Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

diekhuzen

Citaat van: Stanley op december 22, 2025, 17:47:06
Citaat van: sunderland op december 22, 2025, 16:33:14
nee vd Belt

[/quoteIn de seizoenen 2020-2021 en 2021-2022 was Foeke Booy de technisch directeur (officieel: technisch manager) bij SC Cambuur.

Booy bekleedde deze functie van januari 2018 tot de zomer van 2023. Onder zijn technische leiding beleefde de club zeer succesvolle jaren, waaronder het kampioenschap in de Keuken Kampioen Divisie (2021) en de knappe negende plaats in de Eredivisie het jaar daarna.

Belangrijke details uit die periode:
Dienstverband: Hij tekende in juni 2021 nog een contractverlenging voor twee extra seizoenen, waardoor hij de hele gevraagde periode (2020-2022) verantwoordelijk was voor het technisch beleid.

Samenwerking: Hij werkte in deze jaren nauw samen met hoofdtrainer Henk de Jong.

Gerald van den Belt: Hoewel Booy de technische portefeuille beheerde, was Gerald van den Belt in die periode financieel directeur, maar hij werd vaak nauw betrokken bij complexe transferonderhandelingen.

G
Citaat van: sunderland op december 22, 2025, 16:26:16
De Foeke die vanaf januari tot november met een linksbuiten bezig was en die kwam niet.
De Foeke die begin februari al over degradatie praatte
De Foeke die het laatste jaar geen zin meer had en niks meer deed.

Wat een onzin zeg. Hij heeft prima werk verricht kijk naar de statistieken. Herseninfarct gehad en net als Henk ook ziek.

Arno A

Over de mogelijke interesse voor verdediger Isma?l Baouf was Lambooij duidelijk. Er heeft zich nog geen club zich officieel gemeld.

Transferperiode begint bijna.... ben heel benieuwd

mindra

als de rechtsback van rkc voor 1.5 miljoen verkocht wordt aan een schotse club.
dan moet voor baouf minimaal rond de 5 zijn

Drumfather SCC

Totaal speculatief (waarschijnlijk) maar volgens zijn spelerspagina op Transfermarkt is de kans dat hij naar Lille gaat 70%

Gasgeve

Ik snap niet dat een Ajax, Psv of Feyenoord nog niet een bod heeft gedaan. Ze hebben eerst liggen slapen bij vd Ven en nu gaan ze weer dezelfde fout maken bij Baouf.

Derkx R.H.

Citaat van: Gasgeve op december 31, 2025, 11:13:42
Ik snap niet dat een Ajax, Psv of Feyenoord nog niet een bod heeft gedaan. Ze hebben eerst liggen slapen bij vd Ven en nu gaan ze weer dezelfde fout maken bij Baouf.
Iets met randstedelijke arrogantie, en met het dubbeltje op de eerste rang willen zitten... En Cambuur vraagt nu voor Cambuur begrippen een mega bedrag |:)

Galdiano

Citaat van: Gasgeve op december 31, 2025, 11:13:42

Ze gaan simpelweg niet 5 miljoen betalen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Derkx R.H.

Citaat van: Galdiano op december 31, 2025, 11:28:53
Ze gaan simpelweg niet 5 miljoen betalen.
En deze winter 6 miljoen...

Oud Cambuur

Volgens mij kun je hem na het seizoen beter verkopen aan eem Engelse of Franse club kun je veel meer vragen en ze betalen ook meer

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op december 31, 2025, 13:32:15
Volgens mij kun je hem na het seizoen beter verkopen aan eem Engelse of Franse club kun je veel meer vragen en ze betalen ook meer
gelukkig kan hij op dit moment niet weg naar een Engelse club om zijn werkvergunning. Volgens Lambooij zijn er championship clubs met serieuze interesse. Die eigenaren betalen zomaar 5 miljoen

Drumfather SCC

Citaat van: sunderland op december 31, 2025, 14:47:38
gelukkig kan hij op dit moment niet weg naar een Engelse club om zijn werkvergunning. Volgens Lambooij zijn er championship clubs met serieuze interesse. Die eigenaren betalen zomaar 5 miljoen

Geldt dit niet voor de interesse in Sj?strand?

sunderland

Citaat van: Drumfather SCC op december 31, 2025, 14:52:04
dat weet ik niet . Las dat Leicester 42 miljoen spelers budget heeft ? clubs die ondermaats presteren doen soms rare dingen

Bernardo

Citaat van: Drumfather SCC op december 31, 2025, 14:52:04

Dat ging om Sjostrand ja, geen idee of dat ook voor Baouf geldt

Gasgeve

Citaat van: Bernardo op december 31, 2025, 15:23:24

Dat ging om Sjostrand ja, geen idee of dat ook voor Baouf geldt
Gaat om Sjostrand. Baouf kan wel een werkvergunning krijgen vanwege het feit dat hij al jeugdinterlands gespeeld heeft.

upweer

Eind van het seizoen gaat die weg, is het niet slim om alvast een vervanger te halen?
Of is dit Berkhout?