Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: PePe op oktober 20, 2025, 21:16:35
Ik kan er niet tegen, dat top clubs met veel geld een koopje zoeken, en na 1 jaar het 10 voudige voor vragen. Eerst promoveren, daarna maar zien naar de belangstelling.  Maar volgens mij heeft Henk hem al aan Slot verkocht.

Juist ja, dit soort clubs horen dit soort talenten binnen te halen. Ik de winter verkopen aan Liverpool en ?m dan in elk geval hier nog een half jaar houden.
Svp geen top 3 NL, die willen voor een dubbeltje op de eerste rang.

diekhuzen

Citaat van: De Gast op oktober 21, 2025, 07:50:41
Juist ja, dit soort clubs horen dit soort talenten binnen te halen. Ik de winter verkopen aan Liverpool en ?m dan in elk geval hier nog een half jaar houden.
Svp geen top 3 NL, die willen voor een dubbeltje op de eerste rang.

Het is lachwekkend. Liverpool? NL topclubs betalen gewoon goed, maar doen niet of minder mee aan de absurde transfergekte waarbij een groot deel van het geld in de zakken van zaakwaarnemers verdwijnt.

Bankzitter

Eerst de waan van de dag maar even laten overwaaien. Straks verliezen we een keer van Helmond Sport ofzo en kan die er niks van volgens de kenners.


Lobra

Eerst promoveren. Daarvoor hebben we iedereen nodig. En dan maar weer zien. :scc

Arno A

Citaat van: Lobra op oktober 21, 2025, 11:27:50
Eerst promoveren. Daarvoor hebben we iedereen nodig. En dan maar weer zien. :scc

Zo is het. De verwachtingen niet ( veel) te hoog opschroeven. Hij speelt voorlopig gewoon nog maar op kkd-niveau.

michello

Idd, al vaker gezegd, promotie met Baouf zou het mooiste zijn wat ons als club zou kunnen overkomen. Dan gaan we wat meemaken? :proost

Huizen

Droomscenario:

Promoveren
Dik verkopen aan topclub
Eerste jaar direct terughuren om nog jaartje te laten rijpen

CAMBUUR KOMT ERAAN!!!!  :0=

Noordcambuur

Citaat van: Bussum op oktober 21, 2025, 14:13:36
Droomscenario:

Promoveren
Dik verkopen aan topclub
Eerste jaar direct terughuren om nog jaartje te laten rijpen

CAMBUUR KOMT ERAAN!!!!  :0=
nummertje 3 gaat echt niet worden hoor.

PePe

Zelden dat Cambuur zoiets in handen heeft, dit moet dan uiteindelijk een giga resultaat geven. Maar goed dat er veel belangstelling is. Het zou mooie stap in de ontwikkeling van Cambuur kunnen worden.

Lore

Citaat van: Bussum op oktober 21, 2025, 14:13:36
Droomscenario:

Promoveren
Dik verkopen aan topclub
Eerste jaar direct terughuren om nog jaartje te laten rijpen

CAMBUUR KOMT ERAAN!!!!  :0=

Wat mij betreft hoeven wij hem niet terug te huren. Dan staat hij iemand anders in de weg

Bens

Is het ook bekend wanneer Baouf in Leeuwarden komt?

NRG

Citaat van: Lore op oktober 21, 2025, 17:31:38
Wat mij betreft hoeven wij hem niet terug te huren. Dan staat hij iemand anders in de weg


Wat mij betreft wel. Wil nog wel een extra seizoen van deze speler genieten.

Lore

Citaat van: NRG op oktober 21, 2025, 17:49:01

Wat mij betreft wel. Wil nog wel een extra seizoen van deze speler genieten.

Dat snap ik ook. Voor mij is het belangrijker om direct kansen te geven aan eigen spelers, maar ik zou niet balen als hij blijft hoor

fred

Promoveren, verkopen en zoveel mogelijk schulden aflossen zodat het spelersbudget structureel omhoog kan.

michello

En waar we misschien voor vreesden?( of misschien juist we niet?) Volgens Marokkaanse bron is Baouf opgeroepen in de (voorlopige) selectie van het Marokkaanse elftal:



Walid Regragui heeft Isma?l Baouf opgenomen in de uitgebreide lijst voor de bijeenkomst in november, aangezien zijn prestaties op het WK al zijn aandacht hebben getrokken.