Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op oktober 02, 2025, 13:25:57
1 x is genoeg
poetser heeft school niet afgemaakt?.blijft een klein jongetje.
Begrijpend lezen  :y

Josli

Prachtig toch dat dit soort jongens nu bij ons voetballen. Maar rijk rekenen is nog wat te vroeg. Je ziet aan Daan Visser wat er kan gebeuren.

PePe

Cambuur komt steeds beter in de markt te zitten, als ze vaker van deze tallenten hebben. Tevens zal de prijs ook steeds beter worden.

Galdiano

Citaat van: PePe op oktober 02, 2025, 23:07:45
Cambuur komt steeds beter in de markt te zitten, als ze vaker van deze tallenten hebben. Tevens zal de prijs ook steeds beter worden.

Met dit soort verhalen kun je ook weer makkelijker nieuwe spelers overtuigen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

Citaat van: PePe op oktober 02, 2025, 23:07:45
Cambuur komt steeds beter in de markt te zitten, als ze vaker van deze tallenten hebben. Tevens zal de prijs ook steeds beter worden.

Stel je eens voor, we promoveren ook nog, wat voor prijskaartje er dan aan gaat hangen bij Baouf?

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op oktober 02, 2025, 15:05:50
poetser heeft school niet afgemaakt?.blijft een klein jongetje.
Begrijpend lezen  :y
misschien kunnen jullie vanmiddag voor de wedstrijd even gezellig een kopje thee drinken

Bankzitter

Citaat van: Galdiano op oktober 03, 2025, 08:16:17
Met dit soort verhalen kun je ook weer makkelijker nieuwe spelers overtuigen.

Lambooij heeft het geweldig gedaan maar de doorslag gaf wel om spelers uit te nodigen in het stadion. Dat maakt indruk, de grootte maar ook kleedkamers en gras, alles is top. En dan nog een babbeltje met Henk. Eerder waren spelers als Baoef en Ferrah echt niet haalbaar.

PePe

Isma?l Baouf op de bank bij de wedstrijd tegen Mexico. Nu rust 0 - 0. Marokko speelt met 9 andere spelers in de basis.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: PePe op oktober 04, 2025, 22:53:22
Isma?l Baouf op de bank bij de wedstrijd tegen Mexico. Nu rust 0 - 0. Marokko speelt met 9 andere spelers in de basis.
Zijn ze al poulewinnaar?
Henk, held, bedankt

Lore


PePe


Trainert!

Kunnen wij zaterdag weer rekenen op onze topper?

Bernardo

Citaat van: Trainert! op oktober 08, 2025, 20:57:05
Kunnen wij zaterdag weer rekenen op onze topper?

Nee speelt de nacht van donderdag op vrijdag nog een wedstrijd op het WK.

mark1989

Citaat van: Bernardo op oktober 08, 2025, 20:59:08
Nee speelt de nacht van donderdag op vrijdag nog een wedstrijd op het WK.

En de kans is vrij groot dat ze die winnen en weer een ronde verder komen.
Ik hoop dat ze het toernooi winnen. We zijn hem dan wel nog even kwijt, maar dat is dan maar zo.

Lore

Citaat van: mark1989 op oktober 08, 2025, 23:42:07
En de kans is vrij groot dat ze die winnen en weer een ronde verder komen.
Ik hoop dat ze het toernooi winnen. We zijn hem dan wel nog even kwijt, maar dat is dan maar zo.

Dat zou fantastisch zijn voor hem en voor ons.

Normaal komt het witte goud uit Zuid Amerika
Maar bij ons komt dan het Marokaanse goud uit Zuid Amerika!