Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: sunderland op oktober 26, 2025, 20:29:38
nou hartstikke gefeliciteerd jong.
Ik baal ervan, wil liever promoveren. Wat hew ik nou aan dat geld . Voor Cambuur mooi
Ja man wat hebben we nou aan minimaal 5 miljoen... Kan je beter direct weggooien

PePe

Elders op de bank? Ik hoop dat ie dit seizoen blijft, is voor iedereen het beste.

Poetser

Het kan gewoon ?n ?n. Heeft nog een contract voor 3,5 jaar. Dit seizoen afmaken, promoveren en dan voor de hoofdprijs weg.

sunderland

Geld gaat in stadion, klein beetje naar spelers begroting, dus ja voor de club mooi , voor ons niet op korte termijn

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op oktober 26, 2025, 20:53:34
Ja man wat hebben we nou aan minimaal 5 miljoen... Kan je beter direct weggooien
haha  :y

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op oktober 26, 2025, 21:17:44
Geld gaat in stadion, klein beetje naar spelers begroting, dus ja voor de club mooi , voor ons niet op korte termijn
sunderland er komt wel een vervanger voor Baouf.
En wees nu eerlijk hij heeft maar 5 wedstrijden gespeeld voor Cambuur.

En ik denk dat hij allang bezig is met een transfer?

Specuveter

Zou ??n optie voor verkoop voor geweldig bedrag en nog half jaartje huren ook kunnen?

sunderland

Citaat van: Specuveter op oktober 26, 2025, 22:53:50
Zou ??n optie voor verkoop voor geweldig bedrag en nog half jaartje huren ook kunnen?
het is maar net welke club. Kopen ze hem voor basis of niet direct

Yellow Army

Citaat van: Inferno-058 op oktober 26, 2025, 20:53:34
Ja man wat hebben we nou aan minimaal 5 miljoen... Kan je beter direct weggooien

Dan wel mijn kant opgooien aub
Area 58

Yellow Army

Er zijn wmb meerdere scenario's denkbaar om Baoef hier het seizoen af te laten maken. Verkopen en terughuren zou een optie kunnen zijn, maar je zou ook in de winter hem kunnen verkopen voor een overgang in de zomer.
Area 58

Specuveter

Citaat van: Yellow Army op oktober 26, 2025, 23:14:38
Er zijn wmb meerdere scenario's denkbaar om Baoef hier het seizoen af te laten maken. Verkopen en terughuren zou een optie kunnen zijn, maar je zou ook in de winter hem kunnen verkopen voor een overgang in de zomer.
Gaat ??n club toch nooit doen?
Stel dat hij in Maart dan ??n zware blessure oploopt?

mark1989

Terug huur constructies om het seizoen te laten afmaken is zeer onverstandig. Nooit aan beginnen.
Er is in mijn ogen maar 1 goed scenario. En dat alle aanbiedingen in de winter afslaan. En pas aan het van het seizoen kijken om te verkopen.
Alleen wanneer een club een bod doet die niet te weigeren is. En dan heb ik over meer dan xx mln. Dan zou je er over na kunnen denken.

De redenen hiervoor zijn:
- In de winter kun je geen vervanger vinden. of je betaald ook de hoofdprijs
- Cambuur heeft Baoef nodig dit seizoen om bovenin mee te draaien.
- Als Baoef dit seizoen met Cambuur top 3 eindigt en hij heeft ook nog minuten gemaakt bij Marocco 1 dan is dat alleen maar gunstig.

Ik zou hem dus gewoon houden en volgend jaar weer verder kijken.

Lore

Citaat van: sunderland op oktober 26, 2025, 21:17:44
Geld gaat in stadion, klein beetje naar spelers begroting, dus ja voor de club mooi , voor ons niet op korte termijn

Ook voor ons op de korte termijn. Aflossingen op het stadion leveren direct ruimte op in het spelersbudget.

Daarnaast is het met je behouden van Baouf geen zekerheid dat wij promoveren en met het vertrek geen zekerheid dat wij niet promoveren:

Als er echt grote bedragen op tafel kome, vind ik het onverantwoord om hem niet te verkooen

Bankzitter

Ja geld in het stadion levert structureel een ruimere spelersbegroting op
Een beetje van beide kan ook. 10% van 3 miljoen zou 3 ton zijn. Heb je een voor de KKD een vervanger voor.

Lore

#359
Citaat van: Bankzitter op oktober 27, 2025, 07:24:35
Ja geld in het stadion levert structureel een ruimere spelersbegroting op
Een beetje van beide kan ook. 10% van 3 miljoen zou 3 ton zijn. Heb je een voor de KKD een vervanger voor.

Zeker, maar er moet eerst nog maar eens een goed bod uitgebracht worden. Laat hem maar opgeroepen worden voor de Afrika cup en daar direct in de basis staan.

Of persoonlijk nog mooier. Laat hem maar debuteren tijdens de openingswedstrijd van de Afrika cup of scoren in de finale van de Afrika cup, want daar ben ik bij!  :koffie