Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

mark1989

Citaat van: Noordcambuur op oktober 15, 2025, 17:44:44
Buitenlandse clubs bieden toch maar dan Nederlandse clubs  :?

Die Nederlandse clubs zijn een stel krenten. Ze geven wel miljoenen uit aan buitenlandse spelers. Maar bij collega clubs willen ze voor een dubbeltje op de eerste rij.
En dan in het bijzonder: Utrecht, Groningen, Twente, Heerenveen

Oebieman

Met een beetje sportieve pech gaat hij mee naar de Afrika cup. Met een beetje financieel geluk gaat hij mee naar de Afrika cup en het Wk...

Hoe dan ook, we hebben sportief en financieel goud in handen.

PePe

Eerst met Baouf promoveren, daarna een jaar in de eredivisie laten rijpen.
Hierna aan het Liverpool van Arne Slot verkopen, kan dan 10 miljoen opbrengen.
Na de magere jaren, eindelijk mooie transfers voor onze club.

okkele

Citaat van: PePe op oktober 15, 2025, 19:40:03
Eerst met Baouf promoveren, daarna een jaar in de eredivisie laten rijpen.
Hierna aan het Liverpool van Arne Slot verkopen, kan dan 10 miljoen opbrengen.
Na de magere jaren, eindelijk mooie transfers voor onze club.
denk je dat als er na de promotie een grote club komt en hij moet blijven dat je dan nog een gelukkige speler hebt?
hoedemakers was een goeie les toch.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

diekhuzen

Citaat van: mark1989 op oktober 15, 2025, 18:51:33
Die Nederlandse clubs zijn een stel krenten. Ze geven wel miljoenen uit aan buitenlandse spelers. Maar bij collega clubs willen ze voor een dubbeltje op de eerste rij.
En dan in het bijzonder: Utrecht, Groningen, Twente, Heerenveen

Jij kent de exacte cijfers van uitgaande transfers? Het is verstandig om je niet te laten meeslepen door bizarre transfersommen. Nederlandse spelers behoren doorgaans niet tot de duurste, wat alles te maken heeft met het podium waarop ze spelen."

Scc0511

Citaat van: diekhuzen op oktober 15, 2025, 20:22:28
Jij kent de exacte cijfers van uitgaande transfers? Het is verstandig om je niet te laten meeslepen door bizarre transfersommen. Nederlandse spelers behoren doorgaans niet tot de duurste, wat alles te maken heeft met het podium waarop ze spelen."

Gelukkig is ie niet Nederlands maar Marokkaans  :_schater

diekhuzen

De strekking van het verhaal gaat over voetballers in Nederland en het smijten van geld...

PePe

Citaat van: okkele op oktober 15, 2025, 20:09:02
denk je dat als er na de promotie een grote club komt en hij moet blijven dat je dan nog een gelukkige speler hebt? hoedemakers was een goeie les toch.

Heeft volgens mij zelf aangegeven, dat hij graag met Cambuur naar de eredivisie wil.
Misschien moet hij op de trein stappen, als die langs komt?
Maar nog een jaar in ons midden, en een hogere transfersom, is voor ons allemaal erg mooi.

Destroyer

Citaat van: PePe op oktober 15, 2025, 19:40:03
Eerst met Baouf promoveren, daarna een jaar in de eredivisie laten rijpen.
Hierna aan het Liverpool van Arne Slot verkopen, kan dan 10 miljoen opbrengen.
Na de magere jaren, eindelijk mooie transfers voor onze club.
Oneens, heel snel voor dik geld verkopen na dit seizoen met een goede bonus!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

anderszchristian

Penalty versierd, 1-0 voor Marokko

Tanjajeah

#190
Marokko door na strafschoppen, Baouf in de finale.

Kuzmanovic-Apeldoorn

We krijgen een wereldkampioen  :_schater :_schater
Henk, held, bedankt

Teun Seun

Je mag me hier over 12 jaar over terugfluiten..

Baouf is over 5 jaar qua status net zo ver als Hakimi.

Los daarvan denk ik dat hij loyaal is en als hij idd naar de Afrika cup gaat en dus weer een maand niet bij ons speelt zeker met ons de eredivisie in wil gaan. En dan vertrekken voor een mooi bedrag. Nooit meer dan 7 miljoen maar dat is voor ons al een geschenk uit de hemel..

Arno A

Zal straks wel weer rustig gebracht worden toch? We hebben hem na de winterstop harder nodig.

michello

#194
Als hij zo?n status heeft over 5 jaar en we bedingen bij de volgende transfer een behoorlijke doorverkoop dan gaan we bedragen zien die ongekend zijn.
Volendam verdiende bijvoorbeeld  meer aan de doorverkoop van Van de Ven (5 miljoen!) dan de transfer zelf (3.5 miljoen)


Als hij toch naar de Africa Cup gaat zijn we hem 2 of 3 wedstrijden kwijt.