Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Je krijgt per dag (inclusief voorberreiding) een mooi bedrag als hij geselecteerd wordt, voor ons heel veel geld.
Het zou een hele mooie meevaller zijn.

En ook voor Baoef een bekroning van een absoluut topseizoen.

Eewal

Hoeveel als ik vragen mag?

NRG

Er worden de meest fantastische bedragen genoemd voor Baouf. Realistisch? Geen idee. Het liefst zie ik hem gewoon met Cambuur de eredivisie in gaan.

Galdiano

Citaat van: Eewal op maart 05, 2026, 19:12:10
Hoeveel als ik vragen mag?

Het was iets van 10.000,- per dag inclusief de dagen van voorbereiding op het WK al met al is het al snel 200.000,-  mochten ze de poulefase uitgeschakeld raken.

Ik zou ook wachten met het verkopen tot het eind van het WK. Bij een goed WK heb je helemaal een financi?le klapper ook bij verkoop.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

Als hij v??r het WK zou vertrekken worden de vergoedingen gedeeld tussen de oude en nieuwe club. Lijkt me dat de transfertombola pas op gang komt n? het WK.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op maart 05, 2026, 18:29:31
Je krijgt per dag (inclusief voorberreiding) een mooi bedrag als hij geselecteerd wordt, voor ons heel veel geld.
Het zou een hele mooie meevaller zijn.

En ook voor Baoef een bekroning van een absoluut topseizoen.
die bedragen zijn een lachertje

Eewal

Citaat van: sunderland op maart 05, 2026, 20:40:52
die bedragen zijn een lachertje
jij vindt 10k per dag een lachertje?

Bankzitter

Minimaal 2 ton, best veel geld.

Specuveter

Trainer Marokko weg.
Trainer van onder 20 word ws nieuwe trainer
Ik zie ??n WK voor Baoef aankomen!

mark1989

Het is inderdaad ongeveer 10k per dag, maar volgens mij moet Cambuur het dan wel delen met Anderlecht. Dat zou Cambuur ongeveer 100k-150k opleveren. Dat is leuk, maar de echte meerwaarde is dat een wk speler veel meer waard is.

zeewolde

Citaat van: mark1989 op maart 06, 2026, 06:02:29
Het is inderdaad ongeveer 10k per dag, maar volgens mij moet Cambuur het dan wel delen met Anderlecht. Dat zou Cambuur ongeveer 100k-150k opleveren. Dat is leuk, maar de echte meerwaarde is dat een wk speler veel meer waard is.
Waarom delen met Anderlecht? Zijn daar afspraken over?

Arno A

Citaat van: Specuveter op maart 05, 2026, 22:24:53
Trainer Marokko weg.
Trainer van onder 20 word ws nieuwe trainer
Ik zie ??n WK voor Baoef aankomen!

Zeker een voordeel voor hem. Trainer weet wat hij kan. Definitieve selectie voor het WK duurt nog even. Maar zal vast geselecteerd worden voor oefenwedstrijd(en). En nu de promotie zo goed als binnen is, kan hij zich rustig voorbereiden op het WK. Dan is hij goed uitgerust als de voorbereiding van het WK begint. Wanneer hij ook nog goed speelt op het WK dan zal hij wel weggaan. Voorlopig kunnen we nog een aantal wedstrijden van hem genieten.

Bankzitter

Citaat van: mark1989 op maart 06, 2026, 06:02:29
Het is inderdaad ongeveer 10k per dag, maar volgens mij moet Cambuur het dan wel delen met Anderlecht. Dat zou Cambuur ongeveer 100k-150k opleveren. Dat is leuk, maar de echte meerwaarde is dat een wk speler veel meer waard is.

Hij staat bij ons onder contract, geen huur. Als Baouf verkocht wordt, dam profiteert Anderlecht omdat hij daar is opgeleidt.

Lore

Citaat van: Bankzitter op maart 06, 2026, 07:45:51
Hij staat bij ons onder contract, geen huur. Als Baouf verkocht wordt, dam profiteert Anderlecht omdat hij daar is opgeleidt.

Toch best lekker dat Cambuur  nu een deel opleidingsvergoeding moet betalen omdat een speler goed verkocht wordt. In tegenstelling tot als er een speler van Cambuur ergens ander verkocht wordt en wij mij maar een fractie krijgen!

Teun Seun

Als hij zo doorgaat, en wordt geselecteerd en misschien ook nog zijn debuut maakt op een WK dan zet ik in op een bedrag van 5 miljoen.. Is voor de meeste clubs buiten Nederland een schijntje, voor ons de jackpot