Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Rik Mulders

Gestart door Stiens, juli 23, 2025, 10:15:30

Vorige topic - Volgende topic

Trainert!

Citaat van: Trainert! op maart 03, 2026, 23:30:14
Ophouden met zo goed te spelen!!!!
Amper teruggespeeld vandaag. En een fanatastische assist op de 3-1. Wat een ontwikkeling, klasse!


Geef ik hem een compliment, doet hij er vervolgens niks mee. Wat een waardeloze wedstrijd vandaag. Tikkie terug jaap ;(

PePe

Nooit meer wisselen HENK!
Vervanger liet man lopen >> 3 - 4 !!

beam

Citaat van: PePe op maart 21, 2026, 18:13:12
Nooit meer wisselen HENK!
Vervanger liet man lopen >> 3 - 4 !!
Ik vond Mulders goed spelen en verbaasde mij erover dat hij werd gewisseld. Zijn ze dan aan het wisselen om te wisselen? Wat was hier het idee achter? We stonden toch voor op dat moment dacht ik. Never change a winning team!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: beam op maart 21, 2026, 20:49:37
Wat was hier het idee achter?

Moe, denk ik. Die gast geeft z?veel elke wedstrijd en speelt ook bijna altijd.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: PePe op maart 21, 2026, 18:13:12
Nooit meer wisselen HENK!
Vervanger liet man lopen >> 3 - 4 !!
weer gebaseerd op 1 wedstrijd. Wiebe is de afgelopen maand 5 x ingevallen en deed dat toen wel prima en bracht nieuwe energie.

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 21, 2026, 21:40:40
Moe, denk ik. Die gast geeft z?veel elke wedstrijd en speelt ook bijna altijd.
hij zit steeds in het rode. Tja Henk luistert dan naar de data.

Bankzitter

Het wordt pas een probleem als dit vaker gebeurt bij Wiebe. Maar normaal gesproken leert hij hier meer van dan dat het tijdens een training was overkomen. Jaartje verhuren zou goed voor hem zijn , zie nog steeds wel potentie.

PePe

Dat kan uiteraard iedereen overkomen, maar als Rik niet was gewisseld, dan hadden we misschien gelijk gespeeld.

rody rules

Voor Henk is de wedstrijd niet compleet als Wiebe Kooistra niet invalt. Zo lijkt het althans. Jermoumi zat toch ook gewoon op de bank? Vervang dan een rechtsback voor een rechtsback

PePe

Citaat van: rody rules op maart 23, 2026, 14:00:58
Voor Henk is de wedstrijd niet compleet als Wiebe Kooistra niet invalt. Zo lijkt het althans. Jermoumi zat toch ook gewoon op de bank? Vervang dan een rechtsback voor een rechtsback

En waarom geen Jorn Berkhout, ipv Ethan Apkakou?

Oud Cambuur

Citaat van: rody rules op maart 23, 2026, 14:00:58
Voor Henk is de wedstrijd niet compleet als Wiebe Kooistra niet invalt. Zo lijkt het althans. Jermoumi zat toch ook gewoon op de bank? Vervang dan een rechtsback voor een rechtsback
Heeft Derkx al uitgelegd bij een bepaald aantal wedstrijden moet zijn contract worden verlengd

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op maart 23, 2026, 20:34:38
Heeft Derkx al uitgelegd bij een bepaald aantal wedstrijden moet zijn contract worden verlengd
kan mij niet voorstellen dat Lambooij zo,n contract tekent. En weet wel zeker dat Henk daar geen rekening mee houdt

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op maart 23, 2026, 21:08:31
kan mij niet voorstellen dat Lambooij zo,n contract tekent. En weet wel zeker dat Henk daar geen rekening mee houdt
En toch is het zo... ;)

sunderland


Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op maart 24, 2026, 08:52:49
denk meer dat ie te slecht is
Dit klopt ook, daarom is dit de makkelijkste manier om van hem af te komen(oneerbiedig gezegd).