Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: mark1989 op oktober 08, 2025, 23:42:07
En de kans is vrij groot dat ze die winnen en weer een ronde verder komen.
Ik hoop dat ze het toernooi winnen. We zijn hem dan wel nog even kwijt, maar dat is dan maar zo.

Dat is hooguit nog 1 wedstrijd extra  (Almere uit) zonder hem als Marokko de finale (20 oktober) haalt. RKC uit zou hij normaal gesproken weer mee kunnen doen.

Noordcambuur

Citaat van: michello op oktober 09, 2025, 10:18:13
Dat is hooguit nog 1 wedstrijd extra  (Almere uit) zonder hem als Marokko de finale (20 oktober) haalt. RKC uit zou hij normaal gesproken weer mee kunnen doen.
en hoe komt hij terug lichamelijk met zoveel wedstrijden gespeeld te hebben en Cambuur krijgt ook nog een zwaar programma.

michello

Onze spelers hebben meer wedstrijden gespeeld hoor!  :proost

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op oktober 09, 2025, 10:50:14
en hoe komt hij terug lichamelijk met zoveel wedstrijden gespeeld te hebben en Cambuur krijgt ook nog een zwaar programma.

Heeft nu 2 potjes gespeeld en lange rust tot de volgende.
Henk, held, bedankt

PePe

Vannacht om 1 uur tegen Korea.

Noordcambuur


PePe

#141
Marokko - Korea.
3e min Boauf haalt de bal net van de lijn, na een counter van Korea.
8e min 1 - 0 voor Marokko (eigen doelpunt)
58 min Marokko komt op 2 - 0
93 min VAR constateert hands van Marokko in het strafschopgebied.
94 min Stafschop voor Korea, eindstand 2 - 1 voor Marokko.

michello

#142


Zondagavond om 22:00 tegen USA voor een plek in de halve finale.

Noordcambuur

Baouf is goed bezig..



Tanjajeah

Citaat van: michello op oktober 10, 2025, 08:21:28


Zondagavond om 22:00 tegen USA voor een plek in de halve finale.

Is dat ergens live te zien?

BestJ


Kuzmanovic-Apeldoorn

Nou die zien we nog niet snel terug...  _O_
Henk, held, bedankt

Oud Cambuur

Eindstand 3-1 voor Marokko dus halve finale en daarna of strijd om 3de plaats op 18 oktober of de finale op maandag 20 oktober

diekhuzen

Jammer. Voor ons beter dat Baouf zo snel mogelijk weer aansluit. En over een paar maanden heeft waarschijnlijk niemand het meer over Marokko onder 21. Het is leuk voor Baouf dat hij ver komt en zich laat gelden. Nu hij zijn stempel heeft gedrukt en zijn transferwaarde omhoog is gegaan, mag hij het weer in het in de KKD laten zien  :devil

Lore

Citaat van: diekhuzen op oktober 13, 2025, 06:58:02
Jammer. Voor ons beter dat Baouf zo snel mogelijk weer aansluit. En over een paar maanden heeft waarschijnlijk niemand het meer over Marokko onder 21. Het is leuk voor Baouf dat hij ver komt en zich laat gelden. Nu hij zijn stempel heeft gedrukt en zijn transferwaarde omhoog is gegaan, mag hij het weer in het in de KKD laten zien  :devil

Hij komt sowieso niet meer eerder terug. En speelt elke wedstrijd. Dit gun ik hem van harte. En niemand hoeft het meer over dit wk te hebben als de scouts hem maar in hun boekje hebben gezet.