Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

Andy King

Ik hoop dat Lars en Ruben de lijstjes al klaar hebben liggen.

PePe

Er komt vast een goede vervanger voor, want er zijn genoeg voetballers die het zelfde pad willen bewandelen als Isma?l Baouf, en dat kan bij ons Cambuur!

Gasgeve

Citaat van: PePe op oktober 16, 2025, 11:17:55
Er komt vast een goede vervanger voor, want er zijn genoeg voetballers die het zelfde pad willen bewandelen als Isma?l Baouf, en dat kan bij ons Cambuur!
Dit is inderdaad de perfecte reclame voor onze club.

Noordcambuur

Zou er interesse komen in de winterstop met een heel goed bod zou hij dan vertrekken wat denken jullie  :?

PePe

Citaat van: Noordcambuur op oktober 16, 2025, 12:49:13
Zou er interesse komen in de winterstop met een heel goed bod zou hij dan vertrekken wat denken jullie  :?

Gezien de financi?le situatie met het stadion misschien nodig?
Eerst promoveren, en vanuit de Eredivisie verkopen brengt meer op!

Tanjajeah

Interesse zal er komen, maar ik schat hem in als een nuchtere jongen. Ik denk dat hij dit jaar blijft, hij wil promoveren met Cambuur. Ook dat telt natuurlijk en staat geweldig op je cv. Henk zal hier een belangrijke rol in spelen, mocht hij al twijfelen. Henk kan als geen ander iemand overtuigen dat het beter is nog even te blijven (en hopelijk samen kampioen te worden/ te promoveren).

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Tanjajeah op oktober 16, 2025, 13:38:42
Interesse zal er komen, maar ik schat hem in als een nuchtere jongen. Ik denk dat hij dit jaar blijft, hij wil promoveren met Cambuur. Ook dat telt natuurlijk en staat geweldig op je cv. Henk zal hier een belangrijke rol in spelen, mocht hij al twijfelen. Henk kan als geen ander iemand overtuigen dat het beter is nog even te blijven (en hopelijk samen kampioen te worden/ te promoveren).

Als hij echt een toekomst ingaat richting de Champions league, dan is een kkd kampioenschap met Cambuur niet zo indrukwekkend hoor
Henk, held, bedankt

Huizen

Citaat van: Arno A op oktober 16, 2025, 10:21:52
Zal straks wel weer rustig gebracht worden toch? We hebben hem na de winterstop harder nodig.

Dat hoop ik ook. Idem met Ferrah!

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 16, 2025, 14:35:00
Als hij echt een toekomst ingaat richting de Champions league, dan is een kkd kampioenschap met Cambuur niet zo indrukwekkend hoor
oh nee ! Dan stelt de rest niks meer voor

sunderland

Citaat van: Tanjajeah op oktober 16, 2025, 13:38:42
alle mensen willen nu wat van hem. Daar heeft Henk geen invloed op. Zaakwaarnemers gaan nu aan de haal

Yellow Army

Vertrek in de winterstop zou wmb onbespreekbaar zijn, we zullen hem juist na de winterstop hard nodig hebben met het oog op promotie
Area 58

Lore

Als Cambuur echt een bod krijgt van 5 tot 6 miljoen in de winter, dan is het toch onverantwoord hem niet te verkopen. Wij zouden een mega stap in onze schulden nemen en als er dan iets na de winterstop gebeurd zou dat een ramp zijn. Dat risico kan onze club niet lopen

gobo

Fantastisch om te lezen dat het hele forum de kolder in de kop krijgt. Een aantal heeft deze speler al voor de meest astronomische bedragen verkocht aan de mooiste clubs op aarde. Heerlijk, al dit ongefundeerde speculeren.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

NRG

Citaat van: Lore op oktober 16, 2025, 17:22:00
Als Cambuur echt een bod krijgt van 5 tot 6 miljoen in de winter, dan is het toch onverantwoord hem niet te verkopen. Wij zouden een mega stap in onze schulden nemen en als er dan iets na de winterstop gebeurd zou dat een ramp zijn. Dat risico kan onze club niet lopen

Ik ben bang dat Cambuur niet in de positie is om zo?n bod in de winterstop af te slaan. Persoonlijk hoop ik dat Baouf in elk geval dit seizoen nog in Leeuwarden is te bewonderen en met Cambuur in mei de promotie kan vieren.

Yellow Army

Citaat van: Lore op oktober 16, 2025, 17:22:00

Tja als er zulke bedragen worden geboden kan je idd geen nee tegen zeggen
Area 58