Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

michello

#330
Baouf sluit een winters vertrek niet uit en
sluit morgen weer aan bij #Cambuur. Maar voor hoelang? (LC)

Naar verluidt hebben zich meerdere internationale topclubs gemeld bij het management van de Marokkaan.  (OF)

Noordcambuur

Citaat van: michello op oktober 26, 2025, 10:29:25
Baouf sluit een winters vertrek niet uit en
sluit morgen weer aan bij #Cambuur. Maar voor hoelang? (LC)

Naar verluidt hebben zich meerdere internationale topclubs gemeld bij het management van de Marokkaan.  (OF)
in de winterstop weg doen voor de hoofdprijs  w:)

Drumfather SCC

Citaat van: michello op oktober 26, 2025, 10:29:25
Baouf sluit een winters vertrek niet uit en
sluit morgen weer aan bij #Cambuur. Maar voor hoelang? (LC)

Naar verluidt hebben zich meerdere internationale topclubs gemeld bij het management van de Marokkaan.  (OF)

Tot zover dus, zoals eigenlijk wel verwacht, al het '' Ik ben dankbaar en wil met Cambuur doorgroeien'' praatje
Volkomen begrijpelijk en ik gun hem uiteraard een mooie club/carriere maar elke voetballer is wat dat betreft hetzelfde
Mooie praatjes totdat het groenere gras van de buren zichtbaar wordt

Dat hij ons dankbaar is twijfel ik overigens geen seconde aan!
Maar het zou mooi zijn als hij zich hier nog verder zou profileren
Ben er bang voor.. en is het bye bye in den winter! 

Leeuwarder94

Gewoon houden tot eind van het seizoen, erg belangrijke speler voor de promotie doelen die we hebben. In de zomer kun je ook de hoofdprijs vangen.
De wens is de vader van de gedachte

Noordcambuur

Citaat van: Leeuwarder94 op oktober 26, 2025, 12:34:45
Gewoon houden tot eind van het seizoen, erg belangrijke speler voor de promotie doelen die we hebben. In de zomer kun je ook de hoofdprijs vangen.
gaat niet gebeuren gaat in de winterstop weg.


Lars kan nu al bezig voor een vervanger?.. :y

Holwerd voor Cambuur

Miljoenen vangen een een nieuwe parel opsnorren  |:)

Wat 5 wedstrijdjes en een goed jeugd-WK zo kunnen veroorzaken :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

YellowBlue

Citaat van: Leeuwarder94 op oktober 26, 2025, 12:34:45
Gewoon houden tot eind van het seizoen, erg belangrijke speler voor de promotie doelen die we hebben. In de zomer kun je ook de hoofdprijs vangen.
juist! Je poot stijfhouden als club. Maar voor een belachelijk bod wel wegdoen met een doorverkoop percentage.

Bankzitter

Terughuren moet je ook proberen.

Bernardo

In voorselectie van Marokko elftal...

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op oktober 26, 2025, 18:20:10
In voorselectie van Marokko elftal...
zijn we kwijt tegen Eindhoven?..

Noordcambuur

Nog 7 competitie wedstrijden en 2 bekerwedstrijden en klaar 5 miljoen en doorverkoop percentage 20% . w:)

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op oktober 26, 2025, 18:44:48
Nog 7 competitie wedstrijden en 2 bekerwedstrijden en klaar 5 miljoen en doorverkoop percentage 20% . w:)
Als internationale topclubs zich al melden voor hem kunnen we zo 7 miljoen vangen!

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op oktober 26, 2025, 19:25:20
Als internationale topclubs zich al melden voor hem kunnen we zo 7 miljoen vangen!
top 5 Nederlandse clubs hebben al gemeld bij zaakwaarnemer  :_schater

Stiens

Met de uitverkiezing voor de voorselectie van het grote Marokko is het niet langer de vraag of deze jongen in de winter vertrekt maar voor hoeveel miljoen  |:) |:) |:)

sunderland

Citaat van: Stiens op oktober 26, 2025, 20:18:44
Met de uitverkiezing voor de voorselectie van het grote Marokko is het niet langer de vraag of deze jongen in de winter vertrekt maar voor hoeveel miljoen  |:) |:) |:)
nou hartstikke gefeliciteerd jong.
Ik baal ervan, wil liever promoveren. Wat hew ik nou aan dat geld . Voor Cambuur mooi