Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

KlinkHamer

https://www.sofascore.com/nl/football/match/morocco-u20-spain-u20/oejskBu#id:13958321

Kan nog wel even duren , een 7,5 en 2-0 winst.
Je ziet de marktwaarde stijgen   :D

poelie-lwd

Eerste helft gezien. Baouf absolute leider achterin en Spanje wint de komende jaren geen eindronde  :devil
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: poelie-lwd op september 29, 2025, 14:15:33
Eerste helft gezien. Baouf absolute leider achterin en Spanje wint de komende jaren geen eindronde  :devil

Zo veel rust, zelfs na de wedstrijd in het feest
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op september 29, 2025, 14:15:33
alle beetje clubs hebben daar een scout?..

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op september 29, 2025, 15:13:08
alle beetje clubs hebben daar een scout?..

Stevie Wonder ziet nog dat deze jongen exceptionele kwaliteiten bezit. Is komende zomer weg voor een absoluut recordbedrag.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

mark1989

Citaat van: poelie-lwd op september 29, 2025, 15:48:02
Stevie Wonder ziet nog dat deze jongen exceptionele kwaliteiten bezit. Is komende zomer weg voor een absoluut recordbedrag.

Hij heeft nog een heel lang contract. Dus ik zou hem graag nog een jaartje willen houden. Totdat er een bod ligt van too good to refuse. Dat betekent dat FC Utrecht, FC Twente en FC Groningen en AZ niet hoeven te bellen. Want die denken dat alles voor een appel en en ei op te halen is.

michello

Citaat van: KlinkHamer op september 29, 2025, 07:48:47
https://www.sofascore.com/nl/football/match/morocco-u20-spain-u20/oejskBu#id:13958321

Kan nog wel even duren , een 7,5 en 2-0 winst.
Je ziet de marktwaarde stijgen   :D

Prima, als hij zo nog effe de waarde met wat tonnen kan opkrikken. Zonder hem kunnen we  nog het nog wel ff redden komende potjes, maar daarna snel weer terug graag.
Berkhout is verdedigend wel een suurt vergeleken met Baouf.

Noordcambuur

Citaat van: mark1989 op september 29, 2025, 15:55:37
Hij heeft nog een heel lang contract. Dus ik zou hem graag nog een jaartje willen houden. Totdat er een bod ligt van too good to refuse. Dat betekent dat FC Utrecht, FC Twente en FC Groningen en AZ niet hoeven te bellen. Want die denken dat alles voor een appel en en ei op te halen is.
dan kan Lars weer omkijken naar een nieuwe aanwinst??.. :y

Poetser

Wat een kapitaal hebben we op het veld lopen.. ongekend.

sunderland

Citaat van: michello op september 29, 2025, 16:01:18
Prima, als hij zo nog effe de waarde met wat tonnen kan opkrikken. Zonder hem kunnen we  nog het nog wel ff redden komende potjes, maar daarna snel weer terug graag.
Berkhout is verdedigend wel een suurt vergeleken met Baouf.
ook nog wel redden de komende potjes?. Nou dat is afwachten.

sunderland

Citaat van: mark1989 op september 29, 2025, 15:55:37
nou ik verwacht echt clubs met veel meer poen dat de clubs die jij noemt.

Lore

Citaat van: sunderland op september 29, 2025, 17:33:32
nou ik verwacht echt clubs met veel meer poen dat de clubs die jij noemt.

Ik ook. Zal toch internationaal op heel wat lijstjes komen te staan. Wat een luxe

Specuveter

Heeft dat Anderlecht dan liggen te slapen??

michello

Citaat van: Specuveter op september 29, 2025, 22:33:57
Heeft dat Anderlecht dan liggen te slapen??

Door meerdere Anderlecht fans bevestigd. JA!

denistel

weer gewonnen ditmaal vam Brazilie 1-2 die is nog lang niet terug