Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: denistel op oktober 02, 2025, 03:58:01
weer gewonnen ditmaal vam Brazilie 1-2 die is nog lang niet terug

Goed nieuws!

Leeuwarder94

Spelen 10 oktober de knock out ronde. Zal iig nog Emmen en de Graafschap missen. Mooi voor die jongen, maar hoop toch dat hij er snel weer bij is voor Cambuur.
De wens is de vader van de gedachte

Noordcambuur

Voor Cambuur en hem zelf goed nieuws maar we missen hem weer een wedstrijd extra.

Bankzitter

Beter afwezig door zo'n mooi toernooi waar hij zich ontwikkeld dan door een rotblessure.
We zullen ook wel een vergoeding krijgen. Het heeft ook nog geen punten gekost tot nu toe.

Lore

Citaat van: Leeuwarder94 op oktober 02, 2025, 08:23:02
Spelen 10 oktober de knock out ronde. Zal iig nog Emmen en de Graafschap missen. Mooi voor die jongen, maar hoop toch dat hij er snel weer bij is voor Cambuur.

Hij is voor mij onze absolute goudmijn. Dan kan dit toernooi enorm helpen om interesse uit het buitenland te wekken. Daarmee zal de prijs toenemen. Dus korte termijn ben ik het met je eens, maar lange termijn kan het heel lucratief zijn.


Specuveter

Niet moeilijk te voorspellen
Deze jongen gaat voor een miljoenenbedrag deze zomer verkocht worden.

Lore

Citaat van: Specuveter op oktober 02, 2025, 09:23:52
Niet moeilijk te voorspellen
Deze jongen gaat voor een miljoenenbedrag deze zomer verkocht worden.

Of winter al.....

Bankzitter

Dan moet er wel een idioot hoog bedrag komen.
We spelen om promotie zoals er nu uitziet.

Verkopen en terughuren zou ook nog kunnen.

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op oktober 02, 2025, 10:47:19
Of winter al.....
Dat is afhankelijk van het bedrag wat geboden wordt...

sunderland

Citaat van: Bankzitter op oktober 02, 2025, 10:57:17
Dan moet er wel een idioot hoog bedrag komen.
We spelen om promotie zoals er nu uitziet.

Verkopen en terughuren zou ook nog kunnen.
als de Engelse en verwacht Arabische clubs zich melden ist al klaar hier

Arno A

Zo snel mogelijk verkopen. Vraag gewoon maar drie miljoen. Wie weet?

 

michello

#116
Hoogste transfers vanuit KKD:

Van de Ven 3.5 miljoen
Schouten 3 miljoen
Jensen 3 miljoen
Koenders 2.3 miljoen
Amrabat 2.3 miljoen
Schuurs 2.0 miljoen

Hopelijk staat Baouf hier straks tussen, of boven..  :devil

Noordcambuur

#117
Zo te lezen kan Lars aan de bak   :y
Zo goed poetser :rodekaart

Poetser

Citaat van: Noordcambuur op oktober 02, 2025, 13:08:21
Zonet lezen hier kan Lars alvast aan de bak :y

Ik heb deze zin nu 8x gelezen, maar ik snap 'm nog steeds niet.

sunderland

Citaat van: Poetser op oktober 02, 2025, 13:18:17
Ik heb deze zin nu 8x gelezen, maar ik snap 'm nog steeds niet.
1 x is genoeg