Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Dortmund meld zich ook

el haj

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 18, 2025, 22:24:09
Misschien mambimbi 8) :proost

Toen speelden we in de Eredivisie, grapjas.  :P

Harry L.

Citaat van: sunderland op december 20, 2025, 20:10:39
Dortmund meld zich ook

Bij Cambuur, zijn zaakwaarnemer of een gerucht? Kan er nergens iets over vinden.

Derkx R.H.

Blijft sowieso tot einde van het seizoen en is daarna nog meer waard...

Oud Cambuur

Citaat van: Derkx R.H. op december 21, 2025, 09:00:06
Hoop het echt want je ziet nu Berkhout geblesseerd en er zit niks achter Wat mee kan op niveau. Baouf echt nodig de rest van dit seizoen

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op december 21, 2025, 09:00:06
dat willen wij en Cambuur en Baoef zelf. Nogmaals als er een grote club komt en die wil hem dan houd niemand dat tegen. Cambuur kan geen hele grote bedragen weigeren en als Baoef 10 x meer kan verdienen gaat ie echt wel. Zo simpel is het. Hij zal er sowieso de eerste 3-4 wedstrijden nog bij zijn. De eerste 2 wedstrijden gaan bepalen of wij rechtstreeks promoveren

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op december 21, 2025, 11:14:18
Hoop het echt want je ziet nu Berkhout geblesseerd en er zit niks achter Wat mee kan op niveau. Baouf echt nodig de rest van dit seizoen
het duo Baoef -Amofa is echt het beste wat ik heb gezien bij Cambuur. Vooral ook voetballend. Veel toppers gezien, Schouten top, Reijnen top, enz enz maar die hadden dan weer een veel mindere naast hun

Arno A

Ik denk dat er voor Sj?strand meer belangstelling is. Meer omdat ie aanvaller is en veel scoort,

Noordcambuur

Citaat van: Arno A op december 21, 2025, 12:28:30
Ik denk dat er voor Sj?strand meer belangstelling is. Meer omdat ie aanvaller is en veel scoort,
wat zou hij gaan opbrengen  :?

PePe

Eerst promoveren, daarna pas verder kijken, is beter voor speler en Cambuur!!

Yellow Army

Idd. Hij staat wat in de schaduw van de Baoef hype, maar Sj?strand gaat ook een dikke klapper worden
Area 58

CambuurAmersfoort

Heb nog wel goede hoop dat we Sjostrand in de eredivisie nog een jaar kunnen houden. Die kan zich dan mooi aan dat niveau meten voor hij vertrekt.
Baouf lijkt mij, ook bij eredivisie volgend jaar sowieso onhoudbaar voor ons.

Bankzitter

Citaat van: sunderland op december 21, 2025, 11:51:44
dat willen wij en Cambuur en Baoef zelf. Nogmaals als er een grote club komt en die wil hem dan houd niemand dat tegen. Cambuur kan geen hele grote bedragen weigeren en als Baoef 10 x meer kan verdienen gaat ie echt wel. Zo simpel is het. Hij zal er sowieso de eerste 3-4 wedstrijden nog bij zijn. De eerste 2 wedstrijden gaan bepalen of wij rechtstreeks promoveren

De eerste twee wedstrijden gaan ook over het kampioenschap... als ADO slecht uit de winter komt en wij goed, dan is het weer helemaal open.
De competitie is nog erg lang, maar denk wel dat wij aardig constant zijn en Henk dat goed bewaakt door alles in "blokken" te plannen.

Ik hoop bij Baouf dat zowel Cambuur als hijzelf /zaakwaarnemer dan op terugverhuur inzetten zodat hij het seizoen kan afmaken.
Ik vind hem erg goed maar voor een hoger niveau (subtop/Europees) moet hij wel blijven spelen anders is die stap wel heel erg groot.
Tussentijds vertrek is wel een heel groot risico, dit duo laat het team dominant voetballen.

oost

Ik hoop met jullie mee dat we nog 1 seizoen helft van hem mogen genieten.
Maar vrees dat er clubs komen met bedragen waar Cambuur geen nee tegen kan zeggen :zucht

sunderland

ja dat denk ik ook. Een buiten speler die 8 x scoort in een half seizoen zie je nergens. En ook veel beste goals.