Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

michello


fred

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 18, 2025, 22:24:09
Misschien mambimbi 8) :proost
Klopt die was wel 4mio.
Helaas gehuurd voor een pakje swatte shag.

Noordcambuur


Huizen

Wat is dit een waanzinnig goede speler. Ongekend. Zo rustig aan de bal. En zo jong.

GENIETEN met de hoofdletter G  _O_ _O_

EdsjeSCC

Die Braken werd helemaal gek van hem als hij weer de bal van hem af snoepte. Wat een tank

Zuid1991

Eerder gezegd, hij is beter dan Stam op deze leeftijd.
Geniet ervan zo lang het kan! |:)

sunderland

Citaat van: Bussum op december 20, 2025, 00:05:27
Wat is dit een waanzinnig goede speler. Ongekend. Zo rustig aan de bal. En zo jong.

GENIETEN met de hoofdletter G  _O_ _O_
echt niet normaal.  Ik kom al heel lang bij Cambuur maar ik weet niet wie beter  was.  Reijnen was in zijn tijd de allerbeste omdat die ook alles kon maar ik vind Baoef nog beter?

wiekie1969

In 25 jaar niet zo'n goede speler gezien. Deze jongen gaat miljoenen opleveren. Doorverkoop percentages e.d.

Galdiano

Is niet te behouden. Vermoed (helaas) zijn laatste wedstrijd voor ons.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Eewal

Citaat van: Galdiano op december 20, 2025, 09:11:59
Is niet te behouden. Vermoed (helaas) zijn laatste wedstrijd voor ons.
dan niet voor 2 miljoen maar ?cht een flink hoger bedrag...

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op december 20, 2025, 09:17:55
dan niet voor 2 miljoen maar ?cht een flink hoger bedrag...
ik denk zelf dat hij het seizoen afmaakt in Leeuwarden en voor 2 miljoen gaat hij niet weg.

Harry L.

Citaat van: Galdiano op december 20, 2025, 09:11:59
Is niet te behouden. Vermoed (helaas) zijn laatste wedstrijd voor ons.

Ik ben er ook bang voor, blinkt wekelijks uit. Hopen op iets van een huurconstructie, en dat hij zelf graag met dit team wil promoveren. Het is natuurlijk wel zo dat hij hier de onbetwiste nummer ??n is op zijn positie en dat dat elders anders kan zijn. Duimen tot hij het zelf uitspreekt of dat de transferwindow gesloten is.

Scc0511

Denk dat ie nog wel een half jaartje blijft. Zal toch wel willen promoveren lijkt me. En anders hele dikke bedragen. En de beslissing ligt uiteindelijk nog altijd bij Cambuur.

Andy King

Citaat van: sunderland op december 19, 2025, 13:47:15
Dkv heeft een bod uitgebracht

Maar niet op Baouf. Daar dromen ze alleen maar van.

sunderland

Citaat van: Scc0511 op december 20, 2025, 10:07:06
Denk dat ie nog wel een half jaartje blijft. Zal toch wel willen promoveren lijkt me. En anders hele dikke bedragen. En de beslissing ligt uiteindelijk nog altijd bij Cambuur.
de beslissing zit in het geld. Geld bepaalt de hele wereld. Hij verdient voor Cambuur begrippen prima maar als hij ergens anders 10 x zoveel kan verdienen ( en dat gaat gebeuren) dan kunnen wij wel van alles vinden maar dan is ie weg