Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jamal Amofa

Gestart door Stiens, juni 18, 2025, 15:07:06

Vorige topic - Volgende topic

JSE

Citaat van: YellowBlue op juli 06, 2025, 15:16:37
Speelde een goede wedstrijd!

En dat paasje tussen 2 linies door. Heerlijk. Dit gaat wat worden hoor!

Tanjajeah

Niet echt professioneel dat Amofa geblesseerd is omdat hij tegen Feyenoord, na 3 dagen voorbereiding, eigenlijk te lang op het veld heeft gestaan (volgens Henk)

Noordcambuur

Citaat van: Tanjajeah op juli 21, 2025, 13:44:05
Niet echt professioneel dat Amofa geblesseerd is omdat hij tegen Feyenoord, na 3 dagen voorbereiding, eigenlijk te lang op het veld heeft gestaan (volgens Henk)
nou lekker weer dit?

666

Citaat van: Tanjajeah op juli 21, 2025, 13:44:05
Niet echt professioneel dat Amofa geblesseerd is omdat hij tegen Feyenoord, na 3 dagen voorbereiding, eigenlijk te lang op het veld heeft gestaan (volgens Henk)

Ik vraag mij af of hij daarvoor wel fit was... hij heeft toch alles gevoetbald bij zijn vorige club? Misschien botte pech.
Ach als ze hem maar fit krijgen voor aanvang competitie, tegen Feyenoord zag je al zijn goede spel.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Oud Cambuur

Citaat van: 666 op juli 22, 2025, 12:51:04
Ik vraag mij af of hij daarvoor wel fit was... hij heeft toch alles gevoetbald bij zijn vorige club? Misschien botte pech.
Ach als ze hem maar fit krijgen voor aanvang competitie, tegen Feyenoord zag je al zijn goede spel.
Gisteren en vandaag alles meegedaan alleen Rolke ontbrak wegens hamstring klachten

wiekie1969

Amofa was de beste speler van Cambuur tegen Feyenoord. Hopelijk blijft hij fit. Daar hest wat aan.

Tanjajeah

Weet iemand wanneer Amofa weer ongeveer fit is? Ik meende dat hij al weer mee trainde, maar gisteren geen minuten gemaakt.

Derkx R.H.

Citaat van: Tanjajeah op juli 26, 2025, 10:54:00
Weet iemand wanneer Amofa weer ongeveer fit is? Ik meende dat hij al weer mee trainde, maar gisteren geen minuten gemaakt.
Speelklaar is het de bedoeling/streven de wedstrijd tegen Dordrecht .

PePe

Heeft Amofa afgelopen competitie weinig gespeeld? (daarom niet fit?)

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op juli 26, 2025, 11:18:35
Speelklaar is het de bedoeling/streven de wedstrijd tegen Dordrecht .
klopt. En daar word geen enkel risico mee genomen. Zag hem met de rondo bij de lijn staan en 0 x balverlies. Een stap verder denken dan de rest

wiekie1969

Dat zagst toch wel tegen Feyenoord hoe goed hij speelde. Hadden we daar nog maar 5 van. Kwaliteit.

Noordcambuur

Eerst maar fit worden en dan maar verder zien hoever gaat met samenwerking met Berkhout.

666

Citaat van: Noordcambuur op juli 26, 2025, 15:27:19
Eerst maar fit worden en dan maar verder zien hoever gaat met samenwerking met Berkhout.

Goeie voetballers hebben niet lang nodig om aan elkaar te wennen, ik denk dat ze snel een goed koppel gaan worden.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Tanjajeah

Traint hij apart of al wel met de rest van de groep?

Oud Cambuur

Citaat van: Tanjajeah op juli 29, 2025, 10:46:17
Traint hij apart of al wel met de rest van de groep?
Traint al een week met de groep mee