op april 01, 2026, 07:21:07
Ik weet het eerlijk gezegd niet. Maar ben morgen weer in Marokko. Zal wel eens even rondvragen om te horen hoe zij daar nu tegen Baouf aan kijken,

Ben heel benieuwd hoe hij het de afgelopen week gedaan en beleefd heeft.

PePe

Ismael is nu wel Marokaans International.