Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oscar Sj?strand

Gestart door upweer, juli 10, 2025, 22:20:05

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 19, 2026, 08:53:13
Hoogste inkomende transfer is 2.2 mln, dat zijn toch al 22 tonnen  :insane
haha er is een bod uitgebracht heb ik gehoord van rond de 2 miljoen  :)

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op maart 19, 2026, 11:46:57
haha er is een bod uitgebracht heb ik gehoord van rond de 2 miljoen  :)
Zweedse kronen ;)

Bernardo

Citaat van: Derkx R.H. op maart 19, 2026, 12:03:41
Zweedse kronen ;)

Zou nog een prima bedrag zijn, al maakt hij wat mij betreft gewoon het seizoen hier af. Clubs komen in zomer ook wel voor hem, tenzij hij zelf echt graag naar Malm? wil.

Poetser

Citaat van: Noordcambuur op maart 19, 2026, 11:46:57
haha er is een bod uitgebracht heb ik gehoord van rond de 2 miljoen  :)

Omdat iemand dat op X roept heb jij dat 'gehoord'

Dou weest helemaal niks.

Derkx R.H.

Citaat van: Bernardo op maart 19, 2026, 12:18:35
Zou nog een prima bedrag zijn, al maakt hij wat mij betreft gewoon het seizoen hier af. Clubs komen in zomer ook wel voor hem, tenzij hij zelf echt graag naar Malm? wil.
Iets meer dan 185.000 euro zou dat betekenen...

666

Citaat van: Derkx R.H. op maart 19, 2026, 12:29:23
Iets meer dan 185.000 euro zou dat betekenen...

prima bedrag....  |:)




Voor onze materiaalman  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bernardo

Citaat van: Derkx R.H. op maart 19, 2026, 12:29:23
Iets meer dan 185.000 euro zou dat betekenen...

:_schater

Ohja je hebt gelijk, keek verkeerd  :_schater

michello

Citaat van: Noordcambuur op maart 19, 2026, 11:46:57
haha er is een bod uitgebracht heb ik gehoord van rond de 2 miljoen  :)

Ohjajuh? Van die kwekstra?s langs het trainingsveld zeker ?  :devil


Noordcambuur

Citaat van: Poetser op maart 19, 2026, 12:20:39
Omdat iemand dat op X roept heb jij dat 'gehoord'

Dou weest helemaal niks.
wat heb ik jou aangedaan Poetser altijd op de man afspelen zit je wat dwars ik hoor het graag.

En dat ik helemaal niks weet waar haal je dat vandaan?

Ik steek in de week rond de 8 uren in de club en daarbij ook nog wat voor de jeugdelftallen en wat doe jij?

En nee ik zit niet op X.

Fijne dag Poetser geniet van het weer :thumbsup

Noordcambuur

Citaat van: 666 op maart 19, 2026, 12:32:47
prima bedrag....  |:)




Voor onze materiaalman  8)
haha  :thumbsup

Noordcambuur

Citaat van: michello op maart 19, 2026, 12:42:06
Ohjajuh? Van die kwekstra?s langs het trainingsveld zeker ?  :devil
nee,van dien heit :_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op maart 19, 2026, 13:13:47
nee,van dien heit :_schater

Wat is er mis met sien heit, hef ik nog bij op skoal sitten
Henk, held, bedankt

Derkx R.H.

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 19, 2026, 14:00:59
Wat is er mis met sien heit, hef ik nog bij op skoal sitten
Dat was alleen met mooi weer toch? :koffie

Lore

Citaat van: Noordcambuur op maart 19, 2026, 13:12:31

Ik steek in de week rond de 8 uren in de club en daarbij ook nog wat voor de jeugdelftallen en wat doe jij?



Ik ook. Tenminste, als ik mijn tijd op dit forum mee mag tellen

:koffie