Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oscar Sj?strand

Gestart door upweer, juli 10, 2025, 22:20:05

Vorige topic - Volgende topic

upweer

TheDutchman

Welkom!  |:)
Ben heel benieuwd wat hij hier gaat laten zien

ChantiSCC

Zag er aardig uit op beelden, al weet je niet helemaal het betreffende niveau op die beelden. Maar deze transfer is nog niet eens officieel dacht ik?

upweer

Citaat van: ChantiSCC op juli 10, 2025, 22:44:28
Zag er aardig uit op beelden, al weet je niet helemaal het betreffende niveau op die beelden. Maar deze transfer is nog niet eens officieel dacht ik?

Hij is al in Leeuwarden,  word morgen gepresenteerd.
Krijgt rugnummer 11

Josli

Citaat van: ChantiSCC op juli 10, 2025, 22:44:28

Ik kan zo geen beelden vinden?

Derkx R.H.

Citaat van: upweer op juli 10, 2025, 23:00:22

Hij is al 2 dagen in Leeuwarden,  word morgen gepresenteerd.
Krijgt rugnummer 11
:thumbsup

Bankzitter

Het gaat dit jaar best soepel met afronden van transfers. Weinig valse geruchten of gedoe met lange onderhandelingen. Zelfs pro-actief spelers vastleggen op posities waar een uitgaande transfer dreigt.

Goede scouting of helpt het spelen voor een vol nieuw stadion ook mee?

Derkx R.H.

Poetser

Derkx R.H.

L?s mer p? http://sandvikensif.se
Vertaald uit het Zweeds door
Sandvikens IF en SC Cambuur hebben overeenstemming bereikt over een transfer voor Oscar Sj?strand. Daarmee breken we ook een nieuw transferbedragrecord.

Wij bedanken Oscar voor zijn jaar bij de vereniging en wensen hem veel succes in de toekomst.

Er is dus meer dan 4 miljoen krone(536K) voor hem betaald...

EDIT:450K is er voor hem betaald...

Bernardo

Tekent voor 3 jaar + optie nog een jaar.

Stiens

TRANSFER: Oscar Sj?strand van Zweden naar Leeuwarden

SC Cambuur heeft opnieuw toegeslagen op de transfermarkt! De 20-jarige Oscar Sj?strand komt over van Sandvikens IF en zal per direct aansluiten bij de selectie van Henk de Jong. De Zweedse buitenspeler heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor drie seizoenen, met een optie voor nog een seizoen.

Sj?strand maakte afgelopen seizoen furore op het tweede niveau van Zweden, waar hij in dienst van Sandvikens IF bij acht doelpunten betrokken was in negentien wedstrijden. Eind vorige maand kwam hij nog in actie voor die club in het met 1-2 gewonnen duel tegen IK Brage. In Leeuwarden gaat hij spelen met rugnummer elf.

?Een type speler waarvoor je naar het stadion komt?, zo is technisch manager Lars Lambooij complimenteus over de nieuwe buitenspeler van SC Cambuur. ?Hij heeft niet alleen snelheid en diepgang, maar kan ook een mannetje passeren. Dat zijn specifieke wapens die we graag toevoegen aan onze selectie.?

V?lkommen till SC Cambuur!

Noordcambuur

Welkom Oscar mooi in het geel/blauw spelen succes  |:)

Tanjajeah

Citaat van: Derkx R.H. op juli 11, 2025, 10:04:59
L?s mer p? http://sandvikensif.se
Vertaald uit het Zweeds door
Sandvikens IF en SC Cambuur hebben overeenstemming bereikt over een transfer voor Oscar Sj?strand. Daarmee breken we ook een nieuw transferbedragrecord.

Wij bedanken Oscar voor zijn jaar bij de vereniging en wensen hem veel succes in de toekomst.

Er is dus meer dan 4 miljoen krone(536K) voor hem betaald...

EDIT:450K is er voor hem betaald...

4 en een halve ton, wow.  Ongelooflijk bedrag, kijkend naar het lagere spelersbudget en de andere financiele perikelen. En ook Binder en Berghout hadden nog een contract bij hun vorige club, dus het lijkt me dat daarvoor ook is betaald.

Het kan 2 dingen betekenen. Er staan een paar uitgaande transferklappers te gebeuren.  Of 2; externe financiers (Pieter, de kippenboer?) hebben gelapt.

Hoe dan ook, succes Oscar!

Bankzitter

Nou, blijkbaar zijn we toch niet haast failliet en zit er toch wat ruimte in het spelerbudget :P

Maar dit moet wel haast betekenen dat er iemand voor een heel goed bedrag verkocht is (Pauwels of Mercera).
Dit kan toch niet uit de Nieling transfer komen.

Transferbedrag schept wel hoge verwachtingen...

Ooow... en
https://www.transfermarkt.nl/oscar-sjostrand/profil/spieler/1126111

In het team sinds:
11 jul. 2025
Contract tot en met:
30 jun. 2028
Contractoptie:
Cluboptie 1 jaar

Op 27-06-25 zijn laatste wedstrijd gespeeld en geen blessure te vinden in de laatste 2 seizoenen.