Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oscar Sj?strand

Gestart door upweer, juli 10, 2025, 22:20:05

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

En salaris is de komende maanden van de begroting af... telt ook mee. En misschien bonussen ook nog wel.

Lore

Citaat van: michello op maart 26, 2026, 09:31:28
Komen ook nog bonussen bij, dus dat is een mooie deal. Oscar heeft 4 jaar getekend daar, dus stel hij draait lekker dan zullen nieuwe clubs ook behoorlijk de portemonnee moeten trekken wat weer in ons voordeel is. Het perfecte scenario is dat hij over 1,5 jaar voor pak ?m beet 8/10 miljoen naar Engeland gaat en dan maar hopen dat de doorverkoop 20% is , dan komt de totale verkoop uiteindelijk op bijna 4 miljoen.  8)

Ja, ik zag alleen de uitgaande transfers van Malmo is de laatste seizoenen en daar zitten geen transfers van 8 miljoen bij.

Stiens

Bij ons zaten de laatste seizoenen ook geen uitgaande transfers van 2 miljoen  ;)

michello

Citaat van: Lore op maart 26, 2026, 10:06:11
Ja, ik zag alleen de uitgaande transfers van Malmo is de laatste seizoenen en daar zitten geen transfers van 8 miljoen bij.

Hmm volgens Transfermarkt toch wel! Er is dus hoop  :D https://www.transfermarkt.nl/malmo-ff/rekordabgaenge/verein/496

rudie

Als je Transfermarkt kijkt vraag je je af welk systeem Malmo gata spelen. Oscar is de 6e linksbuiten maar rechtsbuiten hebben ze niet

Lore

Citaat van: michello op maart 26, 2026, 10:20:59
Hmm volgens Transfermarkt toch wel! Er is dus hoop  :D https://www.transfermarkt.nl/malmo-ff/rekordabgaenge/verein/496

Ahhh, wat fijn! Ik heb blijkbaar verkeerd gekeken. Vond het ook al zo raar. En oscar is natuurlijk de beste van allen, dus die 11 miljoen gaat uit de boeken!

Holwerd voor Cambuur

10 minuten na zijn invalbeurt al zijn 1e assist  :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Arno A

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 05, 2026, 20:42:33
10 minuten na zijn invalbeurt al zijn 1e assist  :thumbsup

Ja, ze zijn al weer begonnen daar! De 23e tegen Nartey ( viel ook in) Maar wel een roemruchte club dat Malm? FF. Finalist Europacup 1 in 1979 (?) 0-1 vs NF doelpunt Francis? En verloren tegen Ajax in 1987 ( geweldige Bergkamp in thuiswedstrijd)  Zo mijmer ik wel vaker over vroegere tijden. Dat gebeurt op een gegeven moment.

Noordcambuur

Knap hoor?.ik scheelt Cambuur ook 3 maand salaris te betalen aan Oscar? :y

Holwerd voor Cambuur

En bij zijn eerste basisplek ook meteen een goal  :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 12, 2026, 17:13:10
En bij zijn eerste basisplek ook meteen een goal  :thumbsup
een toppertje hoor :thumbsup

Arno A

zou hij nog afscheid nemen hier? Of heb ik iets gemist?

fred

Citaat van: Arno A op april 12, 2026, 19:12:47
zou hij nog afscheid nemen hier? Of heb ik iets gemist?
Zal wel niet komen de 24e aangezien ze de 23e ?n de 27e spelen daar. Ook 3 mei speelt Malm?....

Holwerd voor Cambuur

Malm? 1-2 achter bij rust.
Als het zo eindigt, staan ze 12e van de 16 na 9 wedstrijden, met slechts 10 puntjes.

Dat had Oscar zich vast anders voorgesteld...
SC Cambuur Kampioen 2019-2021