Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: gobo op oktober 16, 2025, 17:28:55
Fantastisch om te lezen dat het hele forum de kolder in de kop krijgt. Een aantal heeft deze speler al voor de meest astronomische bedragen verkocht aan de mooiste clubs op aarde. Heerlijk, al dit ongefundeerde speculeren.

Ik doe er lekker aan mee!

WIJ HEBBEN DE STAATSLOTTERIJ GEWONNEN!


Harry L.

Wat zou een realistische prijs zijn? Heeft met de optie nog 3,5 jaar contract. Dat het een uitstekende speler is weten we wel, en is nog maar net 19. Ik gok tussen de 3/4 miljoen. Er zal veel belangstelling zijn, het stikt daar natuurlijk van de scouts en ben bang dat hij in de winter weg is.

Bankzitter

Die jongen moet heel veel spelen, met druk en voor aardig wat publiek. Dat verdient ? ie later makkelijk terug. Terughuren zou ook kunnen.

PePe

Citaat van: gobo op oktober 16, 2025, 17:28:55
Fantastisch om te lezen dat het hele forum de kolder in de kop krijgt. Een aantal heeft deze speler al voor de meest astronomische bedragen verkocht aan de mooiste clubs op aarde. Heerlijk, al dit ongefundeerde speculeren.

De toekomst gaat uitwijzen of het kolder of realistisch was?

Lore

Citaat van: Bankzitter op oktober 16, 2025, 18:18:18
Die jongen moet heel veel spelen, met druk en voor aardig wat publiek. Dat verdient ? ie later makkelijk terug. Terughuren zou ook kunnen.

Leg dat maar eens uit aan ee jonge jongen, die in een klap financieel onafhankelijk kan zijn. Hij zou gek zijn als hij dat niet doet.


NRG

We gaan het meemaken. Als ik hier lees over bedragen van 5 a 6 miljoen lijkt mij dat vrij absurd. Maar mooi het seizoen afmaken in Leeuwarden. Voor het seizoen niet gedacht, maar er staat nu echt een selectie die mee kan doen om promotie. Laat Baouf daar eerst maar zijn steentje aan bijdragen.

oost

Gevoelsmatig heb ik deze jongen nog amper zien spelen bij Cambuur.
Dat hij goed is staat buiten kijf maar of die dat ook stabiel een seizoen lang kan?
Voor bedragen van 5 of 6 miljoen zou ik zeggen grote strik eromheen en hopen op een Van der Ven scenario  |:)

michello

Mij staat nog steeds bij dat ?wisselspeler?! Addai van AZ ( met een transferwaarde op 1 januari ?25 van 800K ) voor 14 miljoen!!! aan Como is verkocht. Het gaat soms helemaal nergens over. Zodra er buitenlandse clubs komen is alles mogelijk, ook bedragen boven de 3 miljoen.

Galdiano

Ik zie hem wel naar Liverpool gaan.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

nee,wel?

Citaat van: Galdiano op oktober 16, 2025, 20:08:47
Ik zie hem wel naar Liverpool gaan.

dan kan er wel een prieskaartsje van 40 miljoen aan.....
Baouf het vast wel clubs wer hij van denkt der suu ik wel heen wille.....
At mar niet die geniepige boeren om e hoek komme met een bod van 4

hobbes

Citaat van: nee,wel? op oktober 16, 2025, 20:37:47

At mar niet die geniepige boeren om e hoek komme met een bod van 4

Die kunnen hem niet meer betalen.

Lore

Citaat van: nee,wel? op oktober 16, 2025, 20:37:47
dan kan er wel een prieskaartsje van 40 miljoen aan.....
Baouf het vast wel clubs wer hij van denkt der suu ik wel heen wille.....
At mar niet die geniepige boeren om e hoek komme met een bod van 4

Dat mogen ze wek doen. Bijvoorkeur in de rust van een thuiswedstrijd, voorgelezen door Baouf zelf. Dan kunnen wij met 14.000 man DKV uitlachen

PePe

Dat er juist nu een delegatie naar Engeland is, ik kijk nergens meer van op.

Dreet

Hij komt op de bank terecht. Berkhout houdt hem uit de basis. Dan gaat-ie voor 4 ton naar ADO.....

Lore

Citaat van: Dreet op oktober 17, 2025, 00:18:41
Hij komt op de bank terecht. Berkhout houdt hem uit de basis. Dan gaat-ie voor 4 ton naar ADO.....

4 ton is veel geld!